2017-09-02, 13:16
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Så du menar att tre "gangster" rappare har blivit grovt förnedrade och ingen kommer göra något åt saken? En blir pissad på en blir slagen och en blir tvingad att gå ner på knä och göra hund ljud? Vad ska yasin och han juke ha gjort för att förtjäna det?

De är inte gangster rappare. Nej, ingen kommer göra något åt saken. DP stör sig på dessa grabbar just pga deras texter där de rappar saker som får dom att låta som elit gangsters men sen inte kan göra ett jack shit live.
Citera
2017-09-02, 13:18
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgT
Någon som vet vad som hände med acey från 24k? Fick han också springa runt i hundkoppel?

Nej han sitter
Citera
2017-09-02, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Nej han sitter

För vad?
Citera
2017-09-02, 13:34
Medlem
ynkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
Kan ingen åka till Rinkeby och skrapa lite på R'et till ett P så att folk förstår vart dem har hamnat?

Nä men ärligt att pissa på folk under förmodat vapenhot är väl alldagligt i våra svenska bostadsområden. Tittar man på adressen på nå kart-app så ser man att det är mitt i ett radhusområde typ, mitt på dagen dessutom.

Det hade lika gärna kunnat hända i Äppelviken, med vita ungdomar. Det är bara otur att det hela tider ser ut som att det är mörkade individer som ställer till det.

Bra att Pinkeby går i bräschen för ekologiskt gängvåld. Jaffa slapp iaf bli skottskadad och belasta sjukvården som redan går på knäna under högt tryck(pun intended). Om blattarna kunde plocka fram kuken istället för en nio millimeter så vore mycket vunnet. Gräset skulle bli grönare och skiten från zigenare kunde lättare rinna ner i kloaken. Överraskningssexet skulle underlättas när dasen ersätter verbal förmåga och språkförståelse. Jag tycker politiker som Fridolin kunde gå runt och pinka på de nya svenskarna så de känner sig varmt välkomna, iaf varmt en stund. Som skolminister kunde han även införa sängvätning på schemat så allah lär sig kissa in revir i tidig ålder på orten.
Citera
2017-09-02, 13:54
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Tack gode gud för en normal tråd, men denna har snart ochså blivit infekterat av rasisterna. Jag fattar inte att admin tillåter dom våldta varenda tråd på detdär sättet...

Aja åter till ämnet:
En sak som verkar ha missuppfattats är en del fakta kring denna såkallade "dödspatrull" och vilka som styr vad i västerort...
Altså det är inte ett "gäng" som går runt å kallar sig för "dödspatrullen" utan det är några kompisar som kommer från somalia dom vuxit upp ihop och alltid backat upp varandra. Av en dålig tillfällighet råkar alla vara psykopater OCH krigsskadade, lägg till andra diverse trauman så får man en krutdurk. Av media kallas dom för "dödspatrullen".
Domhär sjuka jävlarna har tio mord på sitt samvete vilket gör att kidsen på gatan är tvärrädda för dom med all rätt.
Sånna som har tio mord på sitt samvete sitter snart inne på livstid eller har skallen full med bly, och har därför absolut inget att förlora. Står dom med vapen pekandes mot dig så suger du kuk där på plats om dom så säger till.
MEN och ett stort MEN är att dessa killar är i 20års åldern. Dom ingjuter rädsla bland alla som finns och verkar i västerort, MEN att tro att 4 st 20åringar "styr" i västerort är helt fel.
Dom som egentligen styr i västerort är sånna som själva varken bor eller synns till i västerort längre. Det är dom som förser hela järva med tonvis med knark och som förser kidsen med alla vapen.
Dom skiter i vad kidsen gör för det lockar snutarna till att kolla åt ett annat håll.
Såklart snuten jagar 20åriga seriemördare istället för rika knarksmuglare som bor i villa i norrort och till synes lever ett ordnat och städat liv?
Men jag lovar att när gubbarna i villorna som förser västerort blir less på att upmärksamheten börjar smitta av sig och affärerna på annat sätt blir drabbade så kommer inte denna såkallade "dödspatrull" gå säkert nånstans.
Fundera på dethär och detta gäller både sthlm, göteborg och malmö; dom flesta mord och skottlossningar begås på ett extremt impulsivt och amatörmässigt sätt, offtast av båda parter i konflikten, men ibland så sticker det ut något fall här och var där man uppenbart kan se att mordet utförts av proffs som hyrts in och betalats rediga pengar.
Tror ni kidsen i rinkeby importerar profesionella torpeder från balkan när det vankas hämnd? Knappast va? Det är dom riktiga höjdarna som bestämt sig för att städa upp lite och vill inte smutsa ner sina egna händer.

