Citat:
Ursprungligen postat av
Tinuviel
Det var tänkt att de skulle marschera tillbaka till Norra Bantorget vid kl 22.00 igår. Inget har framkommit som tyder på motsatsen. De har tillstånd att demonstrera på Norra Bantorget t om den 17/9 sedan har Amir antytt på twitter att de vill tillbaka till Medborgarplatsen och fått respons av någon tillskyndare att "trappan saknar er" + ett hjärta.
Jag antar att det fanns vissa fördelar där, närhet till Katarina kyrka som gav dem överblivna smörgåsar och så moskén i närheten där de kunde duscha och ladda sina mobiltelefoner. Sedan upplevde de sig nog som mer synliga där.
Efter knivdådet i Björns trädgård säjs polisen ha rensat där. Många gatubarn ska ha omhändertagits.
Nu har de istället span 24/7 på parken Droskan dit kommersen ska ha flyttats pga störande polis.
Kringboende runt den parken lär ha klagat bittert på hazarerna som vistades där under demon.
Den ligger ju precis nedanför Katarina kyrka så det är ju perfekt.
Källa: skvallret i tobaksaffären i mitt hus så jag kan inte garantera sanningshalten men personalen där ser och hör ALLT som händer i mitt närområde.