2017-09-22, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Manifest der PM pleide å vanke ser ut til å være en homoklubb

Homoklubb för 'alla' kön eller bara för män/bögar?
Citera
2017-09-22, 03:31
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag kan ju inte gå in i Merwinnas inlägg 24347 (där hon citerar en gammal trasig länk som är min från igår). Om det är den trasiga länken du menar? Kan du skriva inläggsnr på den länk du menar är trasig. Är det min så fixar jag det.
Du får ju ta och fixa dina inlägg #24342 och #24347. Alla måste ju fixa sina egna inlägg som vi tidigare har diskuterat ju, tack på förhand.

#24347 är ju ditt inlägg så skyll inte ifrån dig!!! Står ju ditt namn iaf.
Citera
2017-09-22, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Homoklubb för 'alla' kön eller bara för män/bögar?

Jeg sa ser ut til å være til å begynne med da jeg kun fant bilder med homser, nå ser jeg at det er et miljø med alle slags legninger.
Citera
2017-09-22, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Du får ju ta och fixa dina inlägg #24342 och #24347. Alla måste ju fixa sina egna inlägg som vi tidigare har diskuterat ju, tack på förhand.

#24347 är ju ditt inlägg så skyll inte ifrån dig!!! Står ju ditt namn iaf.
Nej,jag skyller inte ifrån mig. Jag missförstod och trodde det var den gamla trasiga länken från igår som du menade.
Jag har fixat det nu.Tack för att ni uppmärksammade det.
Citera
2017-09-22, 03:40
Medlem
Her er videoer fra Manifest

Det er åpenbart at den øverste videoen forestiller et drap og styckning av en kvinne.

http://lilit.dk/index.php/soundslides/22-video-manifest-10-okt-2009-bite-the-apple
Senast redigerad av Sugar-Daddy 2017-09-22 kl. 03:42.
Citera
2017-09-22, 03:40
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Nej,jag skyller inte ifrån mig. Jag missförstod och trodde det var den gamla trasiga länken från igår som du menade.
Jag har fixat det nu.Tack för att ni uppmärksammade det.
#24342 är ju söndrigt fortfarande! Men alltså det kan inte fortsätta såhär. Alla måste ju läsa och förhandsgranska sina egna inlägg ju!
Citera
2017-09-22, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tasksaft
Ditt inlägg #24347 är trasigt pga dubbla "quote". Så det ser ut som du har citerat dig själv.

Tusen tack för att du hjälpte mig! Med inläggsnr är det lättare att hitta felet.
Citera
2017-09-22, 03:42
Medlem
Citat:
Mamma mia du måste varna för såna bilder!!! Ja man får se vad de säger om torson då sen. Finns det mycket skador på den så fy fan.

Men offret där ser ju ut att vara en tjej väl? Så då är det väl inte bara en bögklubb. Bögar plågar väl inte tjejer vad jag iaf.

Men nu skall vi inte vara inskränkta/fördomsfulla här😋; kvinnor kan också vara homosar och sugardaddy skrev ju att Manifest verkade vara en 'homoklubb'. Och enligt inlägg med citat från PM så verkar ju stället vara öppet för alla varianter; han sa tydligen nåt om 'erotikens mångfaldigheter' som praktiserades där.
Och att ett nej där respekteras som ett nej.. tror inte PM respekterade KW:s nej.
Citera
2017-09-22, 03:43
Medlem
Citat:
Tusen tack för att du hjälpte mig! Med inläggsnr är det lättare att hitta felet.
Inga problem.
Citera
2017-09-22, 03:43
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Her er videoer fra Manifest

http://lilit.dk/index.php/soundslides/22-video-manifest-10-okt-2009-bite-the-apple
Men det där är ju 8 år sen. Har du inget nyare eller där PM figurerar? Eller kör Manifest samma BDSM stuk fortfarande? Manifest kanske syftar på MdS manifest? Om det finns nåt sånt då alltså.
Senast redigerad av Sgt.Bland 2017-09-22 kl. 03:49.
Citera
2017-09-22, 03:45
Medlem
Citat:
#24342 är ju söndrigt fortfarande! Men alltså det kan inte fortsätta såhär. Alla måste ju läsa och förhandsgranska sina egna inlägg ju!

Jag är jätteledsen men det är försent att redigera 24347 nu. Jag missförstod dig helt från början. Skall jag rapportera det till Moderatorn eller vad?
Citera
2017-09-22, 03:46
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
PM forklarte at det var Manifest i dommeravhøret.

https://www.pressreader.com/denmark/bt/20170906/282106341789468

Ja, du har faktiskt rätt!

Ja, då kanske han är galen trots allt. Det som absolut inte går ihop är ju dock detta, att han visste att han skulle bli den förste att bli misstänkt om han valde just K som offer, just under dessa omständigheter när alla visste att dom var ensamma tillsammans i en sluten miljö. Han är för intelligent för att göra ett sådant misstag. Men annars, om han varit misstänkt för sexbrott under andra - smartare - omständigheter, så skulle det inte vara helt otroligt med tanke på hans märkliga sexvanor och -intressen.

Om det här var en deckare som jag skulle skriva ett slut på, så skulle jag skriva att M var en sexmördare som kommit undan med välplanerade sexmord på många försvunna kvinnor i Danmark och Sverige. Men att han åkte fast och dömdes för sexmord på Kim, fast hon var för sund i hans ögon och därför oattraktiv och inte intressant alls. Och att K faktiskt dog på riktigt genom att klanta sig och dra den jädra luckan över sig. "Ödets ironi", liksom, ett sådant slut som det brukar vara i TV-episoder av "Tales of the Unexpected" och liknande serier.
Senast redigerad av Merwinna 2017-09-22 kl. 03:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in