Citat:
Ursprungligen postat av
Rudge
Tips! Gällande PR.
Gå tillbaka i tråden och läs inlägg av Prinzezzan.
Den första tiden söker hen hans identitet och vill ha fram info om vad folk vet om denne, för Prinzezzan, helt okända P.
Det kommer hotfulla PM till användare om att de bör berätta i PM och ej i tråden vad de vet.
En tid passerar Ingen har något att berätta trots upprepad fråga
En dag kommer Prinzezzan in och ger en återblick om vad som hänt i fallet Helena och efter den dagen är allt om den okände P historia.
Prinzezzan berättar exakt hur kallt det spåret är och avvisar alla från frågeställningar där.
För polisen är inte spåret egentligen så kallt och han är inte avskriven utan de var tvungna att släppa honom i brist på bevis.
Prinzezzan har en helt annan vinkling och har nästan ända från trådstarten styrt bort allt ifrån PR. Frågan är vilken skada hon gjort.....
Han är inte riktigt kollad av någon annan än just henne vad jag vet och annat är utsago från honom själv.
Gå tillbaka och kolla tråden och avgör själva vad ni tror....
Jag ska inte skriva mer om detta utan lämnar över det till er med intresse då jag fått flertalet hot efter uttalanden och blivit ombedd av PR att inte uttala mig om honom med argumentet att "jag kommer inte få mer ur honom än vad polisen fick"
Han har varit den som kontaktat mig på PM. Jag har hållt mig i tråden.
Sista svängen, för dem som missade den, så understrykte PR exakt hur viktigt det var med min tystnad, genom att påpeka att han minsann vet vem jag är och vem en anhörig till mig är.
Detta är en uppgift som ej kunde lämnats av någon annan än trådens egen hovdam!
Jag tänker inte dra det längre men läs mer..... Skapa en egen bild av detta/av honom Är han verkligen så ointressant för fallet? Ett så "ISKALLT spår"?
Suck.
När jag började att skriva i tråden visste jag inte vem PR var. Efter ett tag lyckades jag lista ut hans namn. Då kunde jag börja att undersöka hans ev. inblandning.
Jag har aldrig försökt "styra bort" från PR; jag har redovisat det jag kommit fram till, och utifrån detta sedan bildat mig en åsikt, som jag sedan uttryckt i tråden. Jag har bidragit med de uppgifter jag fått fram (precis som jag har gjort när det gäller info om andra personer och uppgifter). Var och en får bilda sig en egen uppfattning.
Angående att jag skrivit att PR ansetts som "kall", så är det två insatta i utredningen som sagt detta. Den ena sade till mig under ett samtal, att "han [PR] har ju inget med det där att göra!" (med emfas). Den andre har sagt att PR är iskall. Jag har alltså redovisat vad två insatta i fallet sagt, det är alltså inte jag som påstått att han är det.