2017-09-02, 10:31
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Dödspatrullen...Husbys delfiner,Lejonen..😂😂!!
Hade väl kunnat ha lite coolare namn om dom ska hålla på kanske?

Låter som speedwaylag.

Har Kung Kisstank flyttat till Vivalla eller hur är det?
Citera
2017-09-02, 10:48
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Fan vad jag hatar precis allt som syns och hörs i det där jävla klippet. Hatar så mycket att det gör ont i kroppen.

Nå-nå! Jag tycker videon var nyskapande, t.ex. sättet på vilket vokalisterna bjudit in sina vänner att stå i fonden och titta in i kameran.
Citera
2017-09-02, 10:53
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Hänt flertalet gånger att polisen kört förbi hela gänget med skyddsvästar och endast t-shirts.

Inget på underkroppen?

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Precis.
Han ser ju fullständigt livrädd ut, speciellt i början av filmen när han höjer armarna lite.

Naturligtvis var han hotad. Sprungit in i en buske, kan inte ta sig därifrån, pistol i fejan.... Hoppas det fås tag i de skyldiga. Inte för att jag bryr mig ett skit om en... eh, sån, men.

Det är även min teori.

Om Capri-sonnepatrullen hänger i Rinkeby kan de nog ganska lätt råka få syn på Jaffar.
Citera
2017-09-02, 10:54
Medlem
Itons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Trodde aldrig jag skulle skriva det, men detta i kombination med polisattacken har fått mig att rösta på SD i nästa val.

Tycker fanimej denna video är mer vidrig än det mesta som jag sett i mondo, gore och bizarre. Mycket p.g.a. av att det händer i Sverige. Fy fan.

Löfvén, du är det värsta som hänt Sverige.

Jag kan förstå dig. Jag blir stundtals förstummad själv men vad ska SD göra? Löfven är nog en bit från att vara den starka politikern men S drog i varje fall i handbromsen efter att M lagt sig i vänsterfilen i 200 i timmen. SD är inte mycket mer kapabla till än att klaga och klaga. Jag har visserligen aldrig tyckt om dem men oavsett det känns det som om de tappat gnistan. De skulle dessutom inte klara av att leda ett land som Sverige. Kanske någon liten ö mitt i oceanen någonstans. Se bara på hur många skandaler som kommer upp gång efter gång.
Citera
2017-09-02, 10:55
Medlem
Privatdeckares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlockbaster
Kan bekräfta det dinmamma001 skrev, de brukar hänga i centrum, som ingenting till och med med en caprisun i munnen. För oss som rör oss i området så är det inget konstigt, och alla vet vilka de är.

Tillåt mig att tvivla, hade folk vetat det hade dom blivit uthängda för länge sedan. Finns ingen anledning att skydda mördare.
Citera
2017-09-02, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
Du pratar om saker du inte har någon aning om. Ingen går emot DP. Ingen går emot dem. Jaffar och hans bror har säkert redan löst det här. Om du tror att de kommer börja skjutas nu har du fel. Man kan inte gå emot några som styr Rinkeby om man själv bor där. Jaffar har för mycket att förlora de här grabbarna har inget att förlora. Punkt slut.

Lugna dig! "Ingen går på DP" Hahaha. Kan Jokso osv bli klippta kan dessa s k DP. Det kommer bli någon form av hämnd, utan tvekan. Det här övertrampet var för grovt för att borste från.
Citera
2017-09-02, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Inget på underkroppen?

Har man endast t-shirt över en skyddsväst så kan till och med en blind människa se att man bär en skyddsväst.
Senast redigerad av Dinmamma001 2017-09-02 kl. 11:08.
Citera
2017-09-02, 10:59
Medlem
Pungsnoppens avatar
Gick en tecknad förut, alladin, tror att fanns är figur som kallades för jaffar
Pee diddy aka jaffa samt caprisoone saft kan nog anses vara konkurrenter.

Dessa berikare
Citera
2017-09-02, 11:02
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Har man endast t-shirt över en skyddsväst så kan till och med en bild människa se att man bär en skyddsväst.

Jo det är ioförsig sant.
Citera
2017-09-02, 11:03
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsnoppen
Gick en tecknad förut, alladin, tror att fanns är figur som kallades för jaffar
Pee diddy aka jaffa samt caprisoone saft kan nog anses vara konkurrenter.

Dessa berikare

Vad tror du om artistnamnet jaffakiss? Har det blivit någon hämndaktion ännu?
Citera
2017-09-02, 11:04
Medlem
Låt dom där "folken" ta ut varandra, så länge dom ger fan i vanligt folk! ( skriver "folken" eftersom jag får varningar till höger o vänster hela tiden) väldigt viktigt att man inte kränker någon! Tillbaka till topic... Hur kan den här "dödspatrullen" få gå runt hur som helst, utan att polisen gör något?
Citera
2017-09-02, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Hur kommer det sig att Jaffars bror gör offentlig hot, ändrar profilbild till Lejon för att förmodligen symboilsera Lejonen från Hässelby och även ändrar sin instabio till #närjagserjagkommer - Ingenting är löst, det är bara den som skjuter först nu.

Om en profilbild på ett lejon skulle vara en automatisk koppling till just de där Lejonen -enligt din logik- då medför ju det att var och varannan wannabe blattegangster tillhör dem för så många lejon som denna sorts individer smaskar upp som profilbild… ojoj det är ju av epidemiska mått.

Tror inte folk ska dra så stora växlar på varken någon form av klick kallat dödspatrull eller hot med plastAK på något flöde på sociala medier. Det är säkerligen inte första gången och inte sista gången som en sak som denna sker. Men för all del, mörda på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in