2017-09-02, 17:58
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Är det inte en kulturell grej?
Stammen markerar de sina, så de känner igen odören och stammedlemmar på 100 meter?
Jag tänker på katter som doftmarkerar lite här och var.

Men jag är dålig på afrikansk kultur.
Kan lika gjärna handla om en kille som råkade kissa fel.
Han stod ju ändå i en buske...

Om inte så hyllar vi tilltaget

Dom är ju apor som intagit mänsklig skepnad men mig lurar dom iallafall inte jag känner igen en hybridapa när jag ser DEN

Kan absolut vara en ap-sed att pissa ner varandra du kan vara nått på spåren min vän
Citera
2017-09-02, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
SD växer i hela landet inte bara i Stockholm din stuprörsbralla.

Jag skriver väl om jag vill det är ju knappast som att du bestämmer över mig din pk-kommunist 😂😂
Att SD växer i Stockholm var inte till dig, din rabiata jävel.
Citera
2017-09-02, 18:08
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Det är ju pga människor som resonerar som dig folk blir ihjälskjutna var och varannan dag.
Livet ser sällan ut som i en actionfilm när man väl hamnar i den situationen.
Han var snarare smart.
Ska han hellre bli av med ett ben eller sitt liv, för att omgivningen ska se han som en thug förortskung?

Han leker ju respekt-blatte i sina låtar sen sitter han som en fjant och låter folk kissa på honom utan att göra motstånd. Det viktigaste som finns för dessa människor är ju respekt och street cred. Hade han varit real skulle han hellre tagit en kula än att bli förnedrad på detta sättet.

Så jävla trött på dessa människor som ska leka så jävla coola hela tiden som skjuter och rånar folk i grupp. Fega patetiska horungar när dom själva hamnar i underläge. Jävla wannabe gangsters alltså, patetiskt.

Jag hade inte heller gjort motstånd om jag hade en pistol mot mig men jag går inte runt och leker gangster heller.
Citera
2017-09-02, 18:10
Medlem
Har den nedkissade rapparen blivit c-kändis än?Eller blir han kanske en b-kändis i veckan som följer?Får han sitta i PK-televisionens morgonsoffor och gråta ut om det hårda livet i förorten, där den största förnedringen är att få sina klanfränders pundarkiss i sitt hår.Om han överlever helgen så får vi kanske svaret...om vi bryr oss då.
Citera
2017-09-02, 18:14
Medlem
Clidjurs avatar
Hade det varit Svenskar som hade pissat honom i nyllet och sagt att han ta sitt jävla skit och flytta från Europa så hade det var 3 veckor snyftrepotage i aftonslasken och skitpressen.

Publiken gjorde en missnöjesyttring som är helt ok, de enda som inte får yttra missnöje är ju svensken.
Citera
2017-09-02, 18:14
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltfish
Det kommer bli någon form av hämnd, utan tvekan. Det här övertrampet var för grovt för att borste från.
Har jaffar-falangen någon firepower att hämnas med? Kalle? Glock?
Citera
2017-09-02, 18:16
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
om jag ska va ärlig göteborg har 3 bra rappare Lani mo , Black ghost, och de två jag sa från Hk , men fortf ingenting jämfört med stockholm på rap

du vet ingenting om rap min pojk !
Du nämner bara skit å åter skit

Gubb pstq roffe ruff äter upp dina så kallade rappare du nämner !

Dock e gubb död rip
Citera
2017-09-02, 18:28
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard

Jag är inte så insatt i detta men det ska väl inte vara några större problem att införskaffa? Känns som att de flesta i orten glider runt med "firepower" dessa dagar.
Citera
2017-09-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard

De hade en film på en plastkalle uppe på insta så möjligen har de lite vasst lego med i byxfickan på mjukisbyxorna. De blöta byxorna ska tilläggas.
Citera
2017-09-02, 18:43
Medlem
Giant Squids avatar
Bra artistnamn "Dödspatrullen" som nya kartellen fast med mer stake.
Citera
2017-09-02, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp08
Att SD växer i Stockholm var inte till dig, din rabiata jävel.

Nu känns det som att vi måste sjunga lite ..we shall overcome, denna gång får ni ej Friggebo som ledare utan allwaysmisbehavin'.
Citera
2017-09-02, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
De hade en film på en plastkalle uppe på insta så möjligen har de lite vasst lego med i byxfickan på mjukisbyxorna. De blöta byxorna ska tilläggas.

Videon var uppladdad av 12:åringar. Och ja de har vapen. Alla har de nuförtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in