Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Hon stal dyra saker från en bögkompis som jag inte minns namnet på. Han gick ut och skrev om det på sin blogg, något i stil med " Jag sliter inte arslet av mig för att DU ska ha mina exklusiva ägodelar..." Han nämnde aldrig skitbookens namn, men det var uppenbart mellan raderna. Bl.a. var meningen "Timmen är slagen, nu slutar vi för dagen" med. Detta hände samtidigt som bögen, Denise, Pia Book (biologisk syster) + ytterligare ett tiotal gamla vänner offentligt tog avstånd från henne. Hon hade stulit från allihop.
Allt finns dokumenterat i tråden för den som vill leta.
Åh herregud så tunnan är kompistjuv också? Jag tror jag svimmar snart hahaha. Hut kan man misslyckas med livet så in i helvete mycket?
Nu måste ja skaffa en instagram och försöka konfrontera tjuven i hennes livesändningar. Blir antagligen blockad men jag ska fan aldrig ge upp.
Dagens analys, tunnan klarar inte av att gå baklänges.
När tunnan blir lite frustrerad eller använder styrka så kommer psykopatblicken fram direkt. Ögonen blir svarta och ansiktet spänns så det håller på att spricka.
De svarta ringarna runt ögonen får henne att se ut som ett offer från en grov misshandel.
Anna book du må ha det fulaste namnen på jorden. Du slår tamejfan rekord i allt.
Trodde jag hört talas om dumma individer i det här landet men du ligger på första plats. Du är och förblir en inavlad hynda. Du överraskar hela sverige så fort du öppnar käften... jag kan fortsätta skriva i flera dagar, de tar aldrig slut. Tack för flashbacks bästa tråd.
Du gör min dag!
#HarRedanVänner
#StoltKompisTjuv
#BAMBAMBAAM