Flashback bygger pepparkakshus!
2018-06-25, 21:36
Medlem
Aftonbladet använder beteckningen "stjärna" två gånger om i rubrik + underrubrik till artikeln om Magdalena Graafs påstående om att Book har snott/kastat hennes saker.
Rubrik: Stjärnornas argsinta bråk: Är helt knäckt
Underrubrik: Anklagar stjärnan för stöld efter flytt: "Har ett horn i sidan till henne"

Två riktigt urusla rubriker till en och samma artikel, men Anna Book måste vara överförtjust av minst två anledningar. Först att hon än en gång lyckas bli omskriven i vår största kvällstidning, sedan att dessutom bli kallad stjärna två gånger om. Fast detta säger egentligen mer om Aftonbladets journalistik än om Anna Book själv.
Som bonus finns ytterligare en artikel, fast plusmärkt, under huvudartikeln: "I vintras var jag på väg mot en avgrund"
Jag bifogar ingen länk eftersom jag vägrar att klicka på sådana avskrädesartiklar.
Citera
2018-06-25, 21:37
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Ha ha, nej du hörde inte fel, hennes missbruk är sex.
Och hur yttrar det sig ?

( Jag orkade bara lyssna i en kvart .. och ändå kunde jag inte ta in allt . . Så kackligt om nonsens .. och helt osamanhöngande )
Senast redigerad av nickomyra 2018-06-25 kl. 21:55.
Citera
2018-06-25, 21:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Och hur yttrar det sig ?

( Jag orkade bara lyssna i en kvart .. och ändå kunde jag inte ta in allt . . Så kacligt om nonsens .. och helt osamanhöngande &#128585
Jag vet att hon var intresserad för nåt år sedan att få med Persbrandt på gruppsex. Det var någon mer också hon nämnde men har glömt vem det var? Det var väl när hon tog som mest Barbiedrog och var brun som en pepparkaka.
Citera
2018-06-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag vet att hon var intresserad för nåt år sedan att få med Persbrandt på gruppsex. Det var någon mer också hon nämnde men har glömt vem det var? Det var väl när hon tog som mest Barbiedrog och var brun som en pepparkaka.
Det var Persbrandt, Ola Rapace och Joel Kinnaman hon nämnde, jag har för mig hon sa att de är hennes frikort.....
Citera
2018-06-25, 22:27
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det var Persbrandt, Ola Rapace och Joel Kinnaman hon nämnde, jag har för mig hon sa att de är hennes frikort.....
Men för att det ska räknas som
Missbruk .. så borde det va lite mer än sex nåra Tim i veckan med sin man och ha några frikort att fantisera om ..
tror helt ärligt inte att hennes / deras sexliv är så hett .. mer att hon vill framstå som någon sexikon ala bardot
Citera
2018-06-25, 22:39
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Men för att det ska räknas som
Missbruk .. så borde det va lite mer än sex nåra Tim i veckan med sin man och ha några frikort att fantisera om ..
tror helt ärligt inte att hennes / deras sexliv är så hett .. mer att hon vill framstå som någon sexikon ala bardot
Maken brukar hjälpa Book med vikten och då tror jag det är 4 ggr om dagen eller om det var 16 ggr i veckan? Hon blev ju smal som en sticka. Mest häpnadsväckande är hur dom orkar rida och rulla runt i sänghalmen efter 20 års förhållande. Själv börjar jag ofta ledsna med tiden då det blir slentrian. Han kanske är en hejare och därför känns det överflödigt med Persbrandt också? Jag skulle nog kalla det missbruk i detta fall. Speciellt som dom går ut bland buskarna kvällstid och drar ett varv.
Senast redigerad av Zoom008 2018-06-25 kl. 22:43.
Citera
2018-06-25, 23:27
Medlem
Zoom008s avatar
Jag lyssnar på intervjun av Nemo nu och jag tror definitivt att hon går på något. Hon har babblat oavbrutet i en timme och det finns ingen hejd på eget beröm och lögner. Nu grinade hon en halv skvätt då hon blir rörd av sig själv. Fy vilken självupptagen och vad jag tror, påtänd människa., Han får inte en syl i vädret. Hon andas inte knappt utan mal på som en djävla väderkvarn.

Nu fattar jag varför hon fått dubbelt så mycket tid som övriga. I snart en och en halv timme har hon suttit och berättat hur underbar, duktig, söt och känd hon är. Det finns ingen hejd på skrytet och självberömmelsen.

Lite kul när hon alltid i början ska försöka låta så fin och verkar härma Carola när hon pratar. Nu är det kraxigt, svordomar och gällt. Fy fan vilken narcissist och hur någon journalist ens vill ha henne i närheten är en gåta. Idag visade hon verkligen att hon gör sig förtjänt av den här tråden. Usch!
Senast redigerad av Zoom008 2018-06-25 kl. 23:51.
Citera
2018-06-26, 02:26
Medlem
Filibuster!
Citera
2018-06-26, 05:03
Medlem
Hahahaha.... Nemo ställde frågan om varför Lill-tunnan inte jobbar

Psykopat-flodhästen kunde inte svara vettigt på den frågan såklart
Citera
2018-06-26, 07:10
Medlem
min mamma intervjuades i svensk damtidning innan jag ens sjöng för hon var en sån fantastisk människa!!! herrejisses va störd hon är Anna
Citera
2018-06-26, 07:13
Medlem
lite kommentarer från instagram och inlägget då hon var med i podden

https://postimg.cc/gallery/2qn89s24u/
Citera
2018-06-26, 07:19
Medlem
enfindams avatar
Anna Book berättade att hon arbetade med att dubba, är det någon som vet vilken film hon dubbar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in