Det är dom man inte hör om i media som drar i dom riktiga trådarna. För dom är det bra att kidsen väljer en kriminell livsstil för det är de dom tjänar pengar på.

Menar du att proffsen som hyrs in är DP? När hämnden vankas
Citera
2017-09-02, 13:55
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Känner ingen av de inblandade, har ingen specialkunskap om Tensta/Västerort.

Men det säger väl sig självt att tre taniga somalier i 20-årsåldern inte styr Västerort. Att de har respekt bland vissa pga det de gjort är en sak. Är man i 20-års-åldern och dessutom från Afrika med låg intelligens och impulskontroll så klart att folk inte "man mot man" käftar. Lika säkert är det att någon av de tusentals som bor i Västerort, som har betydligt mer folk och vapenkraft bakom sig, kommer att klippa dessa från sk "DP". Är bara en tidsfråga.

Innan året 2018 är slut sätter jag bra pengar till ganska låga odds på att de är döda. En rationell analys av verkligheten.
Citera
2017-09-02, 14:07
Medlem
-DaRude-s avatar
Han ska vara glad att han "bara" blev förnedrad och att det faktiskt hände i Sverige. I Mexiko hade han blivit skinnflådd och halshuggen inför kameran istället. Men såna repressalier och varningar lär väl dyka upp i framtidens spännande Sverige också, grupperna emellan.

Och som andra säger. Unga nykokta killar födda på sent 90-tal och 2000-talet kan aldrig "styra" något i den bemärkelsen. De lever på meriter i form av ett par mord och skapar en image utifrån det. Ingen i orten vågar prata, ingen vågar bråka, ingen vågar göra något. Precis, inom periferin. Utanför deras trygghetszon finns andra aktörer som vågar om det skulle krävas.
Senast redigerad av -DaRude- 2017-09-02 kl. 14:16.
Citera
2017-09-02, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Jag är inte arg, jag är besviken.

Besviken för att kommunister som du har fått förstöra mitt land till oigenkännlighet. Men jag glädjs åt att historien straffar alltid landsförrädarna till slut, för även denna sjuka saga kommer få ett lyckligt slut.

Är du nöjd över hur samhället ser ut idag? Våldtäkter, mord, sekulära samhällen och en polis och sjukvård som går på knäna.

Jag upprepar min fråga igen, är du nöjd?
Jag är långt ifrån nöjd. Bara för att jag inte hatar invandrare betyder det inte att jag är tillfreds med hur samhället blivit. Det är sjukt. Du är väl medveten om att de som vill söndra och härska ockiså vill att du ska hata invandrare och vice versa? Varje gång du skriver något dåligt om invandrare så spelar du dem i händerna. De som ställer män mot kvinnor, heterosexuella mot homosexuella, invandrare mot svenskar osv.
Citera
2017-09-02, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge

Nej VERKLIGEN inte. Det är sånna som DP som står för dom impulsiva och amatörmässiga morden som begås i affekt och pga känslor och heder.
När dom tunga grabbarna ska släcka någon så är det kalkylerat och noga planerat, för och nackdelar övervägda och det utförs av proffs för att inte lämna spår.
Citera
2017-09-02, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonHoward
Borde inte de äldre som bor bekvämt börja oroa sig över sina sidoinkomster om deras yngre förmågor blir skjutna eller pissade på? Vad hindrar de äldre från att anlita en gammal hederlig torped för att rensa upp det här gänget? Finns det inget intresse att skydda sin verksamhet från "de fyra"?

Varför ska dom äldre orora sig för sina sidoinkomster? Pengarna rullar in som dom ska, och ryker en springpojke så står där hundra till som gärna tar hans plats.
På dethär sättet så har polisen fokus på ett gäng galna somalier istället för att rikta in sig på dom.
Citera
2017-09-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
Vi måste se det från flera perspektiv för att förstå.

DP är en butik precis som ica/coop, jaffarbyn och hans gäng är också en butik. Bägge köper in sina råvaror från samma leverantör/äldre och säljer det vidare till slutkund.

Om det spekulativt finns några äldre stekare/leverantör som styr det hela så säljer de nog så mycket det går. Butiker kommer och går, de ställer sig inte på någons sida. De vill flyga under radarn. Försvinner DP så kommer någon annan affär vilja ta deras marknadsandel som stekarna i sin tur säljer till.

Exakt. Och så länge smågrabbarna drar till sig snutens uppnärksamhet så är det bra för då flyger dom stora bovarna under radarn.
Man brukar säga att den organiserade brottsligheten frodas som mest när det är som tysstast kring den.
Citera
2017-09-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Ja tror inte de var så han menade, utan då nån stör ruliansen tas folk utifrån in för att ta bort störande momentet och de gäller inte dessa småbarn. Ja ställer mig skeptisk till att dessa existerar av flera anledningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in