Citat:
Ursprungligen postat av
Aryan80
De kanske integreras bättre i det svenska samhället?

Precis, de ska helst integreras så pass väl med diverse vänsterbatikhonor så de kan föda små halvblod som i sin tur blir så alienerade i samhället att de blir kriminella eller IS-krigare.
Därav att man placerar de i vänsterbatikhoneområdena som dessa, att låta "naturen" ha sin gång och få spirande romanser mellan musselmaner och feminister som söker en stark patriarkal hand som deras cuckgrabbar inte längre kan erbjuda, feministerna säger en sak men vill något helt annat, därför vi ser just feminister gift sig med musselmaner i så hög utsträckning.
Och Södermalm är ju en ökänd stadsdel där vissa områden har upp till 25% den lede FI röstande.
Kika själv in siffrorna från senaste valet:
http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/kvalkrets/01/80/01/index.html
går man in på distrikten så finns det vissa som har riktigt höga siffror för den lede FI.
Helt klart ett led i Blanda Upp-politiken. Vidare så är ju svenska kvinns så jävla lättraggade att det räcker att man säger att de är vacker så blir de alldeles till sig, ju fular ju enklare och Södermalm är inte känt för att ha vackra kvinns om man säger så... Kan vara en av Sveriges fulaste stadsdelar när det kommer till kvinnor och man räknar bort alla blatteförorter (för där är majoriteten av kvinnorna ännu fulare plus att de har ansiktsbehåring som skulle få en del män att bli avis).
Citat:
Ursprungligen postat av
StationOdenplan
Är det verkligen klokt att placera detta bredvid Tanto? En park som redan dras med problem, narkotika och våldsbrott?
Tycker å andra sidan att det är klädsamt av våra politiker att förse våra nya fina medborgare med en av de (fram tills nu?) mer attraktiva adresserna i Sthlms innerstad.
Jag kan aaaldrig tääänka mig att det sticker i ögonen på de som sitter med mångmiljon-lån på sina hornstulls-ettor! Kärlek!! Eller hur va det nu? Kom igen Svensson, vi får väl se om era handhjärtan untantar er från ammorteringskraven när räntorna höjs.
Skadeglad, jag? Skulle aldrig falla mig in! 😅
De Röd-Grön-Rosa politikerna visar vad de verkligen tycker om de som röstar på partierna.
Eller så inbefriare de bara sina vallöften om fler Patriarkala terrormän som kan få feministerna att återgå till köket och sängen som de så gärna vill. Alternera mellan säng och kök när Muhammad får bestämma, de gillar ju egentligen att domineras av en musselmansk grobian, hela det här jämnställdsköret är ju bara det klassiska kvinnliga tvärtomspråket.
Citat:
Ursprungligen postat av
OneTwoZero
Lite synd inte bygget ska vara klart fören nästa år..hade vart den bästa valkampanien för SD om dom nya medborgarna hade hunnit boa in sig lite...😂😂
NIMBY arbetet är nog redan i fullgång i krokarna. Champagnevänstern ylar nog högt om att IS grabbar ska bo i samma området som Tindra och Cevin leker i...
Citat:
Ursprungligen postat av
KIBy
Alltså.NEJ! Vad Sverige behöver är en hel armada med skepp som fraktar bort det värsta avskummet till att börja med. Bort från Sverige med sikte på nåt land nära deras s.k tillhörighetsland, lägga ut gummiflottar och släppa iväg dem och skeppen vänder hemåt efter fler att frakta härifrån.
Varför skriver ni att VI svenskar har röstat för detta? Det har vi inte. Jag anser att vi vi blivit lurade av politikerna som hela tiden haft en hemlig agenda och inte alls talat om HUR DET SKULLE BLI. Vi MÅSTE göra oss av med skiten som de åstadkommit och börja nu!
Min son är 50 år ca 2050, då tror jag att Sverige brinner, bokstavligen och måånga såna här kåkstäder eller modulhus finns överallt om vi inte gör nåt åt det nu med en gång.
Har man röstat på något av Sjupartierna i de två senaste valen så har man röstat på det här.
Innan dessa så kan man nog urskulda sig med att man blivit vilseledd men har man röstat på Sjupartiet 2010 och/eller 2014 så bör man varit fullt medveten vartåt de barkade om man inte helt har huvudet i sanden eller ansiktet i sin jävla smartphone, med tanke på hur många som har sitt ansikte i sin jävla smartphone mest hela tiden så kan man nog lägga upp ett fall om att man blivit vilseledd men då ska det vara ett riktigt smartphone beroende och en helt ignorant inställning till samhället som helthet.
Men jag håller med dig att vi måste börja jaga ut brunfolken, de har inget här att göra iaf.
De är inte heller välkomna.