Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Egentligen är själva dödsorsaken fullt trovärdig om man utgår ifrån att en hobby-ubåt inte har bromsade luckor, men det har väl inte ens en modern stridsvagn?
Men tyvärr så smulas all chans till förklaring sönder i med att kroppen styckats.
Frågan är varför åklagare rubricerar det till mord med bevisningen som presenterats, då borde det väl finnas mer?
Nej den är inte trovärdig för fem öre. Oavsett luckans vikt (som jag menar har överdrivits av PM) så är den så liten och har så kort hävarm mellan gångjärnets axel och luckans tyngdpunkt att den omöjligen kan uppnå någon hög hastighet genom att bara falla igen som PM påstår hände. Man skulle säkert säga aj som fan om man fick den i skallen men inte en möjlighet i världen att det skulle vara dödligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Det är inte bevisat att han har styckat henne. ...
Med tanke på att ingen annan lär ha gjort det så får det ses som bevisat jo.
Citat:
Ursprungligen postat av
beaver_se
Du får titta på länken jag lade in om propellerskador.
Det behöver vi inte göra eftersom det inte var några propellerskador. Även om det inte hade gått att se vad som kapat lemmarna så är det fullständigt otänkbart att en propeller skulle kapa båda benen, båda armarna samt huvudet, åtminstone inte genom en olyckshändelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Bara affärshemligheter på PCn som PM oroar sig för verkar det
Ja för PM är ju så himla trovärdig...
Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Jag kollationerar dina uppgifter och återkommer om du har helt fel i dina gissningar.
Jag återkommer redan nu med att du har helt djävla fel i dina gissningar både i detta fall och i allt annat du någonsin har skrivit på detta forum. Du är helt enkelt väldigt korkad eller så trollar du bara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
I så fall har hon inte gjort sin research som hon borde...
Idiot! PM:s böjelser var för fan inte något som var känt innan den här historien blev till. Jag kan lova dig att det hade varit omöjligt att googla sig fram till och du begär väl för satan inte att man ska ha djupa förhör med alla som ens intervjuoffer känner innan man intervjuar någon. Fy fan vad djävla dumt du skriver