2017-09-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Nej. Inte vad som framgått i tråden. Men man vet ju aldrig egentligen. Många rykten... tror själv på någon skuld, gammal beef eller något annat. Jag tror att Jaffar vet vilka det här var innan de hoppade på honom. Och han vet varför de gör det. Tror inte de väljer någon på måfå så här liksom.

Hur det än ligger till så är det riktigt respektlöst. Man mår illa av att se folk behandla varandra så här. Somalier eller inte liksom. De har spelat in videon för att de ska kunna skryta och visa sig tuffa. Men jag ser bara ett gäng beväpnade fegisar som går flera mot en.

Ja hörde på youtube att de har med att göra att han rappat om nån kompis till dem som var död. Rappat respektlöst om honom.
Citera
2017-09-05, 18:06
Medlem
Rinkeby som sådant måste fått sig en rejäl törn nu i ganstah sverige. En tuff rappare förnedras offentligt in the hood.
Kan inte vara kul att vara en jaffa nu, men som vanlig dödlig förstår jag att han inte gjorde motstånd, men det lär väl svida i vissa kretsar.

Men vafan, nu lär ju stadsdelen få ett lyft när politikerna fick denna slogan helt gratis:

Rinkeby, byn där negrerna pissar på varandra!

Om det är bra eller dåligt vet i fan...

Men låter bättre än: Enköping, sveriges närmaste stad
Citera
2017-09-05, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Det förklarar en del.
Verkar inte som det, en skribent i den andra tråden skrev att han hade sett en video på ''en tjock kille som blir släpad i hundkoppel'' eller dylikt, dessvärre verkar det vara skitsnack.
Videon existerar och det är sant, kan dock tyvärr inte dela med mig klippet så du får välja att tro på mig eller ej.
Citera
2017-09-05, 18:41
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrimlareN2017
Enligt arbetskollega är det vapen bakom kameran och det hela började med ragg på fel tjej.

Obs! Hörsägen, men kollegan brukar ha koll

NejNej. Det är ganska känt att han träffar killar och har sex med, så dom här grabbarna gjorde ett konto på en sida och stämde träff för att skoja med honom. De va därför han kom till platsen frivilligt och därför han inte gör motstånd. Och som du ser har han inga slagmärken eller nånting.
Citera
2017-09-05, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Videon existerar och det är sant, kan dock tyvärr inte dela med mig klippet så du får välja att tro på mig eller ej.

varför trollar du? vad hindrar dig från att lägga upp anonymt på minfil ?
Citera
2017-09-05, 18:51
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Någon måste rappa till videon med ljud och kalla låten "Golden Shower". Albumet kan heta "Swedishtan Rinkeby Edition".

NejNej Goldrush mothermucker ska den heta

Fan va skön killen i videon är som sjunger - Jabba dricker piiiiiss.

Lätt ortens bästa
Citera
2017-09-05, 18:56
Medlem
Tror ni Jaffar kommer fortsätta med musiken? Jag hade lätt supportat honom trots jag inte lyssnar på sånt här i vanligt fall
Stor tabbe av dem IMO
Citera
2017-09-05, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex123456
är det denna? https://www.instagram.com/mrprez163/ inte borttagen isf utan privat, men kan ha fel såklart och det är inte hans :P

Kollar man datumen som han lagt upp där på hans insta så är åtminstone tre av dem mordrelaterade -två handlar om de smågrabbarna som mördades efter det dåligt genomförda rånet i Täby och den tredje är för mordet på den andra kurdbrorsan i Östberga nu senast. Så med det i åtanke är det ju inte direkt några storheter det gäller utan lite av relativt misslyckade småfiskar som han sörjer -i de tre fallen som går att spåra initialt.
Citera
2017-09-05, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Tror ni Jaffar kommer fortsätta med musiken? Jag hade lätt supportat honom trots jag inte lyssnar på sånt här i vanligt fall
Stor tabbe av dem IMO
När han kommit över det hela så tror jag han gör en rappvideo baserat på videoklippen vi sett (världen sett), hur som så kommer detta att följa hen resten av livet och man kommer alltid att känna urinlukt i hans närvaro.
Kanske får han lite "tycka synd om neger" vänner, men det är nog övergående då vi ser att 85 % av dem ljuger för att få softa på mina skattepengar, bäst vore att han åkte hem till somalia, men de har väl redan sett klippen... Tuff sits.
Citera
2017-09-05, 19:17
Medlem
KaoziTrosans avatar
https://www.youtube.com/watch?v=EHTqGGTut0s

Citat:
"100 lax, jag behåller videon som monopol"

Tror inte Jaffar betalade..

Undrar hur många fler gangster-rappare i Sverige som kommer bli utpressade på samma sätt. Det som är bra med att ha en video är ju att man kan utpressa flera gånger, och släppa videon även om de betalar.

Gör mig inte ett dugg att dessa killar jagar rätt på andra kriminella och utpressar dom. Det gäller även hederliga gangster-rappare som förstör Sverige med den där äckliga gangster-hiphop-kulturen.
Citera
2017-09-05, 19:21
Medlem
788578s avatar
Så ingen ID på DP?
Senast redigerad av 788578 2017-09-05 kl. 19:36.
Citera
2017-09-05, 19:24
Medlem
KaoziTrosans avatar
Tror vi Jaffar kommer att dö på kuppen i det här ärendet?
Vad kommer hans eventuella låtar i framtiden att handla om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in