Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-25, 18:13
  #1
Banned
Rymdianens avatar
alltså går det, blir det nån effekt?
Citera
2007-03-06, 14:16
  #2
Medlem
Rokos avatar
Dormicum IV

Hallå

Funderar lite på Dormicum IV, det är 7.5mg:are.

Löser dom sig lätt i vatten?
Hur många behöver man lösa upp och köra i sig? Räcker det med en? (Självklart beror det på tolerans, men ungefär).
Citera
2007-03-06, 15:09
  #3
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roko
Hallå

Funderar lite på Dormicum IV, det är 7.5mg:are.

Löser dom sig lätt i vatten?
Hur många behöver man lösa upp och köra i sig? Räcker det med en? (Självklart beror det på tolerans, men ungefär).

Det står här att den olikt andra benzo är lättlöslig i vatten.
wikipedia kanske inte e 100%, men men..
http://en.wikipedia.org/wiki/Midazolam
Citera
2007-03-06, 15:11
  #4
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrgbg
Det står här att den olikt andra benzo är lättlöslig i vatten.
wikipedia kanske inte e 100%, men men..
http://en.wikipedia.org/wiki/Midazolam
Tackar..
Någon som testat själv?
Samt vet hur många som ska användas + vad man har för rus att vänta sig? (Jämför det gärna med något rus av nånting..)
Citera
2007-03-06, 20:52
  #5
Avstängd
Skulle gärna testa om jag haft lite dormicum, har kört en massa olika benzo IV men utan något lyckat resultat. har hört att dormicum ska lösa sig fint i vatten all benzo jag har testat har bara blivit en jävla gegga mest! återkom gärna med hur det gick!
Citera
2007-03-07, 17:38
  #6
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twizted
Skulle gärna testa om jag haft lite dormicum, har kört en massa olika benzo IV men utan något lyckat resultat. har hört att dormicum ska lösa sig fint i vatten all benzo jag har testat har bara blivit en jävla gegga mest! återkom gärna med hur det gick!
Tack för svaret, har också hört att Dormicum (Midazolam) är den ända benzon värd att köra IV på.


Någon mer med svar?
Citera
2007-03-07, 18:51
  #7
Medlem
förstår inte meningen med att använda midazolam i russyfte, man blir ju bara trött och nedsövd, inget skönt rus som tex flunitra ger
Citera
2007-03-07, 19:42
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
förstår inte meningen med att använda midazolam i russyfte, man blir ju bara trött och nedsövd, inget skönt rus som tex flunitra ger

Att vara vaken på sömnmedicin ger alltid fina effekter
Citera
2008-01-16, 21:04
  #9
Medlem
riZLa_87s avatar
Stilnoct IV

Någon som har erfarenhet av det ? har för mig jag läst nånstans att det kan ge en liten "sjuts"
Citera
2008-01-16, 21:06
  #10
Medlem
nat0ns avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=520081 verkar inte poppis
Citera
2008-01-16, 21:12
  #11
Medlem
riZLa_87s avatar
En snubbe skrev juh i den tråden att man fick en kick på 5-6 sekunder , jävligt sugen på att prova iaf.
Citera
2008-01-16, 21:21
  #12
Medlem
alprazolam_s avatar
Ja det skjutsar på fint, lös 50-60mg.
Men jag skulle inte gjort det. Extremt stor infektionsrisk. Jag har kört IV i snart 10 år, jag har fått kraftig abcess 2ggr, båda ggr stillnoct. Dom fick nästan amputera.

Nej fan...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback