2017-09-04, 17:52
Medlem
Dax85s avatar
Försökt söka, lite småflöddrad, tagit 5 mg ikto och 1 mg alpra, undrar nu om det är lugnt att jag tar 250 mg tram utan större besvär?

Tacksam för svar.
Citera
2017-09-04, 22:49
Medlem
Dax85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dax85
Tagit 5 mg ikto och 2 mg alpra, undrar nu om det är lugnt att jag tar 250 mg tram utan större besvär?

Skitsamma tog 350 mg tram och mår bra, inga tecken på andningsdepression, bara ett luuuugnt varmt välmående.
Citera
2017-09-04, 22:55
Medlem
jiZZeds avatar
Kan inte hjälpa överstående tyvärr. Lycka till, berätta gärna hur det gick.

Kan man blanda 4-met och 3-HO-PCE?
Citera
2017-09-05, 14:22
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Är det farligt att blanda lyrica och oxy/heroin med ketamin? Tänkte inte ta stora doser. Typ 1500mg lyrica på morgonen, 40mg oxy mitt på dan och 150mg ketamin på kvällen.
Citera
2017-09-07, 15:38
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Är det farligt att blanda lyrica och oxy/heroin med ketamin? Tänkte inte ta stora doser. Typ 1500mg lyrica på morgonen, 40mg oxy mitt på dan och 150mg ketamin på kvällen.

Kan vara jävligt farligt och man blir riktigt borta så ta det lugnt, krävs bara väldigt låga doser för att bli väck.

Blandade exempelvis Ketamin, alkohol, weed och oxy och börja K-hola direkt på små doser.

Men spritt över dan är ju mer lugnt..
Citera
2017-09-08, 21:18
Medlem
Tjenare allihopa! Jag har gått på Sertralin i ungefär 1,5 år, 100mg om dagen.

Jag undrar alltså om jag skulle kunna ta 100mg Tramadol, jag tar Sertralin på kvällen.

Har googlat, läst på flashback och mera att Tramadol är farlig blandning med SSRI, men jag har även hört att det är lika skadligt att ta sertralin och amfetamin som det är att ta tramadol och sertralin, men saken är att jag har tagit amfetamin ett par gånger och mått som en kung, inga problem liksom. Även glömt att ta medicinen ett par gånger och druckit alkohol och tagit benzo medans jag gått på Sertralin... Så jag TROR att det är lugnt att ta Tram?

Eller va säger ni? (Vi snackar 100mg Tram)

Är väldigt tacksam för svar!
Citera
2017-09-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joyxer90
Tjenare allihopa! Jag har gått på Sertralin i ungefär 1,5 år, 100mg om dagen.

Jag undrar alltså om jag skulle kunna ta 100mg Tramadol, jag tar Sertralin på kvällen.

Har googlat, läst på flashback och mera att Tramadol är farlig blandning med SSRI, men jag har även hört att det är lika skadligt att ta sertralin och amfetamin som det är att ta tramadol och sertralin, men saken är att jag har tagit amfetamin ett par gånger och mått som en kung, inga problem liksom. Även glömt att ta medicinen ett par gånger och druckit alkohol och tagit benzo medans jag gått på Sertralin... Så jag TROR att det är lugnt att ta Tram?

Eller va säger ni? (Vi snackar 100mg Tram)

Är väldigt tacksam för svar!
stort nej,, akta dig för serotonergt syndrom. väldigt dålig idé även om 100 mg inte är så mycket... du kan inte jämföra tjack med en ssri det är helt olika risker.

tjack=krampanfall
ssri=serotonergt syndrom <----mycket farligare
Citera
2017-09-08, 23:26
Medlem
Jag har fått tramadol och setralin av min doktor. Setralin på morgonen och tramadol under dagen.
Och jag har 200mg tramadol. Så, ingen större fara. Har kombinert det ca ett år nu.
Citera
2017-09-08, 23:44
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rambolina
Jag har fått tramadol och setralin av min doktor. Setralin på morgonen och tramadol under dagen.
Och jag har 200mg tramadol. Så, ingen större fara. Har kombinert det ca ett år nu.

Och vad är din fråga? om man kan blanda tram med setralin?
Citera
2017-09-09, 13:37
Medlem
DangerDaves avatar
Mdma och lyrica = bortkastat.
Ingen kick alls från mdmat bara påverkad syn, allt ser liksom luddigt ut. Även tagit 500mg strattera så kan vara den som blockerar mdmat, är lite skev och skakig.
Citera
2017-09-09, 14:18
Bannlyst
aby, JD och ett par stavar alprazolam och några jointar sativa.
Det var längesedan jag vräkte och kände att det var nödvändigt
Bästa blandning för att få ett vräkmode...
Blanda ej in opiater eller oipoder bara.
Citera
2017-09-09, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Och vad är din fråga? om man kan blanda tram med setralin?

Då båda kan trigga grandmal så ser jag det som en person med hög kramptröskel och en läkare som ej har kunskap ang vissa saker.
Tur att det fungerat, det gör det nämligen inte för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in