Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-29, 10:51
  #61
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
substansen ökar även metaboliseringen av glukos i hjärnan så det är bra att dricka vatten och käka något söt lite då och då.

Vad betyder det mer exakt? Att det finns risk för fall i blodsockret och dehydering?
Bra att ha godis till hands? Att ha ätit innan?

Blir nog ett test av denhär. Förhoppningsvis i helgen.
Citera
2014-04-30, 13:38
  #62
Medlem
MrSvarts avatar
Ett dygns leveranstid är ju alltid kul. Sätter väl stopp för orginalplanen att vara nykter och normal, kanske gå ut och umgås med icke-liberala.

4-5mg allergitest intaget nasalt för 50min sen.
Inbillar mig att jag känner mig "lightheaded", eller så gör jag det.

Takeoff ikväll, inte allt för sent.
Undrar hur det är med återdosering, som det 3-mmc monster jag är (var), drömmer jag om att återdosera i dagar. Men det är ju ganska nytt så jag håller mig väl någorlunda i kragen.
Planerad dos 70mg.
__________________
Senast redigerad av MrSvart 2014-04-30 kl. 13:41.
Citera
2014-04-30, 13:46
  #63
Avstängd
jesusofraves avatar
Är denna något att hänga i granen eller? Går den att jämföra med bk-mdma?
Citera
2014-04-30, 14:58
  #64
Medlem
MrSvarts avatar
Tar det upp i en slemhinna tas det upp i en annan. Så jag gör som jag brukar och snortar. 60mg i snoken. Fy fan vilken pulver, är luftigt och näst intill omöjligt att inte få i halsen. Som 4-fma var fast värre.
Citera
2014-04-30, 17:38
  #65
Medlem
MrSvarts avatar
Sorry för alla dubbelposts.

Aja. Det är ingenting för mig dethär. Bortslängda pengar. Har yrsel och lite bodyload, svettas av och till och ibland lixom gungar hela världen till.
Nej inget för mig.
Citera
2014-05-01, 00:07
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart
Sorry för alla dubbelposts.

Aja. Det är ingenting för mig dethär. Bortslängda pengar. Har yrsel och lite bodyload, svettas av och till och ibland lixom gungar hela världen till.
Nej inget för mig.

Någon eufori att tala om? Någon speed ?
Hade 4F-PVP mer ufori?
Citera
2014-05-02, 12:25
  #67
Medlem
-charliesheens avatar
jag är besviken på denna substans. Inte alls lik butylone, mest bodyload, lite pratglad, ingen eufori och så blir man så jävla skev. Som man verkar bli av de flesta nya rcdrogerna. I slutet av kvällen började jag trippa ganska ordentligt, vilket var det mest positiva. Detta är ingen partydrog, där du är speedad och kung
Citera
2014-05-04, 18:37
  #68
Medlem
MrSvarts avatar
En posetiv grej med eutylone finns det.

Jag lyckades inte hitta någon som ville köpa mitt överblivna, så det for samma väg som tidigare ickevärda droger gått. Ner i avloppet i dushen.
I vilket fall har jag inte sett till några "silverfiskar" på 4 dagar sen det åkte ner.
Bekämpningmedel kanske det kan funka som.
Citera
2017-08-16, 17:08
  #69
Medlem
Denna har dykt upp igen.
Är den klassad som hälsofarlig?
Citera
2017-08-30, 16:00
  #70
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benga
Denna har dykt upp igen.
Är den klassad som hälsofarlig?

Vet inte. Ska man ta den kompakta tystnaden som att den inte är nåt alls att ha?
Citera
2017-09-01, 13:22
  #71
Medlem
Nu har jag fått hem dehär och jag är på jakt efter lagliga cs som minskar min aptit så jag går ner i vikt och efter intag så har min aptit blivit mycket lägre plus att jag mår skitbra. Wow vad bra jag mår!
Citera
2017-09-03, 22:20
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haffa99
Nu har jag fått hem dehär och jag är på jakt efter lagliga cs som minskar min aptit så jag går ner i vikt och efter intag så har min aptit blivit mycket lägre plus att jag mår skitbra. Wow vad bra jag mår!

Bra som MDMA eller bara trevligt?

Går det att dansa på tex?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback