2017-09-22, 03:10
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tasksaft
Fast om det är så smalt så kan han helt enkelt ha lyft torsot ovanför sig och vinklat det mellan stegen och röret för att avlasta medans han själv tar ett steg upp, och repetera...
Torsot kan väl inte väga mer än 30kg?

"Tysken" skrev att han klättrar upp och ner i en exakt likadan lucka sedan fem år tillbaka, och han kan gå i god för att det inte går. "Geht nicht" skrev han. Man måste ha ett rep och hissa.
Citera
2017-09-22, 03:12
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon

Inlägg 24130 skulle det vara. Sängdags för länge sedan.

Nu citerade du felaktigt igen...
Citera
2017-09-22, 03:13
Medlem
Se her på dette bildet fra Manifest, dette kan være det samme som har hendt i ubåten

http://foto.lilit.dk/image4823.html
Citera
2017-09-22, 03:13
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Manifest der PM pleide å vanke ser ut til å være en homoklubb
Detta var ju faktiskt en intressant iakttagelse. Med tanke på att frugan verkar ha sparkat ut honom för han hade väl bott mest i verkstan vad det verkar. Och den där Dennis King skulle ju med ut och åka i ubåten den 12:e. Ja då blev ju spåret att PM blev förbannad över att KW ljugit om Wired något varmare faktiskt om sexuellt motiv går bort helt eller delvis.
Citera
2017-09-22, 03:16
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Se her på dette bildet fra Manifest, dette kan være det samme som har hendt i ubåten

Mamma mia du måste varna för såna bilder!!! Ja man får se vad de säger om torson då sen. Finns det mycket skador på den så fy fan.

Men offret där ser ju ut att vara en tjej väl? Så då är det väl inte bara en bögklubb. Bögar plågar väl inte tjejer vad jag iaf.
Citera
2017-09-22, 03:18
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Fy Fan. Men du svarade inte på min fråga, hur du vet att han brukade gå på Manifest. Har det stått i norska tidningar? För den enda klubb jag har läst i en professionell källa s.a.s. att han brukade frekventera, är Kinky Club. Och den är ju "snällare".
Citera
2017-09-22, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Men vad fan, har du börjat skicka söndriga inlägg nu igen. Fixa de för helvete.
Merwinna skickade inlägg 24347 med ett gammalt trasigt citat till mig.
Hur ska jag fixa det? Är det inte bättre att Merwinna tar bort det eftersom att det var hon som skickade det. (vilket var mitt fel då jag gav henne fel inläggsnr).

Jag missförstod! Har rättat till det nu. Tack för att ni uppmärksammade det!
Senast redigerad av ottoplommon 2017-09-22 kl. 03:33.
Citera
2017-09-22, 03:21
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Merwinna skickade inlägg 24344 med ett gammalt trasigt citat till mig.
Hur ska jag fixa det? Är det inte bättre att Merwinna tar bort det eftersom att det var hon som skickade det. (vilket var mitt fel då jag gav henne fel inläggsnr).
Vad fan menar du med hur? Alla får ju fixa sina egna inlägg!!! Detta problemet trodde jag fan var över nu sen tidigare diskussioner. Använd "Förhandsgranska inlägg" tills det ser bra ut. Om det inte ser bra ut så skicka inte skiten så vi andra slipper se det.
Senast redigerad av Sgt.Bland 2017-09-22 kl. 03:24.
Citera
2017-09-22, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fy Fan. Men du svarade inte på min fråga, hur du vet att han brukade gå på Manifest. Har det stått i norska tidningar? För den enda klubb jag har läst i en professionell källa s.a.s. att han brukade frekventera, är Kinky Club. Och den är ju "snällare".

PM forklarte at det var Manifest i dommeravhøret.

https://www.pressreader.com/denmark/bt/20170906/282106341789468
Senast redigerad av Sugar-Daddy 2017-09-22 kl. 03:24.
Citera
2017-09-22, 03:22
Medlem
Citat:
Merwinna skickade inlägg 24344 med ett gammalt trasigt citat till mig.
Ditt inlägg #24347 är trasigt pga dubbla "quote". Så det ser ut som du har citerat dig själv.
Citera
2017-09-22, 03:28
Medlem
Citat:
PM forklarte at det var Manifest i dommeravhøret.

https://www.pressreader.com/denmark/bt/20170906/282106341789468

Stycket runt Manifest:
"Anklageren spørger, om Peter Madsen kommer i et S/M-miljø i København.

»Det har jeg gjort. Jeg gør det ikke så meget mere. Jeg er et menneske, som interesserer mig for erotikkens mangfoldigheder. Jeg er kommet til fester i noget, der hedder Manifest. Det er miljøer, hvor der er utrolig respekt om menneskers graenser, hvor der respekt for, at et nej er et nej.«"
Senast redigerad av tasksaft 2017-09-22 kl. 03:42.
Citera
2017-09-22, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Vad fan menar du med hur? Alla får ju fixa sina egna inlägg!!! Detta problemet trodde jag fan var över nu sen tidigare diskussioner. Använd "Förhandsgranska inlägg" tills det ser bra ut. Om det inte ser bra ut så skicka inte skiten så vi andra slipper se det.

Jag kan ju inte gå in i Merwinnas inlägg 24347 (där hon citerar en gammal trasig länk som är min från igår). Om det är den trasiga länken du menar? Kan du skriva inläggsnr på den länk du menar är trasig. Är det min så fixar jag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in