2023-12-30, 13:55
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clickflickan
Har lst att Bromazolam kan ge en sn knsla? Har lst att det kan finnas i fake Xanax. Tror ni att den kunde gra att det blev sn eufori i mitt fall?

Nja tror den r klen faktiskt. Sved det nr du skr?
Citera
2023-12-30, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Nja tror den r klen faktiskt. Sved det nr du skr?
Inte alls, kndes precis som vanligt. Bara extremt sknare knsla, sn eufori jag typ aldrig knt och s positiv till ALLT i livet, ven snt jag hatar helt grym knsla jag s grna vill knna igen...
Citera
2023-12-30, 14:21
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Inte alls, kndes precis som vanligt. Bara extremt sknare knsla, sn eufori jag typ aldrig knt och s positiv till ALLT i livet, ven snt jag hatar helt grym knsla jag s grna vill knna igen...

Frstr! Har du skjutit tjack ngon gng? Lter som en panna bra tjack du beskriver men det r vl lngskt. Tror detta r ett mysterium. Man kan bara spekulera.
Citera
2023-12-30, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Frstr! Har du skjutit tjack ngon gng? Lter som en panna bra tjack du beskriver men det r vl lngskt. Tror detta r ett mysterium. Man kan bara spekulera.
Ja det har jag och till skillnad frn detta s sved det ngot frjvligt... och inte alls samma knsla. Visst, en nice knsla men inte samma eufori eller lika skn knsla i kroppen. Mer uppt och speedad men inte lika positiv. Allts det r som du sger, gr bara att spekulera.. men ville mest ha hjlp med vad jag ska kpa och testa frst! Vad det liksom mest troligt skulle kunna vara
Citera
2023-12-30, 14:42
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ja det har jag och till skillnad frn detta s sved det ngot frjvligt... och inte alls samma knsla. Visst, en nice knsla men inte samma eufori eller lika skn knsla i kroppen. Mer uppt och speedad men inte lika positiv. Allts det r som du sger, gr bara att spekulera.. men ville mest ha hjlp med vad jag ska kpa och testa frst! Vad det liksom mest troligt skulle kunna vara

Okej! Kan vi utesluta det d.

En till tanke. Bankade stavar, om dom kommer ifrn USA s kanske dom lagt i crystal meth, det r ju ngot mnga i Sverige inte har skjutit.

Annars kan det vara 3-CMC r en otrolig rush p den substansen.. men det svider utav helvete.
Citera
2024-06-26, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svuush
Alla gr bra o sl i sig.Skulle tro att du mste filtrera valiumen. Iktrovilen ska g bra o lsa p en sked och det ska inte behvas filtrera.Ta inte fr mnga bara fr d blir de en jvla srja.Ta typ 1mg t gngen
.Ropparna tror ja r lite svrlsliga s du ska nog filtrera dom med..

Det r skert mjligt att gra lsning av pillsen. Men att det gr bra att sl i sig, menar du att man fr bttre effekt n att knapra och de inte finns andra risker den som tnt experimentera behver ha i tanke? Har t.ex hrt att det r meningslst att lsa upp utxanor utan rtt kemikalie. Kanske r skillnad p blbr o stavar iafrsig
Citera
2024-06-26, 12:14
Moderator
Morfar-52s avatar
Sammanfogat trdar i samma mne, rttat till rubriken./mod
Citera
2024-07-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ahru
Det r skert mjligt att gra lsning av pillsen. Men att det gr bra att sl i sig, menar du att man fr bttre effekt n att knapra och de inte finns andra risker den som tnt experimentera behver ha i tanke? Har t.ex hrt att det r meningslst att lsa upp utxanor utan rtt kemikalie. Kanske r skillnad p blbr o stavar iafrsig

Brjar vara mnga r sedan jag slog i mig ngot men diazepam kommer jag ihg var vldigt trevligt, speciellt den frdig lsta mjlkiga vtskan men ven pulvret 😊

Allt fungerar inte bttre att sl i ven om de gr att sl i sig, osker om jag testat med xanor men har rtt dligt minne frn tiderna d jag haft xanor hemma 😄 Frmodligen har det blivit ett antal sna i armen...

Sen kan det vara som du sger att de lser sig dligt i vatten, har ingen koll p det 😊
Citera
2024-10-07, 17:33
Medlem
Gjorde en hrlig blandning med krossade ksalol+heroin utan att filtrera. Dckade direkt.
Vaknade upp p sjukhus. Armn var helt gul och bl.
Tur att jag fick behlla den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in