2017-09-02, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
PR verkar ha flyttat ut i juni -92, undra vilket datum...?

Ursäkta hänger inte med, lite ny info för mej.
Bodde PR hos HA fram till juni -92?
UA och PR var inte ett par 92.
Båda systrarna bodde hemma, skulle PR bott med dem i föräldrahemmet?
Innan de systrarna gjorde den sista resan övernatta de hos PR i Göteborg.
Enligt info bodde han inte i Mariestad 92?
Citera
2017-09-02, 19:40
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Till Göteborg?
Fanns det ngn relation mellan HA o PR?
(antar det inte behöver vara offentligt att det fanns)
Kan det varit PR's droger/tabletter de fann i HA's rum?

Sorry, visste ej han bodde hos dem.
Varför och när flyttade han dit?

Ja till Lindome strax utanför Göteborg.
Vet ej.
Det kan det givetvis vara, jag hade en gammal kompis som brukade gömma hasch hos kompisar som han besökte t.ex. i bokhyllan eller liknande. När han gjorde det hemma hos mig så upptäckte jag detta, konfronterade honom och frågade varför? varpå han svarade: "det kan vara bra att ha nångång". När det gäller PR så kan det ju vara så att han "glömde" kvar det i samband med att han flyttade, han hade säkert en hel del annat att tänka på just då.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-09-02 kl. 19:58.
Citera
2017-09-02, 19:42
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Nej, det har hon (givetvis) inte sagt, men nog undrar man hur hon har fått tillgång till vissa informationer, som till exempel identiteten på "mannen med pilotglasögon".

I nuläget finns det väl ingenting som bekräftar att hon har fått information om identiteten på den person som polisen tror är mannen på bron? Det enda vi har är väl obekräftade uppgifter från en journalist med en personligt koppling till fallet, som påstår sig ha intervjuat “Pilot”.
Citera
2017-09-02, 19:44
Medlem
Hoppmattans avatar
Citat:
Ja till Lindome strax utanför Göteborg.
Vet ej.
Det kan det givetvis vara, jag hade en gammal kompis som brukade gömma hasch hos kompisar som han besökte t.ex. i bokhyllan eller liknande, när han gjorde det hemma hos mig så upptäckte jag detta, konfronterade honom och frågade varför, varpå han svarade: "det kan vara bra att ha nångång". När det gäller PR så kan det ju vara så att han "glömde" kvar det i samband med att han flyttade, han hade säkert en hel del annat att tänka på just då.

Att PR bodde hos HA verkar vara något nytt i tråden, hur kan det vara det? Verkar dyka upp grundfakta av betydande sort allteftersom här. Mycket underligt måste jag säga.
Citera
2017-09-02, 19:47
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppmattan
Att PR bodde hos HA verkar vara något nytt i tråden, hur kan det vara det? Verkar dyka upp grundfakta av betydande sort allteftersom här. Mycket underligt måste jag säga.
Någon lade locket på om du förstår vad jag menar!
Citera
2017-09-02, 19:48
Medlem
Stryknings avatar
Citat:

Är det underligt? Varför då? Fallet är ju inte löst.... än.
Senast redigerad av Strykning 2017-09-02 kl. 19:52.
Citera
2017-09-02, 19:48
Medlem
Citat:
PR verkar ha flyttat ut i juni -92, undra vilket datum...?

Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Ursäkta hänger inte med, lite ny info för mej.
Bodde PR hos HA fram till juni -92?
UA och PR var inte ett par 92.
Båda systrarna bodde hemma, skulle PR bott med dem i föräldrahemmet?
Innan de systrarna gjorde den sista resan övernatta de hos PR i Göteborg.
Enligt info bodde han inte i Mariestad 92?
Ska vara -91 va? Se Pudelns lista också.
Citat:
Nej det är inte nytt.

Edit: Pudelns fina lista. Bra jobbat.
Senast redigerad av cleolin 2017-09-02 kl. 19:50. Anledning: Beröm
Citera
2017-09-02, 19:55
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Ska vara -91 va? Se Pudelns lista också.

Nej det är inte nytt.

Edit: Pudelns fina lista. Bra jobbat.

Ja det ska givetvis vara juni -91, slarvigt av mig exsist, ber om ursäkt.
Citera
2017-09-02, 19:59
Medlem
BlurryFace69s avatar
Det tog alltså slut mellan UA och PR i juni -91 nån gång?
Kan det vara någon slags svartsjuka som ligger bakom
detta? Började PR bli förtjust i HA?

