2017-08-31, 21:27
Bannlyst
Detta är ett fruktansvärt övergrepp på individens integritet, gruppen som tvingar ned den stackars människan i buskaget och begår grova kränkningar och misshandlar honom ni borde skämmas. Än värre är att pöbeln sitter här och ivrigt hejar på när dessa mänsklighetens skamfläckar presenteras för allmän beskådan över hela nätet.

Jag är inte heller för fri invandring men visa lite god smak om jag får be.
Citera
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaDuDu
Man blir ju mörkrädd...

Tur att folket här är tangentbordskrigare och dylikt och inte agerar..
Krävs bara att någon skriver saker här och får massa stöd av andra keyboard-warriors för att nästa "lasermannen" ska bege sig ut på gatorna.

Lägg ner. Hur sura är era liv med all denna pessimism?

Haha det är alltså slutsatsen du drar av det hela?. Kanske borde lägga mer fokus på invandrarna och deras kriminalitet än att oroa sig över en ny laserman
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Googlade lite.....

"Urin är steril tills den når urinröret där en beläggning av epitelceller i urethra är koloniserad av fakultativt anaeroba gramnegativa, stavformade och kockiska bakterier."

"I världens äldsta bok, den indiska boken ”Shivambu Kalpa Vidhi” (metoden att dricka sitt urin för att föryngra sig), finns olika recept på hur man bör använda sig av urin. Boken dateras till 3 000 år före Kristi födelse."

"Urolagnia (urofili, undinism) är en parafili där urin medför sexuell stimulans. Njutningen kan åstadkommas till exempel genom att urinera offentligt, att urinera på en annan person, att inmundiga urinen (urofagia) eller att bli urinerad på. Det kan till och med räcka med tankar på någon av de ovanstående situationerna."

Tänk vad man kan lära sig av en trådstart på Flashback.

/Provokatör
Citera
Medlem
Varför har han regnrock en solig dag?
Citera
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Krävs bara att någon skriver saker här och får massa stöd av andra keyboard-warriors för att nästa "lasermannen" ska bege sig ut på gatorna.

Man kan alltid hoppas!

Citat:
Ursprungligen postat av lolleo
Herregud, ett av väldigt många rasistiska inlägg som jag läst, jag har inte något emot just ordet "neger" men jag märker att på sättet folk här på flashback argumenterar mot invandrare endast väljer att se det dåliga som händer i dessa förorter. Precis som svenska så kan även blattar vara förjävliga, tro inte svenskar är 100% clean för de är de verkligen inte, på samma sätt som blattar inte är 100% clean. BTW, jag är själv svensk.

Kissjaffar och hans vänner (ett par av dem deltar i denna tråd) får väl hoppas - för Kissjaffars skull - att negrerna som pissade på honom var just "100% clean"... Annars riskerar han både HIV och Hepatit
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Precis så! Hela tråden är full av folk som hade gjort de ena och de andra men saningen är att man är inte så stor i käften med pistol riktad mot sig
Tycker jag du kan visa den pistolen, vi har inte sett att negern hotats med annat än penisar vilket räckte.
Citera
2017-08-31, 21:29
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggen
Ryktet gick i orten att ngn skulle pissas på dagen innan.

Skämt o sido, vanlig klädsel bland de svarta då dessa innesluter värmen, dom fryser jämt typ. Eller parkass jacka med jätteluva.
Citera
2017-08-31, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Vem fan har lagt ut den på Liveleak??
Idiot!
Vaddårå?
Citera
2017-08-31, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Du pratar om hans familj och säger att dem inte bidragit med något bra i många år. Vad vet du om hans familj? Känner du dom? Hmm... bra försök.

Du kanske skulle bidragit själv med något till tråden?
Beskriv gärna vad hans familj försörjer sig på?

Glöm inte hans bror?
Citera
2017-08-31, 21:31
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolleo
Herregud, ett av väldigt många rasistiska inlägg som jag läst, jag har inte något emot just ordet "neger" men jag märker att på sättet folk här på flashback argumenterar mot invandrare endast väljer att se det dåliga som händer i dessa förorter. Precis som svenska så kan även blattar vara förjävliga, tro inte svenskar är 100% clean för de är de verkligen inte, på samma sätt som blattar inte är 100% clean. BTW, jag är själv svensk.

Ses i videon att de som kissar också är mörkhyade.
Citera
2017-08-31, 21:31
Medlem
Citat:
Lägg ner. Hur sura är era liv med all denna pessimism?

Varför frågar du oss? Det är inte vi som är nerdränkta med piss.
Citera
2017-08-31, 21:33
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludermassigneger
Aldrig hört talas om denna kissneger innan. Är förövarna möjligtvis också negrer?

Ja, se videon.

Citat:
Ursprungligen postat av Geggen

Ryktet säger att detta var ett av flera framträdanden i en pågående kiss-turné.

Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Scrolla igenom kommentarerna under videon...

Vad man än tycker om den plagierade flaggstångsinstallationen på Sergels torg så är den inget i jämförelse med hur man här lyckas skända vad jag antar i grunden ska föreställa det svenska språket...

Går man ens i skola ute i dessa förbannade sombiezoner, eller ägnar man hela dagarna åt att pissa på varann?

Länken ifråga: https://youtu.be/-YPxPqpgFhI

glöm inte att alla är lika vädra mannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in