2017-09-02, 20:00
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
bra att en välkänd person som han går ut med att säga det där, många shounos som ser upp till kinesen, någon nytta blir det väl om man tänker efter

Gulingen är ju om möjligt en ännu större luffare än jaffar. Dock har ingen pissat på han och filmat det vad jag vet får hoppas att nån gör det så vi får ett piss-forum här på flashback
Citera
2017-09-02, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Jag struntar väl i vem du skriver till din landsförrädare.

Du kommer få en randig uniform med en gul "sherrifstjärna" och en gratis tatuering när Sverige löser sina problem i framtiden.

Tills dess hoppas jag att du sätter i halsen och får fula barn.
Haha, du är verkligen bitter. Måste vara jobbigt att vara så där arg framför dataskärmen. Tänk på ditt hjärta lille vän.
Citera
2017-09-02, 20:34
Medlem
Citat:
Gulingen är ju om möjligt en ännu större luffare än jaffar. Dock har ingen pissat på han och filmat det vad jag vet får hoppas att nån gör det så vi får ett piss-forum här på flashback

Han kallas kinesen, han är från Sydamerika.
Citera
2017-09-02, 20:43
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:

Är du blind som inte kan se att han inte är en kines?
Citera
2017-09-02, 20:50
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp08
Haha, du är verkligen bitter. Måste vara jobbigt att vara så där arg framför dataskärmen. Tänk på ditt hjärta lille vän.

Jag har inga vänner som är kommunister så tyvärr kan jag inte kalla dig vän tillbaka och mitt gamla grishjärta är ingenting du behöver oroa dig för. 😁
Citera
2017-09-02, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Är du blind som inte kan se att han inte är en kines?
Han är från sydamerika.
Citera
2017-09-02, 21:11
Medlem
solo-112s avatar
...en tråd full av skit, om en knarkunge som blivit smiskad o pissad på... ..inget värre än så..

Om han eller någon av de andra tror man är mer "cool" som död rappande neger"kung", än levande rappande nerpissad negerunge - säger det mer om det somaliska inflytandet på genbasens interlektuella förståndsgåvor än om faktiska realiteter.

112
Citera
2017-09-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Tungt. Klart man ska bli pissad på då, inga konstigheter.

Precis.
Citera
2017-09-02, 21:39
Medlem
Skafferns avatar
Är denna neger född i Sverige?
Jag hoppas att han blir utvisad till sitt naturliga habitat
Citera
2017-09-02, 21:41
Medlem
Har offret som blev filmad lämnat någon kommentar om händelsen på någon media?
Citera
2017-09-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beuty
Fast det var ju 4-åringen som sprängdes som drog mest uppmärksamhet till sig?
Ja vist det var ju en hämnd. En hämnd ska synas och höras.
Jag säger inte att det alltid skall skötas diskret när det är d tunga gubbarna som tryckt på knappen, många gånger kan syfftet vara tvärtom.
Citera
2017-09-02, 21:53
Medlem
Ingen är väl ledsen att andra pissar på en kriminell wannabe rappare? Jag skulle gärna pissa på babben själv. Patrasket Jaffar är helt slut och bör genast lämna landet. Kan inte tänka mig att bli mer förnedrad än en golden shower som postas på youtube. Förmodligen är babben död genom självsanering inom kort. Ingen förlust för Sverige utan snarare positivt.

Jaffar verkar dock vara för feg för att kräva hämnd. Räknas man verkligen som hård om man skriver elaka hashtags på Twitter? Precis som att sitta med sina tvååriga polare i sandlådan. Riktigt tufft!

Glöm förresten inte att sossen Karin Wanngård säger att Ringeby är en rigitt fin stadsdel. Konstigt att detta händer i Rinkeby och inte i Nacka, Bromma eller Danderyd. Kan det ha att göra med vilka som bor på platserna?
Senast redigerad av pref69 2017-09-02 kl. 21:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in