[quote=Vintersol21|61758429]
Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Om nu PM använt såg för att kapa av huvud, ben och armar har det ju blivit mängder av "sågspån" ombord. Även om båten låg sänkt och vattenfylld något dygn finns nog rester av skelett-spån mm kvar under lister i båten. Har PM verkligen sågat för fullt i kroppen borde man kunna bevisa att det skett ombord.
Han kommer då kunna bli överbevisad med "har-inte-styckat" lögnen och då står han där med brallorna nere.
Fast det kommer han väl ha någon förklaring till i stil med: "innan jag somnade efter olyckan var pigen hel". Dvs någon annan måste ha smugit ombord på båten och styckat henne. Kanske en svartsjuk Deirdre King som simmat dit med den orangea sågen hon stulit från verkstaden. Ja det SKULLE ju faktiskt kunna vara så. 🤷♂️🤷♀️ Madsen är nog oskyldig. 🙃🙃🙃🙃🙃🙃
Jag tänkte konspiratoriskt för länge sedan att PM messade sina medarbetare om inställda Bornholmsresan ( de var ju omtänksamt att han kom ihåg dem med chock å allt kl 22.30) som en förevändning för att få kontakt med en speciell medarbetare, en medgärningsman som han hämtade upp. Eftersom han verkade så oskyldig när han steg i land tänkte jag att de berodde på att det var för att han själv inte styckat kroppen utan att det var medgärningsmannen. Men jag kunde för mitt liv inte komma på vem.Eftersom jag tänkte på en man.
Men Deidre King är nog den enda som är knäpp nog faktiskt att ställa upp och städa i röran på ubåten tillsammans med Madsen. Men din teori är ju så mycket bättre än min. Fan!