2012-10-09, 19:01
Medlem
DjinNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Hör av dig senare om du överlever.
Nu har jag bara svalt plåster som jag haft på mig i 3 dagar men jag tycker effekten minskar jämfört med att ha det i munnen typ som en snus.
Citera
2012-10-09, 20:05
Medlem
HerrFentanyls avatar
Ingen som prövat o svälja ett helt oanvänt? Oavsett styrka? Inte ens jag som kört det rätt hårt har vågat mig på det... Än.
Citera
2012-10-09, 21:42
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFentanyl
Ingen som prövat o svälja ett helt oanvänt? Oavsett styrka? Inte ens jag som kört det rätt hårt har vågat mig på det... Än.

Jag har klippt isär några st 100mcg/h plåster och sköljt ner bitarna med lite saft (icke gel plåster). Tycker inte det är särskilt värt det för även om man blir mer hög än om man skulle haft plåstret på sig så varar det inte lika länge. Och det ger inte så extremt mycket mer effekt heller. Tror inte fentanyl funkar särskilt bra oralt.

(rekommenderar inte att folk som inte är vana vid opioider försöker sig på detta)
Citera
2012-10-10, 00:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Fentanyl oralt är totalt värdelöst, inte många % som tas upp.
Citera
2012-10-10, 17:54
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hur är det att snorta fentanyl?
Citera
2012-10-10, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Hur är det att snorta fentanyl?
Tror det är väldigt riskfyllt. Den fentanyl som kommer från typ Ryssland o finns i pulverform, är det omöjligt att veta koncentrationen o vilket fentanyl det består av. Fentanyl mäts i micro-gram. Nästan all fentanyl förekommer i flytande form.
Citera
2012-10-10, 18:21
Medlem
HerrFentanyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Tror det är väldigt riskfyllt. Den fentanyl som kommer från typ Ryssland o finns i pulverform, är det omöjligt att veta koncentrationen o vilket fentanyl det består av. Fentanyl mäts i micro-gram. Nästan all fentanyl förekommer i flytande form.
Går det att få tag på i pulverform i Sverige? Eller ska man satsa på horse isf?
Citera
2012-10-16, 14:36
Bannlyst
Citat:
sitter här o tuggar o började fundera på det här med att svälja plåstret? Säg att man skulle svälja ett 100mcg/h-plåster, hur påverkar det rus etc? dock känns det lite obehagligt då dom blir så¨jävla hårda efter ett tag i käften..
nej, att svälja är ingen höjdare.. "sug" så länge du känner smaken, senn tuggar du.. en "dos" räcker ca 5 timmar, efter de är fentanylen slut..
Citera
2012-10-17, 01:36
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar

Jo, det är säkert riskfyllt. Fentanyl är väl den mest riskfyllda drogen? Nog för att det finns risker med alla droger.
Citera
2012-10-17, 02:42
Medlem
HerrFentanyls avatar
Vet en snubbe som går på fentanyl dagligen, ingen nära vän bara setts en gång, som va så jävla abstinent o desperat att han betalade 18 lax för ett oöppnat paket med 16st 100-plåster. Rätt så välbärgad som ni förstår men hur galet är inte det??

Vad går ett plåster på annars? har ingen koll då jag som sagt får mina gratis...
Citera
2012-10-17, 08:29
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Vet en snubbe som går på fentanyl dagligen, ingen nära vän bara setts en gång, som va så jävla abstinent o desperat att han betalade 18 lax för ett oöppnat paket med 16st 100-plåster. Rätt så välbärgad som ni förstår men hur galet är inte det??

Vad går ett plåster på annars? har ingen koll då jag som sagt får mina gratis...

Ett 100mcg-plåster går vanligen loss för mellan 500 och 1000 kronor, beroende på hur fittig kran du har. Arton lax för 16 plåster är således helt enormt dyrt, och med det sagt har din kompis alltså en mycket fittig kran.
Citera
2012-10-17, 14:50
Medlem
HerrFentanyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Ett 100mcg-plåster går vanligen loss för mellan 500 och 1000 kronor, beroende på hur fittig kran du har. Arton lax för 16 plåster är således helt enormt dyrt, och med det sagt har din kompis alltså en mycket fittig kran.
Han är inte min kompis, vi har bara träffats en gång via bekanta.

Ja om priserna brukar ligga ner mor em röding gick han på en rejäl blåsning. Men som sagt drabbade det ingen fattig, han är som jag förstått det rejält välbärgad. och dessutom en liten "pappa betalar"-typ (fastän han är runt 24-25) så han får nog skylla sig själv. Men känner med honom lite då han tydligen var sjukt abstinent och desperat när köpet genomfördes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in