Citat:
Ursprungligen postat av
Tinuviel
Jag ställde en fråga. Stämmer GS:s påstående att era medlemmar Marie-Louise Johansson och Josefin Lindell-Sjögren sprider en debattmanual internt?
Har ingen aning, och varför frågar du inte dom själv? Jag har inte sett någon debattmanual.
Jag har förklarat hur jagärhärgruppen fungerar, tänker inte göra det nu igen.
Det verkar inte som det går in iallafall så det är ingen idé. GS blev bortplockade pga att de skrev ut hot på sin sida. Som sagt, FB har regler som man ska följa, och olaga hot är något som inte får förekomma på FB. Alltså togs sidan bort.
Att ni håller på och snattrar om det ena eller det andra förändrar ingenting.
Jagärhär är en grupp med lite regler osv, men det är den enskilde som själv ansvarar för vad man skriver på FB, gruppen. Detta verkar inte gå in nånstans och kvittar hur många ggr jag förklarar det.
En Tråd finns öppen där medlemmar kan skriva om man vill, sedan EN tråd där medlemmar kan tipsa om någon sida osv där det förekommer hot och hat.
MEN, sen är det upp till var och en att skriva någonstans eller OM man vill skriva något, eller HUR man skriver osv. INTE gruppen som bestämmer det.
Hur svårt kan det vara att fatta detta?
Har ni frågor om jagärhär, gå in på gruppens hemsida eller ställ frågorna till dom direkt.