Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-24, 13:55
  #1
Medlem
Psychoramas avatar
Tjena alla FB:are!
Nu när många populära substanser blir klassade så är det dags att hitta något nytt..
Så jag hittade denna som fanns tillgänglig i ett fåtal shoppar men har inte hittat någon bra information kring substansen!

Eutylone är väldigt likt Butylone i strukturen och just därför finner jag den extra intressant då jag var ett stort fan av B1

Är det någon som vet något om substansen, erfarenheter eller åsikter?


http://en.wikipedia.org/wiki/Eutylone

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2011-08-24 kl. 13:58.
Citera
2012-02-20, 20:44
  #2
Medlem
Psychoramas avatar
Alltså, är det ingen som testat denna katinon ännu?

Som en sammansättning av Butylone och Ethylone låter väl rätt intressant?

Finns ju i endel shoppar.
Citera
2013-10-21, 10:12
  #3
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Alltså, är det ingen som testat denna katinon ännu?

Som en sammansättning av Butylone och Ethylone låter väl rätt intressant?

Finns ju i endel shoppar.

Någonsin som kommit över denna vid något tillfälle ännu!?

Mvh
Citera
2014-03-01, 15:11
  #4
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Någon som testat denna än, nånstans, någonsin? Varför tar ingen shop in den. Verkar onekligen som en dold skatt som kommer att förbättra livet för tusentals svenskar.
Den är ju fortfarande laglig. Har den funnits inrikes?
Citera
2014-03-01, 15:42
  #5
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Någon som testat denna än, nånstans, någonsin? Varför tar ingen shop in den. Verkar onekligen som en dold skatt som kommer att förbättra livet för tusentals svenskar.
Den är ju fortfarande laglig. Har den funnits inrikes?

Har aldrig noterat den inrikes och jag brukar ha ganska bra koll på utbudet.
Citera
2014-03-12, 13:05
  #6
Medlem
MrSvarts avatar
Fortfarande ingen som testat denna?
Citera
2014-03-12, 14:27
  #7
Medlem
Finns för 1a ggn inrikes på rc-st*re. Om shoppen visar sig vara äkta så borde det ramla in några tripprapporter strax.
Citera
2014-03-12, 14:43
  #8
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Finns för 1a ggn inrikes på rc-st*re. Om shoppen visar sig vara äkta så borde det ramla in några tripprapporter strax.

Att den är äkta kan ja gå i god för men tänker inte va först på ny substans.
(Deras NEB fungerar som det ska)
Citera
2014-03-13, 09:20
  #9
Medlem
NoNo99s avatar
detta låter ju intressant älskade BK-MBDB.

Men tror inte denna kommer va speciellt bra.. etyl värkar inte så roligt för mig.
Citera
2014-03-13, 14:26
  #10
Medlem
MrSvarts avatar
Hittar väldigt lite info. Här http://www.chemsrus.com/forum/6-stim...tylone-bk-ebdb Skriver random användare:

"Same for NEB though I guess, not much info on that one but it is indeed a gem.
since NEB is considered to be a functional analog of amphetamine, it's MethyleneDioxy version should prove interesting.

I honestly think this is the new Methylone replacement.
No guarantees on whether it is stronger or weaker by weight and effects though, with amphetamines extended alpha position generally makes the chemical weaker. such as MBDB being weaker than MDMA. however with cathinones the BK-MBDB is stronger than BK-MDMA but with less serotonin. If an N-Ethyl is added to BK-MBDB (making it into Eutylone) it should increase it's release of serotonin. "


Låter ju lovande, men ja vet inte om det ligger någon sanning i det han skriver, eftersom jag inte är kunnig inom kemi.

Skulle gärna testa denhär men doser och liknande skrivs inte ut. Ekonomiskt ligger inte 300kr till möjligtvis värdelös substans bra till heller.
Citera
2014-03-14, 09:04
  #11
Medlem
NoNo99s avatar
Från BlueLight
Citat:
wow, bought it...
snorted 15mg ... light stimulated
1/4h later 15mg more and was upped like hell (really nice)
duration ca 4-6h

anyway it is much stronger than any bk I testet... more kind a 4fma feeling... strong like mdpv...

Gillade inte MDPV men det kan ju bara vara hans jämförelse.
Värkar mer dos potent en bK-MBDB och jag hoppas det ökar frisättningen av serotonin mer så har vi ju en vinnare..

Hört att ett test är på g från ett annat forum. Återkommer med det svaret.
Citera
2014-03-16, 00:33
  #12
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoNo99
Från BlueLight


Gillade inte MDPV men det kan ju bara vara hans jämförelse.
Värkar mer dos potent en bK-MBDB och jag hoppas det ökar frisättningen av serotonin mer så har vi ju en vinnare..

Hört att ett test är på g från ett annat forum. Återkommer med det svaret.

15mg+15mg "4-fma feeling, stronglike mdpv".. Det tror ja när ja själv känner det.
Är det som i citatet så är dethär den mest dospotenta och den starkaste BK-varianten.

Isf är ju ett G över 30 doser. Så man får över 30 doser av en stimulant som känns som 4-fma men är stark som mdpv... Det är bara FÖR bra för att vara sant.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback