2017-09-14, 16:34
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Han har ljugit och får inte uppehållstillstånd alla barn får annars uppehållstillstånd. Han är inte heller ensam då han mirakulöst har en familj i livet. Hans far vill att han tar pengarna och åker till Afghanistan.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/omid-pressas-att-%C3%A5terv%C3%A4nda-till-afghanistan-1.4630585

Registrera så varken han eller möjliga syskon kan ta sig till Europa för att söka asyl på nytt.
Citera
2017-09-14, 16:36
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krisu
Va? Polisen gör sitt jobb?
Är du säker?
Det är ljuv musik för mina öron. Det är tragiskt att det krävdes ett mordförsök på en polis.

Säker och säker. Jag har ju sett dom göra nedslag på gatubarnen förr men dom kommer ju tillbaka lika snabbt. Jag rös av välbehag när polisen stannade, rusade ur bussen och tryckte upp tre stycken mot ett skyltfönster och muddrade. Jag har fått sadistiska tendenser.
Men visst håller dom koll på slöddret. Det säjs vara civila spanare som fått det delikata uppdraget att sitta i parken. Men nattetid? Står dom gömda bakom ett träd då?
Citera
2017-09-14, 16:39
Medlem
Får intryck av att Amir lever i sin glasbubbla.
Där han tror att svenska folket ska vara snälla och tycka synd om dem.
Inser inte han och hans kompanjoner vilken skada de gör på asylrätten här i Sverige?
Citera
2017-09-14, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Efter knivdådet i Björns trädgård säjs polisen ha rensat där. Många gatubarn ska ha omhändertagits.
Nu har de istället span 24/7 på parken Droskan dit kommersen ska ha flyttats pga störande polis.
Kringboende runt den parken lär ha klagat bittert på hazarerna som vistades där under demon.
Den ligger ju precis nedanför Katarina kyrka så det är ju perfekt.
Källa: skvallret i tobaksaffären i mitt hus så jag kan inte garantera sanningshalten men personalen där ser och hör ALLT som händer i mitt närområde.
Hoppas att det mesta stämmer då. Att dom omhändertagit en massa gatubarn borde dock stå i pressen så dom fick någon form av bekräftelse och då borde "chefen" på stationen själv rapporterat detta? Att kringboende klagar ses också som ett gott tecken och naturligtvis vill man att vänsterpacket ska få en rejäl dos av afghanska småttingar. Trist för dig, men vad ska man göra?
Citera
2017-09-14, 17:18
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hoppas att det mesta stämmer då. Att dom omhändertagit en massa gatubarn borde dock stå i pressen så dom fick någon form av bekräftelse och då borde "chefen" på stationen själv rapporterat detta? Att kringboende klagar ses också som ett gott tecken och naturligtvis vill man att vänsterpacket ska få en rejäl dos av afghanska småttingar. Trist för dig, men vad ska man göra?

Frågan är väl var dom gjort av barnen om det stämmer? Det finns ju inga förvarsplatser där de kan låsa in dom.
Kommer afghanerna tillbaka till Medis blir jag väl tvungen att ta saken i egna händer. Frågan är bara hur? Fire&brimstone?
Citera
2017-09-14, 17:21
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Han har ljugit och får inte uppehållstillstånd alla barn får annars uppehållstillstånd. Han är inte heller ensam då han mirakulöst har en familj i livet. Hans far vill att han tar pengarna och åker till Afghanistan.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/omid-pressas-att-%C3%A5terv%C3%A4nda-till-afghanistan-1.4630585

Registrera så varken han eller möjliga syskon kan ta sig till Europa för att söka asyl på nytt.

Just det ett yngre syskon kommer i stället. DNA måste införas omgående, det måste bli slut på ålders och identitetsfusket.
Citera
2017-09-14, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Får intryck av att Amir lever i sin glasbubbla.
Där han tror att svenska folket ska vara snälla och tycka synd om dem.
Inser inte han och hans kompanjoner vilken skada de gör på asylrätten här i Sverige?

Sverige och svenskar lagar ger de blanka f*n i. De är fast beslutna att härda ut för de har ett större problem: familjerna i Långbortistan som har betalat för ankarbarnet och som har väntat på en biljett till bidragsparadiset i snart två år. De behöver amnesti eller PUT eller vad som helst som kan få familjerna att återförenas i Sverige. Jag tror att de fruktar sina familjer mera än vad de fruktar talibanerna. De kommer inte att ge upp precis som de sa.
Frågan är vad nästa steg blir ?
Citera
2017-09-14, 17:43
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Det ser ut som att ett regelrätt zigenarläger har etablerats på platsen. Åkte förbi igen idag och såg att en mikrofon skymtade, så kanske var det radio som var där och intervjuade.
Det var detta som pågick, enligt Amir:
Citat:
Studenter från olika skolor intervjuer med ungdomar som har fått avslag på ett orättvis sett.
https://twitter.com/nabizadehse/status/908354572053348352
Citera
2017-09-14, 17:54
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det var detta som pågick, enligt Amir:

https://twitter.com/nabizadehse/status/908354572053348352

Kan man hoppas eleverna får göra en opartisk redovisning, eller kommer all material och alla meningar vara till fördel för Hazarerna.
Citera
2017-09-14, 17:58
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Kan man hoppas eleverna får göra en opartisk redovisning, eller kommer all material och alla meningar vara till fördel för Hazarerna.
När afghanerna var vid riksdagen igår anslöt elever från Globala gymnasiet. Är det elever därifrån kan du vara säker på att det blir det senare.
Citera
2017-09-14, 18:03
Medlem
Citat:

Tveksamt. Om Amir skriver så då har eleverna redan kommit dit med vinklad info som lärarna har tryckt i dem.
Citera
2017-09-14, 18:06
Medlem
retepm.s avatar
Fyfan vad de ser debila ut. Man riktigt känner av inavlen. Och dessa finner kvinnor attraktiva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in