2017-09-01, 18:46
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boobacar
Att folk ens orkar. Samma eviga jävla gnäll om hur mycket de fullkomligt hatar utlänningar från botten av sitt hjärta. Hur mår ens ni fb-rasister?
De kanske upplever misären varje dag och minns hur bra det var innan....
Citera
2017-09-01, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Men vad fattar folk inte!!kr VIDEON FINNS INTE MED LJUD!!! Ingen video alls!! Dem som gjorde detta la ut videosarna utan ljud, så dem ända som har ljud är dem själva.

Jag har för mig att någon skrev att han tvingades rappa under akten, nån som vet vilken låt? Eller sa de bara åt han att rappa nåt vad som helst?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Varför är det ingen som plockar bort dem? Alternativt snuten plockar in dem?

Antagligen högrisk att försöka mörda personer som är högkriminella, de lär vara beväpnade och inte dra sig för det mesta. Polisen har väl inget konkret vittne/info som styrker att dessa grabbar gjort det, även om de skulle ha det gissar jag på att dessa grabbar har gömställen som de lever på.

Sen kan de med rasistkommentarer hålla på med det i någon annan tråd. Varken konstruktivt eller utvecklande i den här tråden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Trodde aldrig jag skulle skriva det, men detta i kombination med polisattacken har fått mig att rösta på SD i nästa val.

Tycker fanimej denna video är mer vidrig än det mesta som jag sett i mondo, gore och bizarre. Mycket p.g.a. av att det händer i Sverige. Fy fan.

Löfvén, du är det värsta som hänt Sverige.
Reinfeldt var sju gånger värre. Han öppnade portarna och gav put till alla som påstår sig vara Syrier. Vad har Löven gjort som fick dig rösta på SD som är värre än borgarbögens illdåd?
Löfvén är bara dum i huvudet och gör allt för att vara en "god" människa. Reinfeldt gjorde vad han gjorde för att krossa välfärdsstaten och skapa en underklass utav 2/3 av befolkningen. Ber om ursäkt för OT.
Citera
2017-09-01, 18:52
Medlem
Det finns inte att komma tillbaka från detta. Även om han skulle dödat dem är hans rykte helt fuckat, han stod på knä och en annan man pissar på han som han var ett luder i en porrfilm. Döden hade varit bättre, att dö som en man än att leva med det resten av livet. Plus hur sjuka dem snubbarna än skulle vara, hade dem aldrig skjutit han precis utanför en polisstation
Citera
2017-09-01, 18:53
Medlem
321js avatar
Ryska tv-kanaler påstods betala personer för att bråka i orten. Är det samma sak här?
Citera
2017-09-01, 18:54
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Och du hade såklart hellre dött än att bli nerpissad?

10/10 hade gjort vad som sagts om någon hotar en med pistol å man vet att man dör om man inte lyssnar...

Nej såklart inte men ärligt talat, jag är en Svensson och umgås inte med pistol-turkar så risken att nån gangsterblatte skulle försöka pissa på mig och hota mig med pistol är skrämmande liten.

Men om jag varit en gangster och nån pissat på mig och filmat händelsen så skulle jag naturligtvis förstå att all min streetcred var som bortblåst.. Förstår du nu hur jag menar?

Med det sagt så vill jag säga att alla gangsterblattar borde få samma behandling som denna negerrappare.
Citera
2017-09-01, 18:54
Medlem
EnSvenskStriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxx999
Det finns inte att komma tillbaka från detta. Även om han skulle dödat dem är hans rykte helt fuckat, han stod på knä och en annan man pissar på han som han var ett luder i en porrfilm. Döden hade varit bättre, att dö som en man än att leva med det resten av livet. Plus hur sjuka dem snubbarna än skulle vara, hade dem aldrig skjutit han precis utanför en polisstation

Det beror helt på hur detta fortsätter. Om jaffar och hans "grabbar" klipper GM jämnar ryktet ut sig.
Citera
2017-09-01, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boobacar
Att folk ens orkar. Samma eviga jävla gnäll om hur mycket de fullkomligt hatar utlänningar från botten av sitt hjärta. Hur mår ens ni fb-rasister?

Den dagen blattar börjar bete sig på ett sätt som närmar sig mänskligt och civiliserat så kanske hatet börjar avta sakta.Hur mår ni blattar?Hur orkar ni vara så kaotiska?
Citera
Medlem
Sen ser de ju likadana ut hela högen, så det blir svårt för ev vittne att peka ut någon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Nu är det krig. https://www.instagram.com/p/BYfvCGLFLad/
Soft air gun, annars hade han inte filmat i svartvitt.
Citera
2017-09-01, 19:00
Medlem
Tropiica420s avatar
Trodde aldrig att man skulle komma till den punkten att man ser förnedring under pistolhot mitt på ljusa dagen, utanför en polisstation dessutom. Måste varit riktigt traumatiskt för Jaffar och han kommer förmodligen få PTSD liknande symptom efter detta. Situationen i Rinkeby måste vara riktigt kritisk om det finns folk som går runt och kallas för "dödspatrullen" och det anses vara ens en aning normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in