Citat:
Ursprungligen postat av
Max3x
Det där om fogsvansen är intressant. Det gör styckningen planerad, finns ingen anledning att ha en träsåg på båten!
Om han gick med den till ubåten så är det verkligen graverande och det låter det ju som.
Citat:
Ursprungligen postat av
liketothink
Måste ändå säga att jag är besviken över allt detta som kommer fram. Tyckte det var lite kul med en snubbe som arbetade entreprenöriellt med ubåtar och raketer, intressant och udda. PM var en udda och lite rolig personlighet. Mycket tråkigt att detta inträffade och att det nu kommer fram så mycket detaljer att det blir svårt att veta exakt vad som hände. Han ljuger åtminstone hela tiden.
Trist. Vidare finns det givetvis många udda entreprenörer som inte tar livet folk. (Säger dock inte att PM har gjort det. Går inte att veta exakt i dagsläget.)
Ja visst är det himla tråkigt på alla sätt. Jag har ju följt deras byggen i flera år så det är lite av en idol som nu avslöjats som en galen mördare. Men främst är det ju tragiskt för Kim och hennes anhöriga förstås.
Citat:
Ursprungligen postat av
Golga
Du får flytta över dina sympatier på dom i Copenhagen Suborbitals. De sysslar med samma sak och styckmördar ingen.
Det är ju också en skapelse av PM men han kommer förstås varken att vara med på ubåten eller raketerna något mer efter detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
I ena vågskålen bevis om avancerad hård sex från flera personer och i den andra fru och katt.
Det kan naturligtvis vara så att fru och katt pekar på hans oskuld och att vi idag har en mer öppen syn på strypsex etc (till och med sex mellan två farbröder förekommer och hyllas faktiskt i vår västerländska kultur!).
Men om det stämmer att han dumpat kroppen intakt som han säger måste vi damma av hajspåret för att förstå vad som hänt

1. Man kan väl ha lika avancerat sex med sin fru som med andra. Kattinnehavet kan du nog lämna därhän, det betyder ingenting.
Hajspåret ska inte dammas av då det hade synts om huvud och extremiteter var avbitna. Read my lips: Det var ingen djävla haj och ingen propeller heller!
Kan inte du skriva ett enda vettigt inlägg någon gång?
Citat:
Ursprungligen postat av
cellplast
Läs följande text tio gånger och kom sedan tillbaka och berätta hur du anser att man kan sluta sig till om hon fick skallen krossad eller om han ströp henne? Du kanske inser att vi inte vet om PM har ljugit eller inte? Eller lyckades du inte läsa vad jag besvarade innen du valde att kommentera mitt svar?
Det är helt uteslutet att någon skulle slås ihjäl av den luckan med den lilla fallhöjd som den har. Det spelar ingen roll om luckan så hade vägt ett ton (men nu var det snarare 25 kg och inte 70 som PM sa men skit i det nu), hastigheten den kan få upp är för liten för att orsaka någon större skada.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Nu smular PMs försvarsadvokat sönder åklagarens argumentation

Är du efterbliven på riktigt eller spelar du bara?