Citat:
Ursprungligen postat av
ForumApache
Jag skrev vad i ert beteende jag hatar men du "förstår"fortfarande inte?
Du är avslöjad som en av Jagärhär falska åsiktshoror som endast ser "hat och hot" men "förstår" inte att ni är anledningen.
Nä, det är inte anledningen.
Detta är en anledning
https://soundcloud.com/mr-henko/lina-hotas-av-granskning-sverige
Jag har förklarat trehundrafemtiotolv ggr vad gruppen står för..
Alla är var och en ansvariga för vad man skriver på fb, använder man taggen #jagärhär och är medlem i gruppen och hotar och hatar folk ja då tar admin tag i det isåfall och det enda gruppens admin kan göra är att utesluta personen isåfall.
MEN, det är det enda, det skadar gruppen isåfall.
FAST det är fortfarande den som skriver en kommentar någonstans som själv är ansvarig för vad man skriver på FB. Det är detta som jag har försökt förklara rätt länge nu.
Tydligen går detta inte in.
FB har regler, tex så SkALL man ha sitt riktiga namn på fb, det står klart och tydligt i reglerna som fb har.
Nystartade trollkonton är bara att anmäla så tar fb bort dom om jag nu tar ett exempel. Men, det är inte gruppen som bestämmer vad som ska tas bort, det gör Facebook. Det är också något som inte går in tydligen
Nu har jag blivit påhoppad här fast jag har inte skrivit något mot nån. Jag bryr mig inte om det.
Man får tycka olika, har aldrig påstått något annat. Det är väl bara att ge sig ut i sociala medier och ta diskussionen då. Men som Granskning Sverige gjorde är rent olagligt.
Så, har jag förklarat tydligt nu?
Alltid den som skriver något är också ansvarig för det inte gruppen #jagärhär.
Admins bestämmer om någon ska uteslutas om man inte delar de värderingar som gruppen har när man går med i den.
Nu fick ni det två ggr.
Någon i gruppen har också fått ett NMR klistermärke uppsatt på sin lägenhetsdörr.
Och jag vet att den som fått det har aldrig någonsin skrivit något som inte ens någon här kan vinkla så att någon ens höjer ögonbrynen.
Det känns som att Nazisterna vill skrämma till tystnad. Gruppen tystnar inte, och den ÄR opolitisk.
Nej, jag röstade inte åt vänster i förra valet. Märkligt va?
Vill ni ha denna förklaring igen så hojta.
Sen är det alltid kul att se när någon bryter ner texten jag skrivit och kommenterar en mening eller typ några ord.
En del är finurliga, jag gör inte så själv men ibland kul att läsa..
Skulle egentligen inte kommenterat igen men jag är snäll och skickar med länken till intervjun med en som blivit drabbad nu i dagarna. Nu pratar vi hot och hat.
Nattikramar..