2017-09-05, 17:27
Medlem
Jösses,hur kunde det sluta så här..Detta är verkligen en utmaning..Nu måste vi alla hjälpa till och få in dessa individer i svenska samhället.
Citera
2017-09-05, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Man hör ju att dem säger att han nämnt ett namn i en låt som de inte är glada över?

Klart det är tunga grabbar pratas ju om en "Gun" när han försöker ställa sig upp...sen om det är DP vet man inte men det är nog helt klart allvarligt folk

Men eftersom att det går snack om att det inte bara är jaffar som drabbats, utan även massa andra förortskändisar.
Citera
2017-09-05, 17:37
Medlem
JihadJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Nädå den finns kvar...16167 har besett den...
https://www.liveleak.com/view?i=dfd_1504567571
Skumt, klickade in på den och då stod det ''Item not found''. Kunde dock fortfarande se den i mina uppladdningar.
Citera
2017-09-05, 17:38
Medlem
Aldrig hört talas om denna snubben, men såg nyss klippet och snacka om att bli förnedrad. Verkar som killarna som gör de bara sett honom och hoppat på honom för att han låtsas va gangster typ?
Citera
2017-09-05, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Skumt, klickade in på den och då stod det ''Item not found''. Kunde dock fortfarande se den i mina uppladdningar.
Ja en html tagg följde med i länkningen. Ingen mer video som dykt upp med dom andra som skulle ha blivit inspelade och förnedrade?
Citera
2017-09-05, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Självbevarelsedriften är vanligare starkare än stoltheten - ja.

Nu utreds det av polis - det kan ju inte vara helt tryggt för Jaffar att polisen gör ett ärende av det.
Sant, kanske han är tvungen att säga att han "pervert gilla" det hela för att de skall stoppa att utreda, för då blir de nog än mer sura på jaffa bin. Taskig sits eller pissigt läge kan man kanske säga för hur han än gör blir det inte roligt.
Citera
2017-09-05, 17:44
Medlem
jaffars bror instagram är borttagen
Citera
2017-09-05, 17:47
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hade detta varit mig de pissat på så hade de eller jag inte levat, idag! Jag hade tagit till vapenvåld och raderat dessa från jordens yta - om jag strukit med hade jag skitit i. Så djävla förnedrande av dessa apor (med detta sagt så kanske han gjort något än värre och då får han skylla sig själv, såklart), men vad förvänta sig utav eritreaner, somalier och andra blånegrer?

Märker inte vänstervurmarna av detta eskalerande våld, som nu också övergått från att skjuta någon i ben eller armar till direkt dödande huvudskott, samt förnedring i samband med brottslighet. Vi ser det även vid rån, man knivskär någon EFTER att man fått som man velat! Hur djävulskt är inte detta?

Är det ännu bevisat, via någon annan video, eller något om någon verkligen viftat med vapen, eller? Det är nog det mest sannolika då jag tror han gjort mer motstånd annars, trots att han var ensam mot flera...
Citera
2017-09-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nok1a
jaffars bror instagram är borttagen

är det denna? https://www.instagram.com/mrprez163/ inte borttagen isf utan privat, men kan ha fel såklart och det är inte hans :P
Citera
2017-09-05, 17:48
Medlem
JihadJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Ja en html tagg följde med i länkningen. Ingen mer video som dykt upp med dom andra som skulle ha blivit inspelade och förnedrade?
Det förklarar en del.
Verkar inte som det, en skribent i den andra tråden skrev att han hade sett en video på ''en tjock kille som blir släpad i hundkoppel'' eller dylikt, dessvärre verkar det vara skitsnack.
Citera
2017-09-05, 17:49
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Aldrig hört talas om denna snubben, men såg nyss klippet och snacka om att bli förnedrad. Verkar som killarna som gör de bara sett honom och hoppat på honom för att han låtsas va gangster typ?

Nej. Inte vad som framgått i tråden. Men man vet ju aldrig egentligen. Många rykten... tror själv på någon skuld, gammal beef eller något annat. Jag tror att Jaffar vet vilka det här var innan de hoppade på honom. Och han vet varför de gör det. Tror inte de väljer någon på måfå så här liksom.

Hur det än ligger till så är det riktigt respektlöst. Man mår illa av att se folk behandla varandra så här. Somalier eller inte liksom. De har spelat in videon för att de ska kunna skryta och visa sig tuffa. Men jag ser bara ett gäng beväpnade fegisar som går flera mot en.
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-09-05 kl. 18:00.
Citera
2017-09-05, 17:59
Medlem
lite offtopic kanske men hände det inte något med Adam Tensta också för något år sen? idag är han väl farsa och softar typ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in