2017-09-01, 02:16
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Skulle funka som reklam för Helly Hansens nya vattentäta höstjacka om det inte vore för den lågupplösta bildkvalitén. https://www.youtube.com/watch?v=u7EH4H277Wg

Hahaha. Komiskt att beskåda. Men är inte detta ett typiskt modus operandi vad gällande dessa folkslag? Jag hade kunnat skänka ett par deceliter själv. Han ser ju ut att tycka att det är helt ok. Pissa på negern bara. Ingen skada skedd.
Citera
2017-09-01, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Backup? Allt är ju borta
Kolla typ sida 52-62, tror det fanns lite nyuppladdad skit där. På youtube verkar det bara finnas korta videor av det hela för tillfället men har för mig att jag såg en som var på över en minut i trådens tidiga skede
Citera
2017-09-01, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Hahaha. Komiskt att beskåda. Men är inte detta ett typiskt modus operandi vad gällande dessa folkslag? Jag hade kunnat skänka ett par deceliter själv. Han ser ju ut att tycka att det är helt ok. Pissa på negern bara. Ingen skada skedd.

de där va bara en bit av videon han fick piss i ansiktet på en annan del de drog i hans huvud , sen håller de gun mot han , slår, sparkar ,spottar och tvingar han rappa
Citera
2017-09-01, 02:23
Medlem
Det här videoklippet är inte taget den dagen det las upp utan för några dagar sedan, så soligt som de varit på filmen har det ej varit här idag
Citera
2017-09-01, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
de där va bara en bit av videon han fick piss i ansiktet på en annan del de drog i hans huvud , sen håller de gun mot han , slår, sparkar ,spottar och tvingar han rappa

Vart hittar du Den?
Citera
2017-09-01, 02:25
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123

Vart finns hela videon? Vore kul att beskåda. Det lilla man såg säger inte mycket.
Citera
2017-09-01, 02:25
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylleristenJan
Varför så nedlåtande? Varför skriver du ens i tråden om allt som den bör handla om inte intresserar dig? Finns det inte regler mot detta?

Det handlar om våldtäktsparasiter som inte har nått att göra i Sverige... Jag ber om ursäkt om jag lät negativ men jag hoppas verkligen att bli pissad i ansiktet är det lindrigaste dom kommer att råka ut för.
Citera
2017-09-01, 02:26
Medlem
Funderar över hur själva planeringen av dådet gick till. Fick de helt enkelt syn på det stackars gossebarnet, var pissenödiga och tog tillfället i akt?

Annars måste det varit jävligt meckigt med att vara pissenödiga precis när dom stötte på honom? Blev han ditlurad kanske? Var det kanske en utsedd nerpissare som höll blåsan full hela tiden? Såg ju ändå ut som en stor mängd kiss han tog emot.
Citera
2017-09-01, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Vart hittar du Den?

Sök på youtube "reagerar på jaffar byn" vet inte om det är hela men det är mer än den där andra , men på hans video ser man inte att nån håller gun , fast nån kille här tidigare i tråden print screena bild från videon där sa han att han såg en kille hålla gun men de va suddig bild så är inte 100 procent säker de med gun.
Citera
2017-09-01, 02:30
Medlem
BREAKING NEWS!!

Söker man på Jaffarbyn på fejjan hittar man hans profil. Där är det anonyma som postat bilder från videon på honom i hans flöde. En person som verkar känna jaffarbyn kommer till försvar och kommenterar att han vet att jaffarbyn inte kommer att ge dem samma behandling tillbaks, utan de ska bli värre. Han säger att jaffarbyn kommer att få dem att äta hans bajs som hämnd.

Det låter helt sinnessjukt, men samtidigt är dådet som hänt helt sjukt.
Är en hämndaktion i stil med vad jaffarbyns följare uttryckt rimligt?
Citera
2017-09-01, 02:30
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enGOATSE
Funderar över hur själva planeringen av dådet gick till. Fick de helt enkelt syn på det stackars gossebarnet, var pissenödiga och tog tillfället i akt?

Annars måste det varit jävligt meckigt med att vara pissenödiga precis när dom stötte på honom? Blev han ditlurad kanske? Var det kanske en utsedd nerpissare som höll blåsan full hela tiden? Såg ju ändå ut som en stor mängd kiss han tog emot.

Nog kan man klämma fram ett par droppar, när det gäller sådana djur. Jag hade fan tömt mig helt. Pissnödig eller ej.
Citera
2017-09-01, 02:34
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
BREAKING NEWS!!

Söker man på Jaffarbyn på fejjan hittar man hans profil. Där är det anonyma som postat bilder från videon på honom i hans flöde. En person som verkar känna jaffarbyn kommer till försvar och kommenterar att han vet att jaffarbyn inte kommer att ge dem samma behandling tillbaks, utan de ska bli värre. Han säger att jaffarbyn kommer att få dem att äta hans bajs som hämnd.

Det låter helt sinnessjukt, men samtidigt är dådet som hänt helt sjukt.
Är en hämndaktion i stil med vad jaffarbyns följare uttryckt rimligt?

Jag tycker inte att det låter orimligt. Däremot är han en feg jävel som låter sig bli pissad på och sen snackar om hämnd. Han är ju redan ett offer. Och han kan troligtvis aldrig ta sig därifrån. Piss-Jaffar är svårt att komma undan hädanefter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in