2017-09-07, 16:50
Medlem
Koyaks avatar
Granskning Sverige går hårt mot nätterroristerna dom senaste dagarna. Kommentarerna från terroristerna är väldigt lustiga, hur dom försöker förklara sig själva
Citera
2017-09-07, 17:55
Medlem
vi har diskuterat detta länge nu men nu kommer hatet fram. Från er.. eldat på av GS.
Hotar du mig nu alltså? Jag har inte kallat nån av er för något eller hatat nån av er.
Men du går på mig och kallar mig hora.

Så, det är okej enligt dig då? Så all diskussion som varit här innan har egentligen varit skitsnack från er då eller vad?

Just sånt här hat vi kämpar mot varje dag..

Kramar på er, diskuterar hellre än att hota och hatar faktiskt.
Citera
2017-09-07, 18:22
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrisens
vi har diskuterat detta länge nu men nu kommer hatet fram. Från er.. eldat på av GS.
Hotar du mig nu alltså? Jag har inte kallat nån av er för något eller hatat nån av er.
Men du går på mig och kallar mig hora.

Så, det är okej enligt dig då? Så all diskussion som varit här innan har egentligen varit skitsnack från er då eller vad?

Just sånt här hat vi kämpar mot varje dag..

Kramar på er, diskuterar hellre än att hota och hatar faktiskt.
Jag ställde en fråga. Stämmer GS:s påstående att era medlemmar Marie-Louise Johansson och Josefin Lindell-Sjögren sprider en debattmanual internt?
Citera
2017-09-07, 19:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Granskning Sverige går hårt mot nätterroristerna dom senaste dagarna. Kommentarerna från terroristerna är väldigt lustiga, hur dom försöker förklara sig själva

Skulle behövas en granskning från media också. Speciellt denna uppenbara kopplingen till SVT och om hur finansiering och stöd därifrån ser ut. Vi talar ändå om att SVT enligt lag ska vara oberoende och inte backa på något sätt en odemokratiskt organisation som detta.
Citera
2017-09-07, 20:24
Medlem
Helt ärligt, nu har jag sett hatet från er.. Jag behöver inte svara på en enda fråga till.

Ni har sjunkit till den nivån som finns på såå många högerextrema siter. Just där vi försöker få en diskussion utan hot och hat.
Jag använder min tid där istället.. ni får jättegärna diskutera med er själva. Fine.
Jag drar till FB och tar diskussion med AFA folk som är ungefär i samma nivå som er faktiskt i hat och hot.

Väl mött och det har varit en givande diskussion rätt länge men nu får ni vara ifred för mig iallafall.

Kramkram

#jagärhär
Citera
2017-09-07, 21:26
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Får jag fråga dig en sak.
Ni påstår er vara "politiskt obundna" vilket borde betyda att det är ungefär likvärdigt med ageranden mot höger som vänster. Men kan du ge ett exempel när ni gett er på någon vänstermänniska eller en muslim som hatat?
Och k om för fan inte och säg att det inte förekommer.

(Ska bli intressant och se om jag får något svar)

Kan va helt fel ute men har de inte gett sig på Hanif Bali? Och han är väl muslim?
Citera
2017-09-07, 22:37
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Helt ärligt, nu har jag sett hatet från er.. Jag behöver inte svara på en enda fråga till.

Ni har sjunkit till den nivån som finns på såå många högerextrema siter. Just där vi försöker få en diskussion utan hot och hat.
Jag använder min tid där istället.. ni får jättegärna diskutera med er själva. Fine.
Jag drar till FB och tar diskussion med AFA folk som är ungefär i samma nivå som er faktiskt i hat och hot.

Väl mött och det har varit en givande diskussion rätt länge men nu får ni vara ifred för mig iallafall.

Kramkram

#jagärhär
Jag skrev vad i ert beteende jag hatar men du "förstår"fortfarande inte?
Du är avslöjad som en av Jagärhär falska åsiktshoror som endast ser "hat och hot" men "förstår" inte att ni är anledningen.
Citera
2017-09-08, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Jag skrev vad i ert beteende jag hatar men du "förstår"fortfarande inte?
Du är avslöjad som en av Jagärhär falska åsiktshoror som endast ser "hat och hot" men "förstår" inte att ni är anledningen.

Nä, det är inte anledningen.
Detta är en anledning
https://soundcloud.com/mr-henko/lina-hotas-av-granskning-sverige

Jag har förklarat trehundrafemtiotolv ggr vad gruppen står för..
Alla är var och en ansvariga för vad man skriver på fb, använder man taggen #jagärhär och är medlem i gruppen och hotar och hatar folk ja då tar admin tag i det isåfall och det enda gruppens admin kan göra är att utesluta personen isåfall.
MEN, det är det enda, det skadar gruppen isåfall.
FAST det är fortfarande den som skriver en kommentar någonstans som själv är ansvarig för vad man skriver på FB. Det är detta som jag har försökt förklara rätt länge nu.
Tydligen går detta inte in.

FB har regler, tex så SkALL man ha sitt riktiga namn på fb, det står klart och tydligt i reglerna som fb har.
Nystartade trollkonton är bara att anmäla så tar fb bort dom om jag nu tar ett exempel. Men, det är inte gruppen som bestämmer vad som ska tas bort, det gör Facebook. Det är också något som inte går in tydligen

Nu har jag blivit påhoppad här fast jag har inte skrivit något mot nån. Jag bryr mig inte om det.

Man får tycka olika, har aldrig påstått något annat. Det är väl bara att ge sig ut i sociala medier och ta diskussionen då. Men som Granskning Sverige gjorde är rent olagligt.

Så, har jag förklarat tydligt nu?
Alltid den som skriver något är också ansvarig för det inte gruppen #jagärhär.
Admins bestämmer om någon ska uteslutas om man inte delar de värderingar som gruppen har när man går med i den.

Nu fick ni det två ggr.

Någon i gruppen har också fått ett NMR klistermärke uppsatt på sin lägenhetsdörr.
Och jag vet att den som fått det har aldrig någonsin skrivit något som inte ens någon här kan vinkla så att någon ens höjer ögonbrynen.
Det känns som att Nazisterna vill skrämma till tystnad. Gruppen tystnar inte, och den ÄR opolitisk.
Nej, jag röstade inte åt vänster i förra valet. Märkligt va?

Vill ni ha denna förklaring igen så hojta.

Sen är det alltid kul att se när någon bryter ner texten jag skrivit och kommenterar en mening eller typ några ord.
En del är finurliga, jag gör inte så själv men ibland kul att läsa..

Skulle egentligen inte kommenterat igen men jag är snäll och skickar med länken till intervjun med en som blivit drabbad nu i dagarna. Nu pratar vi hot och hat.

Nattikramar..
Citera
2017-09-08, 08:23
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Detta är en anledning

Alla är var och en ansvariga för vad man skriver på fb, använder man taggen #jagärhär och är medlem i gruppen och hotar och hatar folk ja då tar admin tag i det isåfall och det enda gruppens admin kan göra är att utesluta personen isåfall.
FAST det är fortfarande den som skriver en kommentar någonstans som själv är ansvarig för vad man skriver på FB. Det är detta som jag har försökt förklara rätt länge nu.

FB har regler, tex så SkALL man ha sitt riktiga namn på fb, det står klart och tydligt i reglerna som fb har.
Nystartade trollkonton är bara att anmäla så tar fb bort dom om jag nu tar ett exempel. Men, det är inte gruppen som bestämmer vad som ska tas bort, det gör Facebook. Det är också något som inte går in tydligen

Nu har jag blivit påhoppad här fast jag har inte skrivit något mot nån. Jag bryr mig inte om det.

Man får tycka olika, har aldrig påstått något annat. Det är väl bara att ge sig ut i sociala medier och ta diskussionen då. Men som Granskning Sverige gjorde är rent olagligt.

Admins bestämmer om någon ska uteslutas om man inte delar de värderingar som gruppen har när man går med i den.

Nu fick ni det två ggr.

Någon i gruppen har också fått ett NMR klistermärke uppsatt på sin lägenhetsdörr.
Och jag vet att den som fått det har aldrig någonsin skrivit något som inte ens någon här kan vinkla så att någon ens höjer ögonbrynen.
Det känns som att Nazisterna vill skrämma till tystnad. Gruppen tystnar inte, och den ÄR opolitisk.

Sen är det alltid kul att se när någon bryter ner texten jag skrivit och kommenterar en mening eller typ några ord.

Skulle egentligen inte kommenterat igen men jag är snäll och skickar med länken till intervjun med en som blivit drabbad nu i dagarna. Nu pratar vi hot och hat.

Nattikramar..
Antingen så ljuger du medvetet (troligast) eller så är du tamigfan helt jävla blåst (också högst troligt).

Gruppen består av ökända näthatare.

Gruppen är vänsterpolitisk men har lyckats få med sig en massa hjon som även röstar på andra partier.

Gruppen massanmäler vanligt folk med vanliga åsikter.

Gruppen diskuterar aldrig.

Gruppen är toppstyrd och medlemmarna förstår ofta inte ens vad som diskuteras.

Allt det här vet du.
Citera
2017-09-08, 08:27
Medlem
Greeders avatar
Och nu har propagandasidan "Granskning Sverige" stängts ned på Facebook efter att ha ringt upp medlemmar i Jagärhär och hotat och varit allmänt otrevliga.
Jag vill tacka alla andra Jagärhär-are för att ha stått på sig mot hatet som försöker skrämma allt och alla.

#jagärhär !
Citera
2017-09-08, 09:26
Medlem
Asklords avatar
Människor inom grupper som Jagärhär är ärketyper på dubbelmoral. Dom gör en grupp som är helt rätt i tiden. Det dom gör är inte kontroversiellt även om dom själva vill se sig som förkämpar.
Dom själva hatar precis lika mycket som andra, men genom sina likasinnade så upprätthåller dom illusionen av sig själva som de godaste av de goda.
Citera
2017-09-08, 09:36
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Detta är en anledning

Nu fick ni det två ggr.

Nattikramar..
Citat:
Ursprungligen postat av Greeder
Och nu har propagandasidan "Granskning Sverige" stängts ned på Facebook efter att ha ringt upp medlemmar i Jagärhär och hotat och varit allmänt otrevliga.
Jag vill tacka alla andra Jagärhär-are för att ha stått på sig mot hatet som försöker skrämma allt och alla.

#jagärhär !
Jag frågar igen. Stämmer GS:s påstående att era medlemmar Marie-Louise Johansson och Josefin Lindell-Sjögren sprider en debattmanual internt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in