2017-09-14, 21:41
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hornygirlwithneeds
Det är skillnad mellan vanligt skitsnack och sjukdomsförklaring. En onanifrekvens (eller frekvens av sexuell lust som fysiskt behov) som anses psykiskt normal för män sjukdomsförklaras tydligen genom någon dubbelmoral hos kvinnor.

Men nu är det ju inte enbart onani vi diskuterar i den här tråden. Först och främst talar vi om kåthet, och när jag som kvinna är kåt (vilket är varje dag) vill jag knulla. Det är så pass lätt att ragga upp en kuk i dagens läge, så det är knullet vi kvinnor söker.

Onani är till för sådana som inte får ragg. Oftast är det karlar som runkar.
Citera
2017-09-15, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Men nu är det ju inte enbart onani vi diskuterar i den här tråden. Först och främst talar vi om kåthet, och när jag som kvinna är kåt (vilket är varje dag) vill jag knulla. Det är så pass lätt att ragga upp en kuk i dagens läge, så det är knullet vi kvinnor söker.

Både ja och nej där, om jag får "lägga" mig i :=) Det är extremt lätt, ja alldeles för lätt kan tyckas, att ragga upp en kuk i dagens läge. Om det nu enbart är själva kuken man är ute efter. Nog skulle även jag, om jag vore singel, hellre onanera än ragga random kukar haha.
Citera
2017-09-15, 03:00
Medlem
Citat:
Fördomarna jag talar om är de mot kvinnor som mekaniskt behöver orgasmer för att tillfredsställa kåtheten som ett fysiskt behov som känns i kroppen, och som njuter kroppsligt av orgasmerna oavsett om de är i en kärleksrelation med en partner eller inte. Jag förstår inte de moralmän som anser att sex med sådana kvinnor är att "utnyttja" oss. Jag anser att det tvärtom är de män som lever i relationer med kvinnor utan stark fysisk sexdrift och där kvinnorna ställer upp på sex för att bevara relationen som utnyttjar sina kvinnliga partners sexuellt. Det är ju som prostitution med relationen som betalningsmedel (vilket för förälskade kvinnor är minst lika illa som att betala med mat för sex med en svältande kvinna) och dessutom riktat mot kvinnor med svag sexdrift som knappt verkar könsmogna i skallen. Nej, tacka vet jag sex där båda njuter fysiskt av tillfredsställelsen, det är riktigt samtycke!

Och du ska inte lägga dig i vad det finns för intern lunchrastkultur på en arbetsplats där du inte jobbar, så länge alla där är vuxna och införstådda med det!

Intressant. Du anser att män som lever med kvinnor utan stark fysisk sexdrift och där kvinnan bara "ställer upp på sex" för att hålla mannen kvar, utnyttjar dessa kvinnor? Är det verkligen männen som utnyttjar kvinnorna där? Höggradigt intressant, och även ett tydligt skräckexempel på feminism som spårat ur, tappat all verklighetsförankring och övergått i allmänt manshat.

Vidare tänker jag att en intern lunchrastkultur som innefattar öppet tal om onanivanor inte uppmuntrar till självbehärskning, förfining, hänsyn, intellektuell skärpa och att du därmed inte ska vara särskilt förvånad över de oförblommerade reaktioner som dina utsagor ådrog sig. Ni är förmodligen samma andas barn. Du är själv en del av den kulturen och bör alls inte klaga. Bland oss som inte vädrar våra intima sexvanor på arbetsplatsen och inte övht utanför den nära relationen , så är det inte sämre med kvinnlig onani än med manlig dito. Inte heller bättre.
Citera
2017-09-15, 04:45
Bannlyst
Citat:

Du vet att för varje kvinna som får penis i sin slida så krävs det en man!?

Försöker du reta upp någon eller är det något du verkligen tror på, det stämmer inte in på mig iaf och vet många iofs manliga polare som runkar fastän dom har fasta förhållanden och får idka samlag.

Pratade med en yngre kvinna för någon månad sedan tror hon är 22 barre och även hon scrollade en hel del sa hon även fast hon har kuk på hemmaplan.

Även när jag varit i relationer med en djävulens massa sex så har jag fortfarande dragit i min pillesnopp titt som tätt, om man nu inte sexualiserat så jäkla mycket så pillesnoppen är helt slut och behöver vila och läka. Men så har jag ju också fått höra från många kvinns att kåtare jävel har dom fan aldrig träffat på. Och att jag har mer ståkuk en slak pillesnopp procentuellt sett per dygn ...

Sen är det väl självklart att både män och kvinnor som inte får ligga håller på med runking och scrolling!

This!

Edit:

Senast redigerad av IMMOR 2017-09-15 kl. 04:49.
Citera
2017-09-15, 04:53
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:

Ring mig stjärtis. Gummibossen här.

Många bra inlägg från vassa debatörrer som gjort att det kommit fram att TS är en latteflata som är ute efter att trigga män med sin anekdot skapat till punkt och pricka enligt diagnos feminismens manual.
Senast redigerad av BennyBandana 2017-09-15 kl. 04:55.
Citera
2017-09-15, 06:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Ring mig stjärtis. Gummibossen här.

Många bra inlägg från vassa debatörrer som gjort att det kommit fram att TS är en latteflata som är ute efter att trigga män med sin anekdot skapat till punkt och pricka enligt diagnos feminismens manual.

