Citat:
Ursprungligen postat av
hornygirlwithneeds
Fördomarna jag talar om är de mot kvinnor som mekaniskt behöver orgasmer för att tillfredsställa kåtheten som ett fysiskt behov som känns i kroppen, och som njuter kroppsligt av orgasmerna oavsett om de är i en kärleksrelation med en partner eller inte. Jag förstår inte de moralmän som anser att sex med sådana kvinnor är att "utnyttja" oss. Jag anser att det tvärtom är de män som lever i relationer med kvinnor utan stark fysisk sexdrift och där kvinnorna ställer upp på sex för att bevara relationen som utnyttjar sina kvinnliga partners sexuellt. Det är ju som prostitution med relationen som betalningsmedel (vilket för förälskade kvinnor är minst lika illa som att betala med mat för sex med en svältande kvinna) och dessutom riktat mot kvinnor med svag sexdrift som knappt verkar könsmogna i skallen. Nej, tacka vet jag sex där båda njuter fysiskt av tillfredsställelsen, det är riktigt samtycke!
Och du ska inte lägga dig i vad det finns för intern lunchrastkultur på en arbetsplats där du inte jobbar, så länge alla där är vuxna och införstådda med det!
Intressant. Du anser att män som lever med kvinnor utan stark fysisk sexdrift och där kvinnan bara "ställer upp på sex" för att hålla mannen kvar, utnyttjar dessa kvinnor? Är det
verkligen männen som utnyttjar kvinnorna där? Höggradigt intressant, och även ett tydligt skräckexempel på feminism som spårat ur, tappat all verklighetsförankring och övergått i allmänt manshat.
Vidare tänker jag att en intern lunchrastkultur som innefattar öppet tal om onanivanor inte uppmuntrar till självbehärskning, förfining, hänsyn, intellektuell skärpa och att du därmed inte ska vara särskilt förvånad över de oförblommerade reaktioner som dina utsagor ådrog sig. Ni är förmodligen samma andas barn. Du är själv en del av den kulturen och bör alls inte klaga. Bland oss som inte vädrar våra intima sexvanor på arbetsplatsen och inte övht utanför den nära relationen , så är det inte sämre med kvinnlig onani än med manlig dito. Inte heller bättre.