2017-07-20, 20:32
Medlem
OM det nu vore så att "pilot" flugit under radarn så borde han vara den absolut siste att påpeka detta faktum. Ha det varit jag själv så hade jag garanterat hållit det för mig själv och låtit folk fortsätta spekulera bland de redan nämnda intressenterna. Finns absolut INGET han kan tjäna på att ta upp det. Resultatet blir naturligtvis att folk börjar titta utanför boxen. Precis det han är så innerligt rädd för. Nä, hela det här upplägget känns konstigt. Kan naturligtvis ha fel men...
Citera
2017-07-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimension-skugga
Enligt ugglan så är det bekräftat att han var på plats samt bekräftat att han klängde en hel del på Helena så inga rykten alltså utan bekräftade uppgifter, då blir han ju självklart huvudkandidat till den person som i media beskrivits uppträda på detta sätt "pilot"
Vi har letat efter en person ganska länge som visade intresse för Helena, plötsligt hör 2 olika användare av sig till just Ugglan och bara ett dygn senare har han lyckats få bekräftat att denne KGM klängde på HA. Ni tycker inte det är lite märkligt?
Citera
2017-07-20, 20:33
Medlem
Pudelfrillans avatar
[quote=Martasson|61264381]
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Tveksamt med tanke på sonens ålder men jag ska kolla upp det, samt vart KGM bodde 1992.[/QU
OTE]

Nej

Vadå nej?
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-20 kl. 20:43.
Citera
2017-07-20, 20:37
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimension-skugga
Enligt ugglan så är det bekräftat att han var på plats samt bekräftat att han klängde en hel del på Helena så inga rykten alltså utan bekräftade uppgifter, då blir han ju självklart huvudkandidat till den person som i media beskrivits uppträda på detta sätt "pilot"

Hur kan något som står skrivet i ett anonymt PM anses vara "bekräftat"?
Avsändaren är ju okänd.
Citera
2017-07-20, 20:38
Medlem
Citat:
Vadå nej?

Blev nog lite fel. Skulle svara nej på om nuvarande flickvän var tillsammans 1992.
Men det var de inte
Citera
2017-07-20, 20:45
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Blev nog lite fel. Skulle svara nej på om nuvarande flickvän var tillsammans 1992.
Men det var de inte
Ok, hur vet du det, känner du någon av dom?
Citera
2017-07-20, 20:57
Medlem
Rudges avatar
Det kom PM till Ugglan om denna snubbe, han klängde på Helena den aktuella kvällen, har det sagts mer eller kom det bara namn i PM och sedan är det biff liksom?
Vad får er att betutta er i honom så snabbt och vem är han?
Citera
2017-07-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ok, hur vet du det, känner du någon av dom?

Jag vet vem hon är. Och de var ej tillsammans då.
Citera
2017-07-20, 21:04
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Vi har letat efter en person ganska länge som visade intresse för Helena, plötsligt hör 2 olika användare av sig till just Ugglan och bara ett dygn senare har han lyckats få bekräftat att denne KGM klängde på HA. Ni tycker inte det är lite märkligt?

Joo, det är MYCKET märkligt. "Ugglan" sprider desinformation. Jag får väl snart en varning till men det skiter jag i. Den senaste stackarn som ska rannsakas här finner jag inga ord för. Tar ni namn ur luften? Ugglan alltså? Antingen gör du det själv, eller också är du otroligt lättlurad. Jag tror på alternativ ett. Denne Klas M har jag känt i så många år. Känt och känt, men han har alltid vart en tystlåten person som ej gör nåt väsen av sej. Tror aldrig ens han varit ute och festat. Han åkte till och från sitt jobb. Någon flickvän har jag aldrig sett honom med. Blev glad att se att han fått familj. Ni som inte är från Mariestad måste ju begripa att det är människor jag/vi känner som dras upp här. Gärningsmannaprofilen som "pilot" har lyckats få fram på sej själv, stämmer inte in på många vanliga människor. En lögnaktig psykopat skulle jag våga påstå. Och NEJ, bilden på Ludvigs sida med den vuxne mannen föreställer inte Klas. Skulle önska att nån Ahlinare, Rutgerssonare finns på denna tråd och ryta ifrån när det gäller K.G.M. Än en gång. Detta som pågår här är fasansfullt!
Citera
2017-07-20, 21:04
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Det kom PM till Ugglan om denna snubbe, han klängde på Helena den aktuella kvällen, har det sagts mer eller kom det bara namn i PM och sedan är det biff liksom?

När 'Ugglan' påstår att beskrivningen av "KGM" passar som handen i handsken in på "pilot" så blir folk givetvis nyfikna och vill få klarhet i om det här verkligen är rätt person.
Citera
2017-07-20, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Jobbade med både kgm han och hans bror på e-Lux ... båda väldigt tysta och försynta tyckte jag ..... flickvännen jobbar på min HENs dagis .....
Citera
2017-07-20, 21:14
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Jag vet vem hon är. Och de var ej tillsammans då.

Ok, tror du att hennes nuvarande sambo, (KGM) är den eftersökte "pilot"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in