Citat:
Ursprungligen postat av
OlafRagnar
Jaffar reste sig och blev hotad med pistol att sätta sig ner igen, är det bara jag som reagerar ifall dessa idioter hade skjutit honom ifall han fortsatte stå upp så hade alla dessa torskat pga DNA eller fingeravtryck? Dom rör och slår han helt fritt.
Jag motiverar inte gällande urinet då vissa säger att man kan spåra DNA medan andra säger att man inte kan de.
Om det nu skulle vara så att dom bestämde sig för att skjuta Jaffar helt öppet bakom en polisstation så hade dom mer eller mindre åkt fast.
Jag tvekar på att dom skulle också skjuta för att mörda, dom hade skjutit för att skada och skrämmas?
Sen kanske dom kallas dödspatrullen just för att dom är iskalla och har inget att förlora, jag bollar bara lite med mina tankar.
Hur ska dem skjuta? Dem har inte ens gun med sig. Han säger ju "jag skuter dig, vart är min gun? Ge mig min gun? Ska skjuta han"
Så säger bara en person som inte har tagit med sig puffran. Dem lura han att dem va beväpnade, och oavsett, (och det är lätt för ngn som inte va i situationen att säga) men hade han bara sprungit från plats hade dem även om dem haft gun blivit tvungna att skjuta i farten efter han och det hade säkert inte träffat. Vad som hälst hade varit bättre för jaffar än detta iaf.
Men han som pratar va obeväpnad 110%.. Möjligt att en av dem hade gun och då den som va mest passiv av dem. Och han hade nog inte skjutit om han sprungit bara försökt springa ifatt.