Citat:
Ursprungligen postat av
lubbe75
Gediget inlägg. Tack för att du orkar. Det var ju bland annat jag som har en källa som säger att ni umgicks EFTER KMs gymnasietid, dvs. under den tid du refererar till som när ni var i 20-25års åldern. Denna källa måste ha fel uppfattning om vänskap för han beskrev det tvärsäkert som mer än ytlig bekantskap. Men jag ska ta med detta och ifrågasätta uppgifterna igen. Det lustiga är att en ytterligare källa säger följande när jag hävdar att KM är pilot: "Jaså den där sliskige j*veln, han är ju kompis med R*nnlund också. Märk, utan att jag fört ditt namn på tal en enda gång. Får uppenbarligen konfrontera även denna individ igen.
Ja, kolla gärna detta och återkom.
Och kan du (eller någon) även få fram en bild från slutet -80, början -90 så är jag nyfiken på vem han är och kanske kan känna igen honom och bekräfta/förneka om våra vägar korsats.
Kan han ha gått under nåt smeknamn ??
Nu säger jag inte att denne KGM är den som kallas "pilot", för jag har ingen förstahandsuppgift på det, men jag är nyfiken på vem vissa försöker koppla ihop mig med och som jag inte har nån susning om vem det är.