2017-09-17, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
rykten säger att han blev kopplad och fick gå på alla fyra och skälla som en hund..

Men hur trovärdigt är detta rykte? Jag menar, Jaffar och Yasin är ju båda från Byn även där de hängde och blev utsatta för nerpissningen osv. Men Biggie Juke har ju ändå stora delar utav Tensta bakom sig, hade verkligen DP vågat gått på honom när han ändå har back av gypsieligan osv?
Spekulerar bara, Biggie juke verkar ha lite mer pondus än dom små taniga jävlarna Jaffar och Yasin..
Citera
2017-09-17, 12:28
Medlem
Men vad är det här för jävla människor? Pissar på någon snubbe, kopplar en annan snubbe och tvingar denne att leka hund. Maken till latent homosexualitet har sällan skådats. Att diverse förortsligister vill ha respekt och sätta skräck i folk kan jag väl ha en viss förståelse för, men de här perversa homosexgrejerna de med hot utsätter sina offer för, borde ju vara väldigt förnedrande inte bara för offret utan även för dem som gör det. Misshandel, mord, hot osv. Ok, det kan jag se att dessa människor använder som metoder, men bögpisssex-lekar eller gay-s/m-grejer med hundkoppel? Vem fan kan ha någon form av respekt för folk som gör sådant? "Dödspatrullen" borde kanske överväga att byta namn till "Pissbögpatrullen"?
Citera
2017-09-17, 12:50
Medlem
Z.O.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Men vad är det här för jävla människor? Pissar på någon snubbe, kopplar en annan snubbe och tvingar denne att leka hund. Maken till latent homosexualitet har sällan skådats. Att diverse förortsligister vill ha respekt och sätta skräck i folk kan jag väl ha en viss förståelse för, men de här perversa homosexgrejerna de med hot utsätter sina offer för, borde ju vara väldigt förnedrande inte bara för offret utan även för dem som gör det. Misshandel, mord, hot osv. Ok, det kan jag se att dessa människor använder som metoder, men bögpisssex-lekar eller gay-s/m-grejer med hundkoppel? Vem fan kan ha någon form av respekt för folk som gör sådant? "Dödspatrullen" borde kanske överväga att byta namn till "Pissbögpatrullen"?
För blattar så handlar sex om social dominans. "Jag knullar din mamma/syster/dig" och liknande är uttryck för dominans. I deras kultur så har klaner som varit dominanta kunnat röva bort kvinnor från andra klaner och förnedrar andra klaners män
Citera
2017-09-17, 15:35
Medlem
Men saken är att vi vet inte om biggie juke eller yasin har blivit utsatta får någon förnedring folk har snackat mycket i tråden men inga konkreta bevis har lagts fram. Jag personligen har hört att det inte har hänt och att dessa grabbar bara sa så i ren affekt. Men det är inget jag kan bekräfta som sagt.
Citera
2017-09-17, 18:33
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Har du några andra förslag hur man ska förnedra någon ultimat förutom det som skett?
Citera
2017-09-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Har du några andra förslag hur man ska förnedra någon ultimat förutom det som skett?
Man kan ju alltid tvinga fram oralsex.
Citera
2017-09-17, 22:02
Medlem
GuldBuddahs avatar
Ta bort.
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-09-17 kl. 22:35.
Citera
2017-09-17, 22:09
Medlem
Feministernas avatar
Citat:

Ja visst är det tragiskt... men än mer förnedrande är ju att dessa utlänningar sprider sin pisslekar och andra äckliga beteenden till Svenska samhället.

Jag tycker att denna svarta pojke borde få vara lycklig med sin familj i Africa.
Citera
2017-09-18, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Slå personen på käften? Vaddå förnedra personen? De förnedrar ju sig själva lika mycket genom att pissa eller leka bondagelekar.
Citera
2017-09-18, 02:00
Medlem
Haha jaffar jaffar! Han var inte så mycket man troddde de skulle komma en saftig hämd från han och hans bror, men inget har hänt, han e lallish som ja hade sagt om jag bodde i orten! Han sitter säkert bara hemma och luktar kiss och äter bullar me mamma
Citera
2017-09-18, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Jaffar reste sig och blev hotad med pistol att sätta sig ner igen, är det bara jag som reagerar ifall dessa idioter hade skjutit honom ifall han fortsatte stå upp så hade alla dessa torskat pga DNA eller fingeravtryck? Dom rör och slår han helt fritt.

Jag motiverar inte gällande urinet då vissa säger att man kan spåra DNA medan andra säger att man inte kan de.
Om det nu skulle vara så att dom bestämde sig för att skjuta Jaffar helt öppet bakom en polisstation så hade dom mer eller mindre åkt fast.
Jag tvekar på att dom skulle också skjuta för att mörda, dom hade skjutit för att skada och skrämmas?
Sen kanske dom kallas dödspatrullen just för att dom är iskalla och har inget att förlora, jag bollar bara lite med mina tankar.

Hur ska dem skjuta? Dem har inte ens gun med sig. Han säger ju "jag skuter dig, vart är min gun? Ge mig min gun? Ska skjuta han"

Så säger bara en person som inte har tagit med sig puffran. Dem lura han att dem va beväpnade, och oavsett, (och det är lätt för ngn som inte va i situationen att säga) men hade han bara sprungit från plats hade dem även om dem haft gun blivit tvungna att skjuta i farten efter han och det hade säkert inte träffat. Vad som hälst hade varit bättre för jaffar än detta iaf.

Men han som pratar va obeväpnad 110%.. Möjligt att en av dem hade gun och då den som va mest passiv av dem. Och han hade nog inte skjutit om han sprungit bara försökt springa ifatt.
Citera
2017-09-18, 09:10
Medlem
Citat:
Slå personen på käften? Vaddå förnedra personen? De förnedrar ju sig själva lika mycket genom att pissa eller leka bondagelekar.

Inte i det paralella samhälle som finns i sverige. Det finns 2 olika samhällen ett vi lever i och ett som sjuklövern skapat åt invandrare . Där betyder detta endast förnedring åt ett håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in