Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Det där säger absolut ingenting. Nu sitter jag såklart inte i häktet efter ett "ubåtsmord" men skulle någon ens försöka insinuera att jag gillar att våldta kvinnor eller skulle vara nekrofil så skulle jag också brusa upp.
Jag har gjort jävligt mycket i mina dagar som skulle få folk att tappa hakan, men det har alltid varit på bådas villkor. Du lär få samma svar i bdsm kretsar, folk är generellt otroligt måna om att alla ska vara bekväma.
Har vi fått någon bild utav hur torson är styckad? Tänker på om vaginan varit intakt eller den tillhör det saknade?
Att
trosor och strumpbyxor är kvar i den sänkta u-båten medan kjol tröja och skor slängts säger det mesta. Så nog har Madsen ett och annat att svara på och ingen förvånas att åklagaren ser ett sexuellt motiv. KW var nog allt annat än bekväm där nere i u-båten kan jag lova.
Hans telefon är definitivt något man skulle vilja åt säger jag på nytt, KWs har han slängt av andra skäl. Att första historien att hon släppt av skulle gå igenom men PMs är slängd av andra orsaker....