Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-04, 23:39
  #217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Stämmer nog bra att kvinnor inte får orgasm lika ofta som män, vet inte hur många tjejer jag haft som innan mig aldrig fått en orgasm under samlag. En del har tom börjat gråta då det var första ggr i livet det går för dem osv. Snittet hos brukar var 2-4 orgasmer för tjejen innan jag är klar.

Något fel måste många killar göra i sängen det är tydligt, kanske porrskadade eller något?

Legat med 80+ brudar och hört samma sak två-tre ggr.

Grejen är väl att det ofta tar lång tid att lista ut vissa tjejer, + att man knappast bryr sig om man bara vill dra över dom snabbt och gå vidare. Hur mycket tid lägger man på en tjej man använder som masturbationsredskap osv?

Orgasm 2-3 ggr låter otroligt omständigt. Antingen är du superviril, eller så ljuger tjejerna.
Citera
2017-09-07, 19:43
  #218
Medlem
Halle Berry sade i en intervju för en massa år sedan att hon, när hon kom in i medelåldern, äntligen insåg att kvinnan själv ska ta ansvar för sin orgasm. Är man missnöjd så får man vägleda. Jag håller med henne.
Citera
2017-09-07, 22:23
  #219
Medlem
Många kvinnor verkar inte fästa någon större betydelse vid orgasm så länge sexet är spännande med en spännande man. Jag vågar nästan lova att en rätt stor andel kvinnor hellre suger av en riktigt spännande "alfahane" på en nedpissad krogtoalett än att bli rutinpåsatta och få orgasm av samma man som satt på dem de tio senaste åren.
Citera
2017-09-08, 01:18
  #220
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Orgasm 2-3 ggr låter otroligt omständigt. Antingen är du superviril, eller så ljuger tjejerna.
Tjejerna jag haft förhållande med har oftast kommit minst två gånger varje gång. Inte särskilt omständligt tycker jag att det har varit. Ofta är den första orgasmen den som tar tid, sedan rullar det på.

Använd tungan.
Citera
2017-09-08, 11:15
  #221
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Tjejerna jag haft förhållande med har oftast kommit minst två gånger varje gång. Inte särskilt omständligt tycker jag att det har varit. Ofta är den första orgasmen den som tar tid, sedan rullar det på.

Använd tungan.

Det är bara bögar som ger kvinnor oralsex
Citera
2017-09-08, 11:28
  #222
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det är bara bögar som ger kvinnor oralsex
Nej, det stämmer inte någonstans.

Däremot är det bara folk som trots att de passerat 22 fortfarande bor i mammas källare, som skulle skriva en sådan oerhört töntig mening.

Alltså, du tyckte det var coolt att skriva "Det är bara bögar som ger kvinnor oralsex", och du bemödade dig med att skriva det.

Sån jävla humor!
Citera
2017-09-08, 13:48
  #223
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det är bara bögar som ger kvinnor oralsex

Och varför skulle en bög ha sex med en kvinna , hon tillhör liksom inte målgruppen ???

Det där var nog till och med dummare än något Merapi skrivit .
Citera
2017-09-08, 14:33
  #224
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Ni har tydligen inte kollat på Sopranos. "If you suck pussy, you suck anything" Att gå ner på en tjej är ett tecken på underkastelse och svaghet. Den enda njutning en riktig man ger en kvinna är den hårda påsättningen, det räcker.

Men det märks att jag träffade en öm punkt här
Citera
2017-09-08, 14:44
  #225
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Ni har tydligen inte kollat på Sopranos. "If you suck pussy, you suck anything" Att gå ner på en tjej är ett tecken på underkastelse och svaghet. Den enda njutning en riktig man ger en kvinna är den hårda påsättningen, det räcker.

Men det märks att jag träffade en öm punkt här
De flesta människor bygger sin uppfattning av verkligheten på något annat än gamla TV-serier , men tycker du att det fungerar för dig så får du väl tycka det....

Jag tycker dock fortfarande att du borde förklara varför bögar ger oralsex åt kvinnor .

Måhända var det med i ett avsnitt av någon TV-serie jag aldrig sett ???
Citera
2017-09-08, 16:11
  #226
Medlem
Kvinnlig omskärelse löser det här problemet.
Citera
2017-09-08, 18:13
  #227
Medlem
Tror det är totalt skitsnack att kvinnor inte får orgasm för män har för dålig teknik osv. Det är mentalt. Svenska män är överlag inte tillräckligt attraktiva och manliga. Ju mer attraktiv en man är och ju kåtare kvinnan är, desto enklare får hon orgasm.
Citera
2017-09-08, 19:14
  #228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Tror det är totalt skitsnack att kvinnor inte får orgasm för män har för dålig teknik osv. Det är mentalt. Svenska män är överlag inte tillräckligt attraktiva och manliga. Ju mer attraktiv en man är och ju kåtare kvinnan är, desto enklare får hon orgasm.

Fast då blir det rätt få kvinnor som kan ha relationer med kvinnor och vi får ett samhälle där kvinnor har sex med 20 % av männen i unga år och sen vid 35 års-åldern hittar hon ingen ha sex med som faller henne i smaken och samtidigt ska hon skaffa barn och blir tvungen att inseminera.

Det blir mycket svårare för män att få barn och 70 % av barnen växer upp utan en far.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback