Citat:
Ursprungligen postat av
SmileyCulture
Jag men tänk dig hur skönt det är att tända av från meta sen. Men visst, det kräver jäkligt mycket disciplin (som jag själv ofta saknar) och ibland måste man vara funktionell, på jobb tex, och då måste man skjuta upp skiten.
Gissar iaf att ta det på en vecka kommer att kräva minst lidande.
Ett tips: alla vet att endorfinerna man får av träning hjäper ganska mycket i dessa fall, men ingen eller få pallar börja träna när man redan är dålig, så en smart grej är att försöka börja träna lite lätt INNAN man tänder av. Det gör STOR skillnad, nästan som att ta en svag opiat. Du kanske redan tränar dock. Jag skulle iaf aldrig pallat gå igenom mina små ATs utan min träning.
Ja, det är verkligen svårt att få allt runtomkring att fungera..Ingen i min närhet som vet om detta heller o har hemmavarande barn..
Tar nu små ynka bitar fenta o knappt en halv kork meta. Till veckan blir det bara meta för att minska den dosen rätt snabbt.. Kommer inte klara tidsplanen men får väl ta några extra dagar 😐 Går med "lite" at hela tiden, vill bara klara det här men är så rädd!! Ångesten är ju heller inte direkt kul..
Träningen låter som ett bra tips, styrketräning eller vad tränar du?
Har tränat tidigare men inte nu på ett bra tag.. har kronisk värk så därför lite svårt att hålla det rullande..
Alla dessa år med dessa plåster, va fan har jag gjort😞