Citat:
Ursprungligen postat av
norfinswe
Jag har nu följt denna tråden, den andra som är liknande och även "dödspatrullen" tråden.
Jag är 100% säker på att minst 100 stycken som läst den här tråden vet vem dessa grabbar är, Jag kan inte tro det är möjligt att folk är så rädda att dom inte ens anonymt outar namnen ?
Polisen vet vilka dem är, som det beskrivs i tråden så verkar dom inte var speciellt hemliga?
Hur är det möjligt att tre grabbar under 20år kan göra som dem vill i huvdstaden och tydligen får mörda och härja fritt.
Har jag missat något ? Får dom betalt av staten för att mörda eller är dom helt enkelt legender ?
Jag hoppas på nr2 och att jag får se en grym film om dessa shunos i framtiden.
Allt började med att dem sköt en kille i bromsten, dagen efter sköt man en till kille (DP vän), DP blev bannlysta från Rinkeby i 1.5 år ungefär, under tiden dem var borta gjorde dem massor med rån, och dem kavlade upp sig från några små pistolet till ak47:er, och dem som var kvar i Rinkeby levde livet som vanligt, när DP kom tillbaka till Rinkeby så hade dem tillräckligt med pengar o vapen för att starta krig, det som hände var att dem sköt 2 bröder i Rinkeby Myntacafe, o där startade deras rykten (DP). Därefter blev alla noijiga så att alla började samarbeta med dem, antingen dö lr samarbeta. Under tiden raderade dem många fiender, så nu ligger dem på +12 mord, minst 3 mordförsök, varför polisen inte gör något är en bra fråga, varför ingen vågar göra något, jo svaren är antingen du dör lr samarbetar.