Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggygirl
Detta är rent förjävligt! Antingen är "förundersökningen" klar. Eller också har han fått tillstånd att svara här. (M.R alltså).
Betr. att han bodde granne med K.M så gjorde han det 92. M.R i Krontorp nånstans och K.M i Ladukärr. Inte långt alls emellan.
Sååå, då ljuger alltså Lubbes källor också, enl. M.R. Det är bara tragiskt...Och ni bugar och bockar när han uttalar sej i tråden...Den respekten äger han. Jag vill kräkas!
Det kan gå så illa att han klarar sej undan och då får ni aldrig reda på vem pilot är. Men jag vet det, och det räcker för mej. Självklart vet M.R vem pilotmannen är. Sån insyn har/hade han i polisarbetet. Helt meningslöst att dividera med den karln. Han manipulerar och ljuger. Han har ju för fan ljugit i 25 år om detta. Självklart kan han fortsätta utan problem så länge inga tekniska bevis framkommer. Jag återkommer då. Han har jävligt lätt att övertyga folk ser jag. Även dom härinne som säger sej tro på mej.Synd. Jag tar inte mer skit här nu.
Du går med på att det finns en Mannen med pilotglasögon (MMPG), d.v.s. du gör inga försök att ifrågasätta DET.
Konceptet MMPG, i enlighet med vittnesbeskrivning, består bara av vissa yttre kännetecken. Utan dessa är det per definition inte fråga om MMPG.
Du hävdar att MR är MMPG.
Varför motsvarar han då inte vittnets beskrivning av MMPG?
Det skiljer ca 15 cm i kroppslängd mellan MMPG och MR, enligt den senares uppgift. Det är en väsentlig skillnad för två män av samma nationalitet.