Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-09, 09:42
  #229
Medlem
Naturen har ordnat detta för att maximera reproduktionen helt enkelt, är det så svårt att förstå?

Ot: nu är tydligen orkaner sexistiska också..
de ger sig inte de här rabiata feminsterna.. så sjukt..
Citera
2017-09-17, 14:53
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Så jag ska få mig själv OCH kvinnan att få orgasm? Vill du ha en orgasm får du fixa det, precis som män. Älskar jag "dig" och har ett förhållande så kommer jag anstränga mig annars.. nä.

What man? Fixar du verkligen din egen orgasm? Vad ska du ha kvinnan till i så fall? Hon ställer upp med sina kroppsöppningar för att du ska ha det skönt men du menar att du inte ska göra nåt för henne tillbaka då? Jävla egoist, inte konstigt att kvinnor har tröttnat på oss män sexuellt.
Citera
2017-09-17, 17:33
  #231
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
What man? Fixar du verkligen din egen orgasm? Vad ska du ha kvinnan till i så fall? Hon ställer upp med sina kroppsöppningar för att du ska ha det skönt men du menar att du inte ska göra nåt för henne tillbaka då? Jävla egoist, inte konstigt att kvinnor har tröttnat på oss män sexuellt.
Haha, sicket jääla stolpskott!
Satans patriarkat att utforma de biologiska verktygen så att mannen stoppar in sin eregerade penis i det där anatomiskt passande könet då.

Berätta nu, vad är det han eller hon ska göra i stället?

Kan du tala om för mig varför han bara kan komma en gång och hon tio?
Citera
2017-09-23, 19:35
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
What man? Fixar du verkligen din egen orgasm? Vad ska du ha kvinnan till i så fall? Hon ställer upp med sina kroppsöppningar för att du ska ha det skönt men du menar att du inte ska göra nåt för henne tillbaka då? Jävla egoist, inte konstigt att kvinnor har tröttnat på oss män sexuellt.

Vänta här nu... du är väl inte MAN?

Edit. " if it walks like a duck and talks like a duck... "
Citera
2017-09-29, 22:07
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
What man? Fixar du verkligen din egen orgasm? Vad ska du ha kvinnan till i så fall? Hon ställer upp med sina kroppsöppningar för att du ska ha det skönt men du menar att du inte ska göra nåt för henne tillbaka då? Jävla egoist, inte konstigt att kvinnor har tröttnat på oss män sexuellt.

Nu var mitt inlägg en smula sarkastiskt. Men om någon "ställer upp" så är jag inte intresserad från början ändå. Om kvinnor har tröttnat på dig är det ditt problem, inte mitt
Citera
2017-09-29, 22:10
  #234
Medlem
Sperssons avatar
.
Min erfarenhet är att kvinnor får FLER orgasmer än män.
Citera
2017-09-30, 00:18
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Många kvinnor verkar inte fästa någon större betydelse vid orgasm så länge sexet är spännande med en spännande man. Jag vågar nästan lova att en rätt stor andel kvinnor hellre suger av en riktigt spännande "alfahane" på en nedpissad krogtoalett än att bli rutinpåsatta och få orgasm av samma man som satt på dem de tio senaste åren.

Ja och nej.

Skulle säga att orgasmen i sig är nedvärderad, oavsett förhållandetyp, och osvsett vad tjejerna säger.
Citera
2017-09-30, 00:56
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Så jag ska få mig själv OCH kvinnan att få orgasm? Vill du ha en orgasm får du fixa det, precis som män. Älskar jag "dig" och har ett förhållande så kommer jag anstränga mig annars.. nä.

Fixar du det själv? Du får runka alltså. För är det så att du får stoppa kuken i en kvinna så fixar du det knappast själv, utan hennes slida hjälper dig. Kanske du kan anstränga dig lite för henne också då? Annars är det bara att fortsätta runka!
Citera
2017-09-30, 01:00
  #237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartainsekter
Jag syftar alltså på att någon juridisk vurpa kan få en bra kvinnlig orgasm klassad som "våldtäkt" trots att kvinnan samtyckte.

Är du helt knäpp eller? Om hon samtycker och dessutom får en ordentlig orgasm, varför skulle hon då ropa våldtäkt? Jösses!
Citera
2017-09-30, 01:02
  #238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Är det någon ide? Du har redan bildat dig din uppfattning.

Jag tycker inte att det är mitt jobb att hålla kvinnor i handen och visa dem vägen, det är upp till dem själva.
Hela föreställningen att män ska ge kvinnor sin njutning/orgasm är idiotisk men den uppfattningen har många kvinnor och män, det rör mig inte i ryggen.

Då är det väldigt dumt av kvinnor att släppa in dig i något hål. Du får fixa det själv på egen hand helt enkelt. Eller köpa sex.
Citera
2017-09-30, 01:06
  #239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Så varför lägga skulden på män då likt caca gjorde? Det är upp till en själv att lära sig att få orgasm.
Kan en kille inte få orgasm är det inte mitt jobb att fixa det åt honom. Mitt jobb är att hålla min fitta någorlunda tight så han känner något och inte vara trist i sängen, inte att trolla fram orgasmer åt honom.

Släpper du in honom i fittan så gör du något för honom och garanterar att han får orgasm. Sen vet vi sedan tidigare att du är en anomali när det kommer till sex.
Citera
2017-09-30, 01:07
  #240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Haha, sicket jääla stolpskott!
Satans patriarkat att utforma de biologiska verktygen så att mannen stoppar in sin eregerade penis i det där anatomiskt passande könet då.

Berätta nu, vad är det han eller hon ska göra i stället?

Kan du tala om för mig varför han bara kan komma en gång och hon tio?

Det är ingen rättighet för män att få peta in sina penisar i slidor. Vad mannen ska göra för kvinnan för att det också ska vara skönt för kvinnan? Vet du inte det?

10 orgasmer för kvinnor? Förekommer kanske, men är ovanligt. Du har uppenbart bara legat med folk som känt sig tvungna att fejka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback