2017-03-27, 15:45
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus-van-basten
Tänkte köpa biljetter till Munchens sista match i ligan. Mot Freiburg. Just nu ligger dom billigaste på viagogo på ca 2800 kr st inklusive avgifter. Tror ni man ska ha is i magen och vänta till ligan är avgjord eller är det lika bra att slå till på en gång? Deras andra matcher (förutom Dortmund och CL) är betydligt billigare.
Den sista matchen är speciell varje år, inte minst de åren som Bayern vinner ligan. Bl a så avfiras laget på Marienplatz och klubbens ölsponsor Paulaner delar ut gratis öl till publiken. Tycker dock priset verkar högt, men nog är det attraktivt att vara där då.
Citera
2017-03-28, 22:11
Medlem
Marcus-van-bastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Den sista matchen är speciell varje år, inte minst de åren som Bayern vinner ligan. Bl a så avfiras laget på Marienplatz och klubbens ölsponsor Paulaner delar ut gratis öl till publiken. Tycker dock priset verkar högt, men nog är det attraktivt att vara där då.

Tack för svar! Slog till på 4 biljetter á 2900 kr idag. Verkar som att priserna bara stiger på den matchen.
Citera
2017-03-29, 20:51
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus-van-basten
Tack för svar! Slog till på 4 biljetter á 2900 kr idag. Verkar som att priserna bara stiger på den matchen.
Då vet jag en till som kommer hoppas på många Bayernmål i varje match och ett ligaguld . Skriv gärna en reserapport i tråden om tysk fotboll, skulle verkligen uppskattas.
Citera
2017-05-12, 22:27
Medlem
Fotbollsresa

Hej, Har några lediga veckor i Juli i sommar där jag skulle vilja resa någonstans i europa där jag kan kombinera resa med fotboll. Finns det någon serie i något land som är i gång eller är allt avslutat? Alla tips är välkomna och det spelar ingen roll om det är högsta divisionen eller tredje. God supporterkultur är ett +.
Citera
2017-05-12, 22:56
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fradju
Hej, Har några lediga veckor i Juli i sommar där jag skulle vilja resa någonstans i europa där jag kan kombinera resa med fotboll. Finns det någon serie i något land som är i gång eller är allt avslutat? Alla tips är välkomna och det spelar ingen roll om det är högsta divisionen eller tredje. God supporterkultur är ett +.

Allsvenskan rullar på!
Citera
2017-05-12, 22:57
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fradju

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Summer_association_football_leagues
Citera
2017-05-13, 10:31
Medlem
1907.Skanes avatar
Så vitt jag kan se är det serierna i följande länder:

Europa: Sverige, Norge, Finland, Island, Irland, Estland
Amerika: USA
Asien: Kina, Japan, Sydkorea, Bangladesh
Oceanien: Australien, Nya Zealand, Filipinerna

Sen vilka som har fetast supporterkultur, det vet jag egentligen inte men jag testar ändå på att spekulera.
Om du letar efter matcher med riktigt mycket folk och har pengar över så ska du nog kolla på Asien eller typ ett Sidney-derby. Annars verkar Irland vara förhållandevis laglöst jämfört med övriga UK, med en aktiv scen för kategori C, men det kan vara mer trumdunkande än skönsång på läktarna och förhållandevis lite publik.
Citera
2017-05-15, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Lycka till 1
http://www.fedex.com/se/about/sports-sponsorship/uel/

Lycka till 2
http://www.uefa.com/tickets/

När det kommer till andrahandsmarknaden...de som köpt sina biljetter via UEFAS lottning, står då inte deras namn på biljetten? Går den att sälja ändå?
Citera
2017-05-20, 01:39
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snufflig
När det kommer till andrahandsmarknaden...de som köpt sina biljetter via UEFAS lottning, står då inte deras namn på biljetten? Går den att sälja ändå?
Vad kan man räknas få ge för 2 biljetter på andrahandsmarknaden? Superöverpris?
Citera
2017-05-23, 21:16
Medlem
Storfetdases avatar
Äckliga svin som säljer Europa League final biljetterna på blocket. En snubbe vill ha 30 000!!! Hoppas han får gå på matchen och att den är jävligt dålig.
Citera
2017-09-13, 11:40
Medlem
Jaxxxs avatar
Har säkert varit uppe tidigare men skulle vara kul med en uppdatering.

Om man är ute efter att göra hipsterfotbollmatcher i Europa och framförallt är ute efter att det är smidigt att ta sig till och lätt att köpa biljetter. Vill ha bra stämning och en upplevelse?

Vart i Europa ska man åka?

Har hört Brighton i England. Har inte varit själv men har hört att det ska vara grym arena, bra stämning o nära London. Dessutom kul stad. Hur lätt det är att fixa biljetter kan jag inte svara på.

Liknande tips i Championship, Bundesliga eller Serie A?
Citera
2017-09-25, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Har säkert varit uppe tidigare men skulle vara kul med en uppdatering.

Om man är ute efter att göra hipsterfotbollmatcher i Europa och framförallt är ute efter att det är smidigt att ta sig till och lätt att köpa biljetter. Vill ha bra stämning och en upplevelse?

Vart i Europa ska man åka?

Har hört Brighton i England. Har inte varit själv men har hört att det ska vara grym arena, bra stämning o nära London. Dessutom kul stad. Hur lätt det är att fixa biljetter kan jag inte svara på.

Liknande tips i Championship, Bundesliga eller Serie A?

Crystal Palace på Selhurst Park!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in