2017-09-01, 01:59
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymkallas7
jag älskar att alla ni skriver ordet neger och död åt alla somalier och sådant men hade ni stått i Rinkeby eller någon annan förort och sagt neger och allt ni säger här. Så skulle inte ni bara blivit nerpissad ni hade käkat somaliens bollar käkat förstårniiiii era mammaknullare kom till Rinkeby centrum till o med barnen hämtar bågar

Vi är mycket väl medvetna om hur ni somalier och liknande konstant angriper oss svenskar och hur ni gillar att mörda och våldta, därför undviker alla de svenskar som kan att vistas i era förfallna ghetton.

Vissa av oss arbetar dock för förändring.
Citera
2017-09-01, 02:01
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymkallas7
jag älskar att alla ni skriver ordet neger och död åt alla somalier och sådant men hade ni stått i Rinkeby eller någon annan förort och sagt neger och allt ni säger här. Så skulle inte ni bara blivit nerpissad ni hade käkat somaliens bollar käkat förstårniiiii era mammaknullare kom till Rinkeby centrum till o med barnen hämtar bågar

Jag kallar negrer för negrer dagligen, vad är det för konstigt med det? jag kallar dom inte neger för att nedvärdera dom utan jag kallar dom neger just för att dom är neger.
Citera
2017-09-01, 02:02
Medlem
Intervju Jaffar gjorde med SVT tidigare. Han ville måla en "positiv bild" av Rinkeby med sin musik... https://pbs.twimg.com/media/DImCqK4XkAA-nG5.jpg
Citera
2017-09-01, 02:03
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Här som jag trodde det var ett område likt Araby som blivit nerkissad. Sverige har en del namn på orter som nu fungerar ironiskt. Jaffarby i Rinkeby Rinkeby som är en av Sveriges finaste orter enligt Fritzon.
Citera
2017-09-01, 02:04
Medlem
fylleristenJans avatar
Hej Flashback!

Vad tråkigt att så många uttalar sig utan att varken veta eller ens vilja förstå hur det fungerar på vissa håll i landet idag. Kan inte de som vill diskutera politiken bakom göra det i för detta avsedda trådar? Så hade det inte tagit mig tre folköl att ta sig igenom tråden framför allt, och som bieffekt gett er högre respekt i den övriga diskussionen än det beteende som finniga högljudda fjortisar som uppvisas här.

Personligen har jag inte hört så mycket mer av artisten än det tidiga som spelades i vbdfr häromåret. Men det var fett.

Verkar läskigt med dödspatrullen, för er som vill sova lite bättre rekommenderar jag det alternativa gärningsmannaspåret, rapfejden, alternativt en trådqiuz om vi nu ska fortsätta på det urspårade spåret.

https://youtu.be/LkJjr9TPhsc
1. Vem handlar rappen egentligen om, jafbyn?
2. Vem är sångaren i refrängen?

Jag säger det igen, hej Flashback! Emotser svar då många verkar debattsugna.

/Janne
Citera
2017-09-01, 02:07
Medlem
JussiBs avatar
Finns det någon länk som fortfarande lever? Jag orkar inte ta mig igenom 61+ sidor att leta i. Dom första är döda. Vad har hänt? Det hela låter intressant.
Citera
2017-09-01, 02:10
Bannlyst
Backup? Allt är ju borta
Citera
2017-09-01, 02:10
Medlem
fylleristenJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Finns det någon länk som fortfarande lever? Jag orkar inte ta mig igenom 61+ sidor att leta i. Dom första är döda. Vad har hänt? Det hela låter intressant.
Min länk funkar fortfarande, men det är ju ett alternativt gärningsspår. Väldigt alternativt.

Men liveleaklänken är väl igång antar jag, trots att jag inte själv begagnat den.

Med vänliga hälsningar

Janne
Citera
2017-09-01, 02:11
Medlem
Citat:

Skulle funka som reklam för Helly Hansens nya vattentäta höstjacka om det inte vore för den lågupplösta bildkvalitén. https://www.youtube.com/watch?v=u7EH4H277Wg
Citera
2017-09-01, 02:12
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylleristenJan
Hej Flashback!

Vad tråkigt att så många uttalar sig utan att varken veta eller ens vilja förstå hur det fungerar på vissa håll i landet idag. Kan inte de som vill diskutera politiken bakom göra det i för detta avsedda trådar? Så hade det inte tagit mig tre folköl att ta sig igenom tråden framför allt, och som bieffekt gett er högre respekt i den övriga diskussionen än det beteende som finniga högljudda fjortisar som uppvisas här.

Personligen har jag inte hört så mycket mer av artisten än det tidiga som spelades i vbdfr häromåret. Men det var fett.

Verkar läskigt med dödspatrullen, för er som vill sova lite bättre rekommenderar jag det alternativa gärningsmannaspåret, rapfejden, alternativt en trådqiuz om vi nu ska fortsätta på det urspårade spåret.

https://youtu.be/LkJjr9TPhsc
1. Vem handlar rappen egentligen om, jafbyn?
2. Vem är sångaren i refrängen?

Jag säger det igen, hej Flashback! Emotser svar då många verkar debattsugna.

/Janne

Vem orkar lyssna på neger musik? och vem bryr sig? vi alla skiter fullständigt vad som hänt med svart skallen vi är bara tacksam för att ingen människa blivit drabbad.
Citera
2017-09-01, 02:15
Medlem
Citat:
Räcker med att söka "sweden" på liveleak så kommer den upp.
Citera
2017-09-01, 02:16
Medlem
fylleristenJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Vem orkar lyssna på neger musik? och vem bryr sig? vi alla skiter fullständigt vad som hänt med svart skallen vi är bara tacksam för att ingen människa blivit drabbad.
Varför så nedlåtande? Varför skriver du ens i tråden om allt som den bör handla om inte intresserar dig? Finns det inte regler mot detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in