2017-09-02, 12:00
Medlem
Tack gode gud för en normal tråd, men denna har snart ochså blivit infekterat av rasisterna. Jag fattar inte att admin tillåter dom våldta varenda tråd på detdär sättet...

Aja åter till ämnet:
En sak som verkar ha missuppfattats är en del fakta kring denna såkallade "dödspatrull" och vilka som styr vad i västerort...
Altså det är inte ett "gäng" som går runt å kallar sig för "dödspatrullen" utan det är några kompisar som kommer från somalia dom vuxit upp ihop och alltid backat upp varandra. Av en dålig tillfällighet råkar alla vara psykopater OCH krigsskadade, lägg till andra diverse trauman så får man en krutdurk. Av media kallas dom för "dödspatrullen".
Domhär sjuka jävlarna har tio mord på sitt samvete vilket gör att kidsen på gatan är tvärrädda för dom med all rätt.
Sånna som har tio mord på sitt samvete sitter snart inne på livstid eller har skallen full med bly, och har därför absolut inget att förlora. Står dom med vapen pekandes mot dig så suger du kuk där på plats om dom så säger till.
MEN och ett stort MEN är att dessa killar är i 20års åldern. Dom ingjuter rädsla bland alla som finns och verkar i västerort, MEN att tro att 4 st 20åringar "styr" i västerort är helt fel.
Dom som egentligen styr i västerort är sånna som själva varken bor eller synns till i västerort längre. Det är dom som förser hela järva med tonvis med knark och som förser kidsen med alla vapen.
Dom skiter i vad kidsen gör för det lockar snutarna till att kolla åt ett annat håll.
Såklart snuten jagar 20åriga seriemördare istället för rika knarksmuglare som bor i villa i norrort och till synes lever ett ordnat och städat liv?
Men jag lovar att när gubbarna i villorna som förser västerort blir less på att upmärksamheten börjar smitta av sig och affärerna på annat sätt blir drabbade så kommer inte denna såkallade "dödspatrull" gå säkert nånstans.
Fundera på dethär och detta gäller både sthlm, göteborg och malmö; dom flesta mord och skottlossningar begås på ett extremt impulsivt och amatörmässigt sätt, offtast av båda parter i konflikten, men ibland så sticker det ut något fall här och var där man uppenbart kan se att mordet utförts av proffs som hyrts in och betalats rediga pengar.
Tror ni kidsen i rinkeby importerar profesionella torpeder från balkan när det vankas hämnd? Knappast va? Det är dom riktiga höjdarna som bestämt sig för att städa upp lite och vill inte smutsa ner sina egna händer.

Det är dom man inte hör om i media som drar i dom riktiga trådarna. För dom är det bra att kidsen väljer en kriminell livsstil för det är de dom tjänar pengar på.
Senast redigerad av last1 2017-09-02 kl. 12:05.
Citera
2017-09-02, 12:10
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymkallas7
Hur han lever hur han försörjer sig själv och sin familj? Han klara aldrig skolan han hoppade av gymnasiet.

Som dom flestas liv alltså? Är ju helt normalt. Fick han betalt för bli nerpissad och filmad? Eller gjorde han det gratis för att bli känd?

Negrer som bor i Sverige, speciellt i områden som Rinkeby är grovt miljöskadade.
Citera
2017-09-02, 12:17
Medlem
Mycatisonfires avatar
Schysst av "dödspatrullen" att ge Jaffarbyn en gratis musikvideo! Bara lägga på lite ljud & kör! Lär toppa spotify snart.
Citera
2017-09-02, 12:18
Medlem
boobacars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Den dagen blattar börjar bete sig på ett sätt som närmar sig mänskligt och civiliserat så kanske hatet börjar avta sakta.Hur mår ni blattar?Hur orkar ni vara så kaotiska?
Spelar ingen roll om man påpekar hur alla blattar inte är likadana då man endast bemöts av någon halvdan sågning om hur man är någon slags zog-stödjande batikhäxa eller något. Sen är jag inte ens blatte själv. Minns 2009 när alla skrev Vart är vi på väg? för att sedan gå över till Vänta tills svensken vaknar till det här Jävla nigger-snack som vi har idag.
Citera
2017-09-02, 12:25
Medlem
RonHowards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av last1
...
Dom som egentligen styr i västerort är sånna som själva varken bor eller synns till i västerort längre. Det är dom som förser hela järva med tonvis med knark och som förser kidsen med alla vapen.
Dom skiter i vad kidsen gör för det lockar snutarna till att kolla åt ett annat håll.

