Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-01, 02:06
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja det skjutsar på fint, lös 50-60mg.
Men jag skulle inte gjort det. Extremt stor infektionsrisk. Jag har kört IV i snart 10 år, jag har fått kraftig abcess 2ggr, båda ggr stillnoct. Dom fick nästan amputera.

Nej fan...

Jävlar, ligger och absar ihjäl efter stilnoct och tänkte precis hur det skulle kännas att IVa. Använder själv inte sprutor men om stilnoct gick att IVa skulle jag antagligen kunna börja med det. Den där könslsn sv stt bli en grönsak fast inom några sekunder.
Citera
2017-09-01, 16:37
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerpekka
Jävlar, ligger och absar ihjäl efter stilnoct och tänkte precis hur det skulle kännas att IVa. Använder själv inte sprutor men om stilnoct gick att IVa skulle jag antagligen kunna börja med det. Den där könslsn sv stt bli en grönsak fast inom några sekunder.

Tycker Stilnoct och Zopilcone ger den kortaste "kicken" som jag har upplevt, det varar i ungefär 4-5 sekunder, som förvisso är väldigt behagliga. Det som händer att man blir kraftigt påverkad i några sekunder, men eftersom man går från noll till kraftigt påverkad blir det lite som en kick, särskilt om man har abstinens. Det är dock inte värt risken, så ta dom som man ska. Men om du har abstinens så antar jag att du inte ens har några tabletter. Tycker ruset på Stilnoct är väldigt märkligt och inte ens behagligt alla gånger, om då menar jag inte hallucinationerna. Zopiclone tycker jag dock ger det bästa ruset av alla benzo, det är väl ingen riktig benzo men tycker ändå ruset är exakt som ett väldigt bra benzo-rus och mer därtill. Synd bara att det varar så kort tid. Surt att man inte har det på recept längre, brukade börja varje dag med att ta kvällsdosen och trots att jag hade haft det på recept i nästan 10 år så gav det alltid viss effekt, antar att det har att göra med den extremt korta halveringstiden, d.v.s. att det till viss del hinner gå ut under det dygn som brukade förflyta mellan intag. Ska försöka få det på recept igen, men hålla mig ifrån att skjuta, det löser sig extremt dåligt, bara om man värmer det rejält så blir det en halvklar lösning men det betyder ju inte att man inte får i sig all skit ändå.
Citera
2017-10-09, 08:04
  #375
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Det blir gegga i botten av sub också. Den enda skillnaden är att subben löser sig bättre.

Det går att skjuta piller vars aktiva substans inte är vattenlöslig. Sköt Imovane för några timmar sedan, t ex.

Lösningen blir ju grumlig som fan, ja, men det lägger sig inte på botten efter några sekunder som med benso. Midazolam är det enda som är värt att skjuta då dess orala biotillgänglighet är helt kass.
Kom över ett parti 15mg:are från balkan och dom fungerade bra IV.
Citera
2017-10-09, 08:06
  #376
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Lösningen blir ju grumlig som fan, ja, men det lägger sig inte på botten efter några sekunder som med benso. Midazolam är det enda som är värt att skjuta då dess orala biotillgänglighet är helt kass.
Kom över ett parti 15mg:are från balkan och dom fungerade bra IV.


Körde rövpanna på en jävla massa stilnox då någon sa att det slog så jävla bra.
Kände ingenting alls, som jag aldrig gör av z-analogerna. Men stilnox är bättre än imovane iallafall.
Varför skjuta imovane? "Slår" ju på 20 min oralt. Får man något behagligt rus IV?
Citera
2018-09-12, 19:16
  #377
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roko
Hallå

Funderar lite på Dormicum IV, det är 7.5mg:are.

Löser dom sig lätt i vatten?
Hur många behöver man lösa upp och köra i sig? Räcker det med en? (Självklart beror det på tolerans, men ungefär).
Dormicum, eller Midazolam är som gjort för att injicera. Biotillgängliheten är så låg oralt att IV är det enda rätta. Jag blandade ett gäng med suben och mådde finfint.
Citera
2018-09-12, 19:37
  #378
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Dormicum, eller Midazolam är som gjort för att injicera. Biotillgängliheten är så låg oralt att IV är det enda rätta. Jag blandade ett gäng med suben och mådde finfint.

Du körde både Subutex och Midazolam i pumpen samtidigt antar jag? synd att sub inte ger nån kick. Horse och Midazolam i samma pump måste ju vara himlen.
Ska tilläggas att jag aldrig använder nålar men är ganska insatt i ämnet.
Citera
2018-09-14, 16:32
  #379
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Du körde både Subutex och Midazolam i pumpen samtidigt antar jag? synd att sub inte ger nån kick. Horse och Midazolam i samma pump måste ju vara himlen.
Ska tilläggas att jag aldrig använder nålar men är ganska insatt i ämnet.

Ja, körde båda i pumpen. Filtrerade dock midazolamen vilket jag aldrig orkat göra med suben. Noddade, vilket jag bara gör om jag kombinerar suben med t.ex o flunisar etc..
Citera
2018-09-14, 16:37
  #380
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Ja, körde båda i pumpen. Filtrerade dock midazolamen vilket jag aldrig orkat göra med suben. Noddade, vilket jag bara gör om jag kombinerar suben med t.ex o flunisar etc..

Du tycker inte att det är värt det lilla besväret att filtrerar före du ska skjuta sub?
Citera
2018-09-15, 16:35
  #381
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Du tycker inte att det är värt det lilla besväret att filtrerar före du ska skjuta sub?

Aldrig brytt mig
Citera
2018-09-15, 16:38
  #382
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Aldrig brytt mig
Du vet att det slutar med inga vener, blindhet, åderförkalknin, blodproppar osv?
Jag skjuter allt och bryr mig liksom bara om att få i mig grejerna, men filtrera gör jag alltid, ibland flera gånger om det ex är Benzo. Samt är en del av skjuta rutinen nu för mig.
Rekommenderar verkligen alla att filtrera, så svårt är det inte.
Citera
2018-09-15, 16:40
  #383
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Du vet att det slutar med inga vener, blindhet, åderförkalknin, blodproppar osv?
Jag skjuter allt och bryr mig liksom bara om att få i mig grejerna, men filtrera gör jag alltid, ibland flera gånger om det ex är Benzo. Samt är en del av skjuta rutinen nu för mig.
Rekommenderar verkligen alla att filtrera, så svårt är det inte.


Fullt medveten, skiter helt enkelt i om jag dör.
Citera
2018-09-16, 11:37
  #384
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Fullt medveten, skiter helt enkelt i om jag dör.
En kallbrand senare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback