Citat:
Ursprungligen postat av
aloc
Fy fan, det där och lite mer vad han sagt är ju i princip att hans förklaring nu är att hon inte var värd att vara kvar i ubåten, att han tänkte ta livet av sig med Nautilus, men han ville inte att hon skulle ligga där och besudla Peter Madsens stora avslut.
Även om han fortfarnde ljuger så säger det ju en del om hans självbild att han faktiskt tror att det är förmildrande omständigheter "alla fattar ju att Peter Madsen ska gå ner med ubåten ensam, och inte med någon random journalist"..
En patetisk psykopat som har begått våldtäkt och sedan försöker dölja det genom mord och styckning, det är vad han är och har gjort.
Eftersom han svarade på frågan om strypsex med att han provat det, " hålla andan som en del av ett rollspel" så är jag ganska klar över att det är så Kim miste livet, strypning.
Blodet kommer i det fallet enbart av styckningen.
Översatt Citat: " Att jag orkar andas nu, det måste jag fundera på varför jag gör. Raket Madsen dör den 10 augusti"
Citat:
- Hvorfor jeg gider trække vejret nu, det må jeg så finde ud af, hvorfor jeg gør. Raket-Madsen dør den 10. august. .