Citat:
Ursprungligen postat av
aloc
Nej jag håller med i det - som sagt det enda som egentligen talar för att det skulle vara planerat är just att han sågs ta med sågen där inför resan. Möjligen att informationen som kommit fram om att han kollat en del på styckade kroppsdelar och liknande ("grabbskämten" som de kallade det) också leder lite till att han kunnat planera det. Dock, jag har typ haft konsekvent fel varje gång jag "undertrott" på madsens förmåga att göra galna saker (jag trodde verkligen inte han styckat henne i början t ex)
så bara att jag inte heller tror att han planerat det kan vara ett tecken på att han har planerat det 
Hahaha! Vilken logik! Nej, inte heller jag trodde att han styckat henne. Eller ens att han dödat henne. Jag trodde gott om honom ganska länge. Sånt händer bara i de böcker jag läser. En känd person, en journalist, blivit sedda av massor av människor... det händer bara inte.
Men det du säger om sågen, och det är ju känt att han blivit sedd med den på väg till båten, gör att (gud förbjude) man kanske kan tro att det är planerat. I så fall är det värre än jag trodde. Sågen är borta, den har med all säkerhet använts till styckningen. Fy fan.