Citat:
Ursprungligen postat av
divadnil
Vi har letat efter en person ganska länge som visade intresse för Helena, plötsligt hör 2 olika användare av sig till just Ugglan och bara ett dygn senare har han lyckats få bekräftat att denne KGM klängde på HA. Ni tycker inte det är lite märkligt?
Joo, det är MYCKET märkligt. "Ugglan" sprider desinformation. Jag får väl snart en varning till men det skiter jag i. Den senaste stackarn som ska rannsakas här finner jag inga ord för. Tar ni namn ur luften? Ugglan alltså? Antingen gör du det själv, eller också är du otroligt lättlurad. Jag tror på alternativ ett. Denne Klas M har jag känt i så många år. Känt och känt, men han har alltid vart en tystlåten person som ej gör nåt väsen av sej. Tror aldrig ens han varit ute och festat. Han åkte till och från sitt jobb. Någon flickvän har jag aldrig sett honom med. Blev glad att se att han fått familj. Ni som inte är från Mariestad måste ju begripa att det är människor jag/vi känner som dras upp här. Gärningsmannaprofilen som "pilot" har lyckats få fram på sej själv, stämmer inte in på många vanliga människor. En lögnaktig psykopat skulle jag våga påstå. Och NEJ, bilden på Ludvigs sida med den vuxne mannen föreställer inte Klas. Skulle önska att nån Ahlinare, Rutgerssonare finns på denna tråd och ryta ifrån när det gäller K.G.M. Än en gång. Detta som pågår här är fasansfullt!