Borde inte de äldre som bor bekvämt börja oroa sig över sina sidoinkomster om deras yngre förmågor blir skjutna eller pissade på? Vad hindrar de äldre från att anlita en gammal hederlig torped för att rensa upp det här gänget? Finns det inget intresse att skydda sin verksamhet från "de fyra"?
Citera
2017-09-02, 12:27
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Schysst av "dödspatrullen" att ge Jaffarbyn en gratis musikvideo! Bara lägga på lite ljud & kör! Lär toppa spotify snart.

Jag tror knappast att en dödspatrull kör med att kissa sina offer till döds!

Kanske skall vi kalla dem för kisspatrullen istället :-)
Citera
2017-09-02, 12:31
Medlem
Arshys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Har man endast t-shirt över en skyddsväst så kan till och med en blind människa se att man bär en skyddsväst.

Det är väl inte olagligt att bära skyddsväst? Jag är inte helt säker.
Citera
2017-09-02, 12:36
Avslutad
Någon som vet vad som hände med acey från 24k? Fick han också springa runt i hundkoppel?
Citera
2017-09-02, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonHoward
Borde inte de äldre som bor bekvämt börja oroa sig över sina sidoinkomster om deras yngre förmågor blir skjutna eller pissade på? Vad hindrar de äldre från att anlita en gammal hederlig torped för att rensa upp det här gänget? Finns det inget intresse att skydda sin verksamhet från "de fyra"?

Vi måste se det från flera perspektiv för att förstå.

DP är en butik precis som ica/coop, jaffarbyn och hans gäng är också en butik. Bägge köper in sina råvaror från samma leverantör/äldre och säljer det vidare till slutkund.

Om det spekulativt finns några äldre stekare/leverantör som styr det hela så säljer de nog så mycket det går. Butiker kommer och går, de ställer sig inte på någons sida. De vill flyga under radarn. Försvinner DP så kommer någon annan affär vilja ta deras marknadsandel som stekarna i sin tur säljer till.
Citera
2017-09-02, 12:42
Medlem
ezequiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
Du tror att vidriga handlingar som den här aldrig inträffade innan vi hade invandring (och videokameror)?

Alltid samma idiotargument.

Det handlar inte om huruvida det hade förekommit om vi inte hade haft massinvandring, utan hur mycket mer frekvent det förekommer på grund av massinvandringen.

I teorin skulle denna typ av misshandel och förnedring hända 5 gång per år 1960 och 10.000 gånger per år nu, och ändå skulle idioter som du komma med samma argument "men det hände ju förr också".

Det är inte bara den här typen av barbari som är mer frekvent på grund av massinvandring utan alla typ av grova brott och babianbeteende.

Gå och lägg dig under en sten tills du lärt dig tänka

OnT: Får dåliga vibbar av Jaffarbyn så jag har svårt att känna sympati för honom, även om den här typen av ap-beteende såklart inte hör hemma i vårt land
Senast redigerad av ezequiel 2017-09-02 kl. 12:44.
Citera
2017-09-02, 13:01
Medlem
Kan ingen åka till Rinkeby och skrapa lite på R'et till ett P så att folk förstår vart dem har hamnat?

Nä men ärligt att pissa på folk under förmodat vapenhot är väl alldagligt i våra svenska bostadsområden. Tittar man på adressen på nå kart-app så ser man att det är mitt i ett radhusområde typ, mitt på dagen dessutom.

Det hade lika gärna kunnat hända i Äppelviken, med vita ungdomar. Det är bara otur att det hela tider ser ut som att det är mörkade individer som ställer till det.
Citera
2017-09-02, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iton
Jag kan förstå dig. Jag blir stundtals förstummad själv men vad ska SD göra? Löfven är nog en bit från att vara den starka politikern men S drog i varje fall i handbromsen efter att M lagt sig i vänsterfilen i 200 i timmen. SD är inte mycket mer kapabla till än att klaga och klaga. Jag har visserligen aldrig tyckt om dem men oavsett det känns det som om de tappat gnistan. De skulle dessutom inte klara av att leda ett land som Sverige. Kanske någon liten ö mitt i oceanen någonstans. Se bara på hur många skandaler som kommer upp gång efter gång.
Så du tycker inte det är tillräckligt med skandaler i sittande regering och pajkastarna (alliansen) på sidan om?
För att nämna en liten skandal...transportstyrelsen..klingar det bekant?
Nä du...samma skrot och korn alltihop!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in