Vem åker inte 20 mil om det är starka känslor inombords
en lördag kväll/natt för att träffa en person man vill prata med
som vägrar prata om man ringer?

Vilka umgås PR med?
Känner han KM? Borde han om han är UA's pojkvän , iaf ytligt ???
Senast redigerad av BlurryFace69 2017-09-02 kl. 20:02.
Citera
2017-09-02, 20:12
Medlem
Rudges avatar
Tips! Gällande PR.

Gå tillbaka i tråden och läs inlägg av Prinzezzan.
Den första tiden söker hen hans identitet och vill ha fram info om vad folk vet om denne, för Prinzezzan, helt okända P.

Det kommer hotfulla PM till användare om att de bör berätta i PM och ej i tråden vad de vet.

En tid passerar Ingen har något att berätta trots upprepad fråga

En dag kommer Prinzezzan in och ger en återblick om vad som hänt i fallet Helena och efter den dagen är allt om den okände P historia.

Prinzezzan berättar exakt hur kallt det spåret är och avvisar alla från frågeställningar där.

För polisen är inte spåret egentligen så kallt och han är inte avskriven utan de var tvungna att släppa honom i brist på bevis.

Prinzezzan har en helt annan vinkling och har nästan ända från trådstarten styrt bort allt ifrån PR. Frågan är vilken skada hon gjort.....

Han är inte riktigt kollad av någon annan än just henne vad jag vet och annat är utsago från honom själv.
Gå tillbaka och kolla tråden och avgör själva vad ni tror....

Jag ska inte skriva mer om detta utan lämnar över det till er med intresse då jag fått flertalet hot efter uttalanden och blivit ombedd av PR att inte uttala mig om honom med argumentet att "jag kommer inte få mer ur honom än vad polisen fick"

Han har varit den som kontaktat mig på PM. Jag har hållt mig i tråden.

Sista svängen, för dem som missade den, så understrykte PR exakt hur viktigt det var med min tystnad, genom att påpeka att han minsann vet vem jag är och vem en anhörig till mig är.
Detta är en uppgift som ej kunde lämnats av någon annan än trådens egen hovdam!

Jag tänker inte dra det längre men läs mer..... Skapa en egen bild av detta/av honom Är han verkligen så ointressant för fallet? Ett så "ISKALLT spår"?
Citera
2017-09-02, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Tips! Gällande PR.

Den första tiden söker hen hans identitet och vill ha fram info om vad folk vet om denne, för Prinzezzan, helt okända P.

Det kommer hotfulla PM till användare om att de bör berätta i PM och ej i tråden vad de vet.

En dag kommer Prinzezzan in och ger en återblick om vad som hänt i fallet Helena och efter den dagen är allt om den okände P historia.

Prinzezzan berättar exakt hur kallt det spåret är och avvisar alla från frågeställningar där.

För polisen är inte spåret egentligen så kallt och han är inte avskriven utan de var tvungna att släppa honom i brist på bevis.

Prinzezzan har en helt annan vinkling och har nästan ända från trådstarten styrt bort allt ifrån PR. Frågan är vilken skada hon gjort.....

Han är inte riktigt kollad av någon annan än just henne vad jag vet och annat är utsago från honom själv.

Jag ska inte skriva mer om detta utan lämnar över det till er med intresse då jag fått flertalet hot efter uttalanden och blivit ombedd av PR att inte uttala mig om honom med argumentet att "jag kommer inte få mer ur honom än vad polisen fick"

Sista svängen, för dem som missade den, så understrykte PR exakt hur viktigt det var med min tystnad, genom att påpeka att han minsann vet vem jag är och vem en anhörig till mig är.

Jag tänker inte dra det längre men läs mer..... Skapa en egen bild av detta/av honom Är han verkligen så ointressant för fallet? Ett så "ISKALLT spår"?

På den tiden - var MR och PR lika till utseende?
Kan Prinzzes bror blandat ihop dessa 2?
Citera
2017-09-02, 20:41
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Tips! Gällande PR.

Jag tror fortfarande att KM är pilot, men av dom "gamla" namnen så tycker jag att PR är mest intressant, betydligt mer intressant än PU t.ex. Prinzezzans agerande är skumt, har hen dessutom läckt uppgifter som har lett till att du personligen har blivit hotad så är det förkastligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in