Citat:
Ursprungligen postat av
Bullobill
Puss eller inte kan man nog inte ge ett säkert svar på, jag har aldrig gjort det men det är medvetet för att jag haft inställningen att jag vill signalera något annat än bara sällskap för kvällen. Jag har dock i de fall det har klickat bra redan under dejten frågat om de vill ses igen vilket de uteslutande har tackat ja till. Jag tror med andra ord att i vilken form man än är bekväm med så har man allt att vinna att redan under dejten försöka bestämma fortsättningen.
Hur många av de som tackat ja har du faktiskt gått på en andra dejt med? (Eller har de avbokat?) Tror 99.9% skulle tacka ja oavsett deras egentliga avsikt, bara för att det skulle bli jävligt dålig stämning om de tackade nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
FB-Kissen
Använde min första boost nyss. Vad innebär siffran som finns i boost-ikonen när man swipar? Är det hur många mer visningar man får än de utan boost? Samt ibland kommer det upp profilbilder istället för hjärtan, är det tjejer som kollar min profil?
Du har ju X antal visningar per tidsenhet som standard, antagligen bestämd av Tinders algoritm. Kör du boost får du multiplicerat det antalet visningar, dvs det är relativt till ett okänt antal. Visas du vanligtvis för tex 6 st profiler på en timme, så får du under boosten (8x under 30min) 6/2*8 = 24 visningar på 30 min, ist för 3.
Profilbilderna är antagligen de profiler du visas extra för (dvs de 21 st), men är nödvändigtvis inte exakta antalet eller de faktiska profilerna. Har inte sett bevis för någon koppling eller motsatsen.