Gillar du bullfetta?
Citera
2017-09-15, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Intressant. Du anser att män som lever med kvinnor utan stark fysisk sexdrift och där kvinnan bara "ställer upp på sex" för att hålla mannen kvar, utnyttjar dessa kvinnor? Är det verkligen männen som utnyttjar kvinnorna där? Höggradigt intressant, och även ett tydligt skräckexempel på feminism som spårat ur, tappat all verklighetsförankring och övergått i allmänt manshat.
Jag tycker att det hade varit lika fel om en kåt kvinna hade levt i en relation med en man med minimal lust till sex som uteslutande fick oönskade stånd och där mannen ställde upp på sex för kvinnans skull för att rädda relationen. Då hade det varit kvinnan som utnyttjade mannen, med mer förgrovande omständighet ju viktigare relationen var för mannen känslomässigt. Det har alltså ingenting med tokfeminism att göra, utan det gäller samma sak oavsett kön. Jag har samma åsikter om skillnader i sexlust i homosexuella förhållanden också, oavsett om det är bögar eller lesbiska.

Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Vidare tänker jag att en intern lunchrastkultur som innefattar öppet tal om onanivanor inte uppmuntrar till självbehärskning, förfining, hänsyn, intellektuell skärpa och att du därmed inte ska vara särskilt förvånad över de oförblommerade reaktioner som dina utsagor ådrog sig. Ni är förmodligen samma andas barn. Du är själv en del av den kulturen och bör alls inte klaga. Bland oss som inte vädrar våra intima sexvanor på arbetsplatsen och inte övht utanför den nära relationen , så är det inte sämre med kvinnlig onani än med manlig dito. Inte heller bättre.
Jag var så här kåt redan innan jag började på den arbetsplatsen.
Citera
2017-09-15, 08:56
Medlem
Joakwims avatar
Citat:
En diskriminering är att en kåthet som anses normal för män räknas som "sjuk" och bemöts med fördomar när den förekommer hos kvinnor. Till exempel när en man på jobbet sa på lunchrasten att han onanerar dagligen brydde sig ingen, men när jag sa att det gör jag också blev jag kallad för sjuk! Vad är det här för diskriminering? Män får ha behov men inte kvinnor?!
Det är särbehandling. Synd att dina kollegor inte beter sig ordentligt.

Tycker också det är synd att det är så många FBare i denna tråd som alldeles uppenbarligen inte önskar att kvinnor och män ska behandlas lika. Kvinnor som klagar på rätt saker ska man inte vifta bort som "triggered". Klart som fan att man får vara förbannad över incidenter.

Somliga av er låter som tokislamister.
Citera
2017-09-15, 09:52
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMMOR
Gillar du bullfetta?

Vaddå är hon scarecrow eller, upplys mig bror.
Citera
2017-09-15, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joakwim
Det är särbehandling. Synd att dina kollegor inte beter sig ordentligt.

Tycker också det är synd att det är så många FBare i denna tråd som alldeles uppenbarligen inte önskar att kvinnor och män ska behandlas lika. Kvinnor som klagar på rätt saker ska man inte vifta bort som "triggered". Klart som fan att man får vara förbannad över incidenter.

Somliga av er låter som tokislamister.
Precis, jag är ju inte någon tokfeminist utan jag anser att diskriminering ska upphöra åt båda hållen. Precis som det är fel att sjukdomsförklara kåthet hos kvinnor men inte hos män tycker jag även att det är lika fel att sjukdomsförklara vissa oönskade stånd hos män men inte motsvarande oönskat slidsekret hos kvinnor. Jag anser även att polisen bryr sig alldeles för lite om fenomenet kvinnor som begår sexövergrepp och sexuella trakasserier mot män.
Citera
2017-09-15, 14:04
Medlem
mr.nymans avatar
Citat:
De har en särskild diagnos som heter "female arousal disorder" som definieras annorlunda än för män och de har även särskilda referenser till penis i flera definitioner av sexuella avvikelser. Och även "sexmissbruk" definieras olika beroende på kön (givetvis så att beteenden som räknas som normala för män räknas som "missbruk" för kvinnor).

Det är ett problem för personer som klassas som "sjuka" för något som räknas som "normalt" för det andra könet, och att klassas som "sjuk" bara för att vara icke-binär är hemskt!

Nu verkar det som att "female arousal disorder" handlar om att man har mindre sexdrift än normalt. Alltså tvärtom än vad tråden handlar om. Det kanske var en miss ifrån dig?

Jag håller med dig om det stämmer att diskriminering förekommer på något så enkelt som onanifrekvenssiffror i diagnoskriterierna. Däremot så tror jag inte att fallet är så.
Det skulle underlätta om du länkade till något så får vi se om det stämmer.

Sedan är det viktigt att nämna, man får inte en diagnos om det inte är ett problem för en. I dem flesta fall behöver man själv uppsöka vård och förklara det som ett problem för en för att man ska kunna bli diagnoserad. Det gäller för både män och kvinnor.

Diskussionen är intressant, och inget illa menat till någon.
Senast redigerad av mr.nyman 2017-09-15 kl. 14:11. Anledning: grammatikfel
Citera
2017-09-15, 16:52
Medlem
Citat:
Men det VAR ju inget som en eller två valde att göra bara så där, kan ni sluta att haka upp er på var diskussionen skedde och koncentrera er på diskrimineringen?

Men då har ju du redan avgjort att det är just en diskriminering. Det jag säger är ju att det inte är så. Men du verkar helt missa allt och tror det handlar om var det skedde.

Nej du är uppenbart en ultrafeminist som trollar och notoriskt vill slå in dina egna tankar som fakta hos andra. Inte ok...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in