2017-08-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Som svar på frågan varför K.M är otänkbar som pilot: DÄRFÖR ATT FREIJA21 ÄR ETT TROLL. Det har hon bevisat ett antal gånger. Hela utpekandet av Klas, kommer från detta troll. Varför i hela friden sväljer ni allt från denne person?

Hur vet du att det inte är KM som är pilot?
Citera
2017-08-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Som svar på frågan varför K.M är otänkbar som pilot: DÄRFÖR ATT FREIJA21 ÄR ETT TROLL. Det har hon bevisat ett antal gånger. Hela utpekandet av Klas, kommer från detta troll. Varför i hela friden sväljer ni allt från denne person?

Nej, många besvärande saker kommer från efterforskningar, inte bara från F. Vi behöver helt andra (faktabaserade) motargument än de du gett oss, nämligen "ni har inga hästar hemma, det är inte KM utan MR!".
Citera
2017-08-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Kan inte du freija bara berätta på något sätt hur du fått bekräftat att km är pilot.. jag känner mig säker på att han är det och tror på att du fått detta bekräftat men många tvivlar. Tänker att om du bara kan säga om det till exempel är någon som är närstående till km eller någon som är närstående till Helenas familj, eller poliskälla.. det vore bra för tråden om folk kunde känna sig mer säkra på att du har rätt. Vi behöver fokusera på rätt saker. Får alla detta mer bekräftat kan vi också försöka hitta händelseförlopp, tidslinje, eventuella medhjälpare med mera.

Hej! Jag kan säga att jag har fått det ifrån någon som har direkt insyn i fallet.
Jag tror inte att det är många som har fått denna information.

För övrigt har ni tänkt på att när TS blev omtalad här i tråden så tog det inte så lång stund innan vi fick dementier på att det inte var någon som har varit nämnd i tråden!
Det gick snabbt som tusan!!
Varför kan man undra!? TS inte är pilot!!! och har barn som blev utsatta! Pga detta!!

KM har också barn! Har vi fått några dementier?
Tror ni inte att ansvariga på radio Skaraborg skulle ha gått in här och dementerat?

Och till dig Twiggy har jag inget att säga!!
Citera
2017-08-16, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Kan någon här inne kolla om tingsrätten i Skövde om någon dom på typ "vårdlöshet i trafik" 1977 el 1978 el likn ru rik - med intialerna GS. Så vi får slå på Phena story.
Det är tyvärr jättesvårt att hitta så gamla domar utan exakt datum. Vad gäller BH så har ju en dom redan postats här, men tror dom är oskyldiga (denne gången)
Citera
2017-08-16, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Hej! Jag kan säga att jag har fått det ifrån någon som har direkt insyn i fallet.

För övrigt har ni tänkt på att när TS blev omtalad här i tråden så tog det inte så lång stund innan vi fick dementier på att det inte var någon som har varit nämnd i tråden!
Varför kan man undra!? TS inte är pilot!!! och har barn som blev utsatta! Pga detta!!

Tror ni inte att ansvariga på radio Skaraborg skulle ha gått in här och dementerat?

Jag håller med dig. Jag fick svar från PW snabbt precis efter att TS blivit nämnd i tråden att pilotmannen INTE är nämnd i tråden.. när km nämndes strax efter TS så frågade jag igen och fick då svaret. - Du kommer inte få svar på din fråga... jag har mailat PW efter detta och frågat om hon iallafall inte kan dementera att det är km om det nu är så att han är oskyldig. Jag fick ingen dementi... hon ville inte vare sig bekräfta eller dementera... jag skrev ändå att det ju var synd om km OM han blev oskyldigt anklagad i tråden..
Citera
2017-08-16, 21:57
Medlem
Citat:

Jag känner dig väl Freja och vet att du är pålitlig i dina uttalanden. Jag vet också att det är korrekt, så kör bara!
Citera
2017-08-16, 22:00
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
....

Då är du vittne B?
Vet vittne A och är ok med att du skriver på flashback?
Citera
2017-08-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Då är du vittne B?
Vad menar du nu???
Citera
2017-08-16, 22:21
Medlem
Citat:

Hade han varit oskyldig så skulle han väl komma in och försvara sig tycker man. Nu blir det väl hans son som får betala priset för pappas tystnad när skolan börjar.
Citera
2017-08-16, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Då är du vittne B?

Först och främst varför vill du veta det? Hjälper det dig?

Och jag tänker inte svara på den frågan.
Jag har förmodligen sagt för mycket redan!

Har jag något mer att komma med när det gäller KM så skriver jag gärna! Men jag tror att det finns folk som antingen har känt honom eller känner honom som kan ge mer information.

Jag bor inte kvar i staden nämligen bor inte ens i närheten så det blir inte så ofta man åker dit blir mest på sommaren några gånger.
Mitt tips är att försöka få hit mer vänner till Helena! Men för guds skull folk!! Skräm inte bort dem!
Twiggy mm...
Tycker att du ska lyssna på lubbe med flera det var gedigna efterforskningar och hårt arbete av ugglan och mig lubbe pudel frillan och några fler som gjorde att vi fick upp KM namn till att börja med!!
Citera
2017-08-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Jag känner dig väl Freja och vet att du är pålitlig i dina uttalanden. Jag vet också att det är korrekt, så kör bara!

Tack detsamma!
Citera
2017-08-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Hade han varit oskyldig så skulle han väl komma in och försvara sig tycker man. Nu blir det väl hans son som får betala priset för pappas tystnad när skolan börjar.
Det får vi verkligen inte hoppas. Sonen och sambon är också offer om Klas är skyldig.
Senast redigerad av divadnil 2017-08-16 kl. 22:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in