Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Ok. Men om du verkligen vill hitta gärningsmannen så måste du nog börja se till den bevisning som faktiskt finns här, och kanske lyssna mindre på "Nils".
Du missförstår mig helt. Jag konkurrerar på inget sätt med dig som mordutredare, och jag är måttligt road av att leka polis. Jag anser alltså att det bästa vore om polisen kunde reda ut det här, men eftersom Luleåpolisen uppenbarligen inte har några sådana ambitioner alls så får vi väl nu överlåta det här till dig. Det enda vi andra kan göra här är väl att styra upp dig lite när du kommer helt ur spår, och att rätta direkta felaktigheter.
Nej, jag känner inte igen det du skriver här. Återigen, tramsa mindre och intressera dig mer för den bevisning som finns. Försök åtminstone hålla lite högre nivå än de här konstiga åklagarna.
Magnus Wiklund måste fullständigt tömmas på information , och jag måste använda mig av riktiga förutsättningar , det vill säga , Gud skapade inte människan för att tala med sina händer , utan Gud skapade människan med en mun för att kunna tala med. Jag kan inte slå ur Magnus Wiklund informationen om KálaMarksModet , även om han vid det senaste tillfället höll på med att få mig att totalt gå upp i limningen. Det är otroligt irriterande när Magnus Wiklund sätter igång med att avbryta meningar innan han låtit sig fullborda dom.
-"Jo du , men alltså , Håkan sa ju , alltså då var jag hemma , men alltså jag , nu vet ju alltså jag , men det var väl då , min syster he he he , jag
måste röka en cigg nu och gå på muggen"
Tror du inte , att jag skulle vilja ruska om sågspånen i den mannens' hjärna , men jag vet att jag förlorar allt på att bära mig åt som ett kräk , genom att bruka våld , våld löser inga problem , tvärt om , så skapar det istället nya problem , och jag vill hålla mig på mils avstånd ifrån sådan problem inom denna mordutrédningen som jag nu under en längre tid engagerat mig i.
The JokerMan👤