Citat:
Ursprungligen postat av
Egnatankar
Enligt min mening bör vi inte tillåta tiotusentals unga män att komma till Sverige varje år och rubba den naturliga könsbalansen i samhället.
Jag noterar för övrigt att det verkar ha blivit tystare kring de demonstrerande hazarerna efter att en person ur deras egen grupp oprovocerat knivhögg en polisman bakifrån och utsatte honom för livsfara.
Överrepresentation utav män gör hela samhället våldsammare. Och då menar jag inte att män är elaka, utan att när män saknar kvinnor därför att det inte finns tillräckligt så är det mycket större chans att de hamnar i kriminalitet och flippar ur.
Ungefär som att när man slår ner på porr och börjar att fiffla med o göra det olagligt så ökar ALL brottslighet markant, inte bara våldtäkter utan ALL brottslighet.
Det finns liksom en anledning till varför de samhällen som är de mest sex negativa är också de mest våldsamma.
Kombinationen utav för många män och för få kvinnor är oerhört farlig. Och sedan lägg också på trenden utav sex negativitet bland feminister och PK eliten. För många män, för få kvinnor och media anklagar allt som är ens i närheten utav sexualiserat för att vara ont.
Det är ett recept för systemkollaps och total kaos.
Män behöver kvinnor. Inte bara sexuellt, men också bara närheten eller till och med bara bilden.
Det finns liksom en anledning till varför pin up girls var/är så viktiga för sådana som gruvarbetare eller militären.
Om något så borde kvinnliga invandrare prioriteras för att jämna ut.
Att låta så fruktansvärt många män komma in slutar illa. Och det blir ju tramsigt att slå sig på bröstet o kalla sig själv för '' Feministisk regering '' dessutom.
Kvinnorna som faktiskt kommer hjälps inte ens när de blir våldtagna och trakasserade på hemmen.
Regeringen verkar totalt skita i kvinnliga invandrare.