Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-09, 16:55
Bannlyst
Plus inhandlat. Ser att erbjudandet för guld är uppe. Måste man pröjsa 165 kr extra eller betalar man helt enkelt 165-108 kr extra ? Rädd att de tar hela summan
Citera
2017-09-09, 17:10
Medlem
NirvanAs avatar
Vad är dessa plus, guld, boost osv ni talar om, skillnader? Är de helt nödvändiga eller?
Citera
2017-09-09, 18:15
Bannlyst
Köpt gold nu. Återkommer med recension om nån dag
Citera
2017-09-09, 18:43
Medlem
dualwields avatar
Är lite nyfiken på vad Tinder Plus kostar för er andra? Jag är 25 år och det brukade kosta 72/månad. För några dagar sen höjdes det till 99 kr/månad. Lite för dyrt i min mening.
Citera
2017-09-09, 20:39
Medlem
Matsu-sans avatar
Betala för tinder, grabbar ni behöver jobba lite på er look och utseende.
Citera
2017-09-10, 21:07
Medlem
FB-Kissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Betala för tinder, grabbar ni behöver jobba lite på er look och utseende.
Är väldigt gött att kunna ångra en swipe, like:a mer än 100 per/dag, swipa i andra städer, slippa reklam samt ställa in om man skall få upp senast aktiva konton eller en blandning.
Citera
2017-09-10, 23:07
Medlem
khys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB-Kissen
Är väldigt gött att kunna ångra en swipe, like:a mer än 100 per/dag, swipa i andra städer, slippa reklam samt ställa in om man skall få upp senast aktiva konton eller en blandning.
100 per dag? Hur kan inte det räcka?
Citera
2017-09-11, 00:45
Bannlyst
Två dagar med gold och kan konstatera att jag inte fått någon matchning idag. Första dagen fick jag 3 tack vare boost och 1 via guld.
Citera
2017-09-11, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullobill
Puss eller inte kan man nog inte ge ett säkert svar på, jag har aldrig gjort det men det är medvetet för att jag haft inställningen att jag vill signalera något annat än bara sällskap för kvällen. Jag har dock i de fall det har klickat bra redan under dejten frågat om de vill ses igen vilket de uteslutande har tackat ja till. Jag tror med andra ord att i vilken form man än är bekväm med så har man allt att vinna att redan under dejten försöka bestämma fortsättningen.
Hur många av de som tackat ja har du faktiskt gått på en andra dejt med? (Eller har de avbokat?) Tror 99.9% skulle tacka ja oavsett deras egentliga avsikt, bara för att det skulle bli jävligt dålig stämning om de tackade nej.

Citat:
Ursprungligen postat av FB-Kissen
Använde min första boost nyss. Vad innebär siffran som finns i boost-ikonen när man swipar? Är det hur många mer visningar man får än de utan boost? Samt ibland kommer det upp profilbilder istället för hjärtan, är det tjejer som kollar min profil?
Du har ju X antal visningar per tidsenhet som standard, antagligen bestämd av Tinders algoritm. Kör du boost får du multiplicerat det antalet visningar, dvs det är relativt till ett okänt antal. Visas du vanligtvis för tex 6 st profiler på en timme, så får du under boosten (8x under 30min) 6/2*8 = 24 visningar på 30 min, ist för 3.

Profilbilderna är antagligen de profiler du visas extra för (dvs de 21 st), men är nödvändigtvis inte exakta antalet eller de faktiska profilerna. Har inte sett bevis för någon koppling eller motsatsen.
Citera
2017-09-11, 12:53
Medlem
Alltså vad är det här, härom dagen matchade jag med en otroligt rolig tjej och vi snackade en massa första dagen. Valde att ganska snabbt att gå över till snap och frågade om hon hade lust med en fika på onsdag. Ja, det hade hon och vi bestämde plats, och tiden skulle vi återkomma till. Nu på morgonen ser jag att hon såväl unmatchat mig på tinder och tagit bort mig som vän på snapchat. Jag fattar ingenting, varför gör man så och säger inte till att man tappat intresset.
Citera
2017-09-11, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EagleswordTW
Alltså vad är det här, härom dagen matchade jag med en otroligt rolig tjej och vi snackade en massa första dagen. Valde att ganska snabbt att gå över till snap och frågade om hon hade lust med en fika på onsdag. Ja, det hade hon och vi bestämde plats, och tiden skulle vi återkomma till. Nu på morgonen ser jag att hon såväl unmatchat mig på tinder och tagit bort mig som vän på snapchat. Jag fattar ingenting, varför gör man så och säger inte till att man tappat intresset.
Det är standard operating procedure för dem. Inträffar om
  1. Hon hade aldrig någon ambition att träffas, men spelade med för vem fan vet. Bekräftelse?
  2. Hon fick kalla fötter och drog sig ur, vilket är lättare att göra utan undanflykt/block när man inte bestämt en tid
  3. Hon fick napp på någon mer intressant och valde att inte behålla dig som backup.
Citera
2017-09-11, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Det är standard operating procedure för dem. Inträffar om
  1. Hon hade aldrig någon ambition att träffas, men spelade med för vem fan vet. Bekräftelse?
  2. Hon fick kalla fötter och drog sig ur, vilket är lättare att göra utan undanflykt/block när man inte bestämt en tid
  3. Hon fick napp på någon mer intressant och valde att inte behålla dig som backup.
Antagligen är det som du säger men känns bara tråkigt men aja, kändes verkligen bra ihop men får fortsätta letandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in