2017-08-31, 21:33
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
https://youtu.be/-YPxPqpgFhI

En kille som förklarar lite vad som händer i videon
Försökte sätta på undertext men det blev inte mycket lättare att förstå...
Citera
2017-08-31, 21:34
Medlem
"Dödspatrullen" är negrer ja.
Jag har bild på 2 av dem som jag lyckats komma över, ser inte mycket ut för världen. Somalier skulle jag tippa.
Citera
2017-08-31, 21:35
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Googlade lite.....

"Urin är steril tills den når urinröret där en beläggning av epitelceller i urethra är koloniserad av fakultativt anaeroba gramnegativa, stavformade och kockiska bakterier."

"I världens äldsta bok, den indiska boken ”Shivambu Kalpa Vidhi” (metoden att dricka sitt urin för att föryngra sig), finns olika recept på hur man bör använda sig av urin. Boken dateras till 3 000 år före Kristi födelse."

"Urolagnia (urofili, undinism) är en parafili där urin medför sexuell stimulans. Njutningen kan åstadkommas till exempel genom att urinera offentligt, att urinera på en annan person, att inmundiga urinen (urofagia) eller att bli urinerad på. Det kan till och med räcka med tankar på någon av de ovanstående situationerna."

Tänk vad man kan lära sig av en trådstart på Flashback.

/Provokatör
Ok.
Så Jaffe deltog således i en, om icke desto mindre ofrivillig, spirituell seans och rit a la "Shivambu Kalpa Vidhi".. ?
MGM's blir då urofiler, kanske druider, beroende på hur man ser på saken.

Spiritualiteten blomstrar bakom polisstationer i obskyra områden i detta land anno 2017, tvärt mot vad domedagsprofeterna orerar om här på FB .

Frukta ikke, det är av godo, cirkulera vidare och ta en sk after work till Arga Snickaren, så somnar svenskan tryggt inlindat i ett varmt alko rus igen.
Citera
Medlem
ynkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Du har skrivit till flera postare att du önskar att deras barn råkar ut för samma sak som Kissjaffar.
Karma i detta fallet skulle ju vara att just Kissjaffar råkar ut för det han gör, då han tydligen själv är en kriminell "gangster"blatte som sagt och skrivit att han "pissar" på folk.

Kan inte annat än att hålla med, hela denna händelse med tillhörande tråd och youtubevideos är enorm underhållning

Ja det här är utan tvekan karma. Nu får Malena Ernman ordna en artistgala med tillhörande pissprov så Jaffe kan känna sig välkommen i sitt nya land. Niclas Strömstedt kan göra kissa tillsammans. Schyffert kan med sin bajshumor ta en kisspaus med Jaffe. Löfven kan konsultera Jaffe var bajamajorna, som Sverige ska bidra med, kan placeras. Hoppas alla nu sympatipissar på Burger King och då menar jag inte i toaletten.
Senast redigerad av ynke 2017-08-31 kl. 21:38.
Citera
Medlem
Om vi nu ska utöka diskussionen till något mer än hur äckliga dessa somaliska apor är så har jag några frågor:

Vad exakt är det Jaffar sjunger om denna "dödspatrull" som får de att reagera så här? Hörde att han nämner "33 skott på 3 sekunder" - retar han en fallen soldat i denna "dödspatrull" som blev skjuten med 33 salvor?

Vilka är denna dödspatrull? De är åtalade för flera grova brott. Borde gå att lista fram identiteter.

Vem är Jaffars bror och vilken slags hämnd kan vi vänta oss?
Citera
2017-08-31, 21:36
Medlem
Bluebeast72s avatar
Läser du jaffar så here yo go bro..

https://www.youtube.com/watch?v=83sylspABno
Citera
2017-08-31, 21:36
Medlem
sonofnatures avatar
Fan va sjukt att han e med i Aftonbladet som den " nedpissade rapparen "

Någon som kan rekommendera en fet låt med han ?

Tänkte dunka imon till jobbet i kärran .
Citera
2017-08-31, 21:37
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
"Dödspatrullen" är negrer ja.
Jag har bild på 2 av dem som jag lyckats komma över, ser inte mycket ut för världen. Somalier skulle jag tippa.

Skulle du möjligtvis kunna dela med dig?
Citera
Medlem
Undrar om Jaffar kommer att rösta för mer fri invandring nästa år?
Citera
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
https://youtu.be/-YPxPqpgFhI

En kille som förklarar lite vad som händer i videon

"Om det kommer upp idiotkommentarer här så är det för att den här videon länkats på flashback. Bara att ignorera dem."

haha
Citera
2017-08-31, 21:38
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Vaddårå?
Länk ?
Citera
2017-08-31, 21:39
Medlem
Mintztahs avatar
Han är knappast oskydlig själv. Men detta kommer sluta med att dom troligtvis blir skjuta, vilket inte gör något visserligen. Så detta var goda nyheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in